Deel 30

213 8 1
                                    

Pov Samuel

Ik heb nog helemaal niks gehoord of de meiden veilig zijn.. De meiden zijn veilig zucht Kaj die zijn mobiel weglegt. Ze worden hier heen gebracht, Marloes was uitgedroogd en ze zijn allemaal verkracht zegt Kaj. Waarom mijn meisje denk ik in mezelf. De bel gaat. Ik loop naar de deur en daar staan ze. Brechje rent naar Dioni en huilt, Dana loopt naar Jai en huilt ook, Edisona rent naar Kaj en zegt niks maar huilt ook niet. Marloes blijft staan en kijkt naar haar handen. Ik loop naar haar toe en wil haar knuffelen maar ze schrikt. Ssst ik ben het Samuel zeg ik. Ik voel haar snikken en voel mijn shirt nat worden. Sam ik wil douchen zegt ze zacht. Ik knik en laat haar los maar ze blijft staan. Wat is er vraagt ik voorzichtig. Ik durf niet alleen zegt ze weer heel zacht. Ik loop mee en ga samen met haar douchen, hebben ze je pijn gedaan vraag ik. Jjustin hij sloeg me snikt ze en hij verkra ik laat haar dr zijn niet afmaken en zeg stil maar kom hier. ik voel de warme stralen tussen ons door.

Pov Kaj

Edisona heeft al die tijd nog niks gezegd en kijkt de hele tijd naar beneden. Schatje ik ben bij je en ze zijn opgepakt er kan niks gebeuren zeg ik tegen haar een sla mijn arm om haar heen en druk haar tegen me aan. Ik ik hou van je Kaj zegt ze en ze duwt zich nog meer tegen me aan. 


----------------------------------------

Hallo allemaal er komt bijna een eind aan dit boek.. Jammer he? Maar dan komt er natuurlijk een nieuw boek! Een nieuw boek als ik inspiratie heb, lees allemaal ook even 1 van mijn nieuwe boeken I hate you, I love you. Dankjulliewel! 

Populair not love, but a lot of love (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu