Deel 5

330 13 11
                                    

Pov brechje
Ik zie Marloes een zoen geven aan Justin. Ughh die jongen is niet goed voor haar. Dana vind je niet dat Marloes hem te snel vergeeft vraag ik. Maar Dana is te druk in gesprek met Jai. Ik loop naar de wc. Damian duwt me tegen de muur. Hallo lekkerding zegt hij. Damian laat me los we hebben niks meer zeg ik. Hij geeft me kusjes in mijn nek. Damian stop ik probeer hem weg te duwen maar het lukt niet. Er komt een jongen langs die naar me kijkt. Damian stop ze ik harder zodat die jongen me kan helpen. Gast hoor je haar niet zegt de jongen. Damian kijkt boos op. Houd je bek ze wil dit zegt Damian. Ze wil het niet zegt de jongen. Damian loopt boos weg, hoi ik ben Dioni zegt de jongen. Brechje zeg ik blozend. Dankje fluister ik. Het is goed, ik doe dit voor een mooi meisje zegt hij. Ik bloos en zeg gedag en loop snel naar de meiden.

Pov Dana
Jai hij is zo leuk.Nee Dana dat mag je niet denken. Maar hij is echt super cute.Stop met denken Dana. Brechje waarom kwam Damian daar ook net vandaan zeg ik. Hij zoende me weer zucht ze. Maar er kwam een jongen Dioni mij helpen. Dana hij is super knap en cute zegt ze maar ze heeft niet door dat Dioni hier staat. Nou dankjewel zegt hij. Brechje schrikt en kijkt snel naar beneden. Jij bent knapper zegt Dioni.

Ik lig thuis op bed. Het enige waar aan ik kan denken is.. JAI JAI JAI JAI en nog eens JAI.. Hij is zo leuk. Ik hoor iemand bij het raam, ik kijk het is Jai?

Populair not love, but a lot of love (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu