Deel 29

212 9 3
                                    

Pov Marloes

Ik loop met de meiden door de stad. Ik voel een doekje tegen mijn mond en neus en iemand pakt me stevig vast. Ik probeer angstig om me heen te kijken maar alles word zwart, ik val weg?

Ik word wakker met overal pijn. Wat is er gebeurd? Ik kijk om me heen om te kijken waar ik ben. Brechje zit in een hoekje te huilen. Schat wat is er krijg ik er nog uit. Ze kijkt op een rent naar me toe. O god ik dacht dat je dood was zegt ze nog steeds huilend. Waar zijn de andere vraag ik bang. Dana is meegenomen door een man met een masker op ik weet niet wat er is of waar we zijn. De deur word open gegooid. Aaah jullie zijn wakker zegt een man. Die stem ken ik uit duizenden het is Justin.. Waar zijn we zeg ik bang. Ergens opstaan en mee komen zegt hij tegen Brechje en mij. Ik loop naar hem toe. Hij pakt me bij mijn arm en doe het zelfde bij Brechje. Brechje word een kamer is geduwd ik kon net zien dat Damian daar zat. Ik word ook een kamer ingeduwd en Justin doet zijn masker af. Justin zeg ik nep- blij en ren op hem af. Ik knuffel hem allemaal voor de show. Hij schrikt maar knuffelt me dan terug. Wie heeft dit gedaan vraag ik aan hem. Wij schatje zegt hij en duwt me op bed. 

Hij heeft me verkracht..

8 maanden later 

Pov Brechje

We zitten hier al 8 maanden en eerlijk iedereen is zo dun als een plank.. Ze hebben ons elke dag verkracht en mishandeld.. Ik hoor allemaal schoten en ik duik bang in een hoekje want alle meiden zijn weg. De deur word open gegooid er staat een politieman? Hij loopt naar me toe nee nee ik ben bang dat hij me iets doet. Hij aait geruststellend over mijn rug. Meisje het is goed zegt hij. Ik loop naar buiten met een deken over me heen. Dana en Edisona staan daar en ik ren naar ze toe. Waar is Marloes vraag ik. Ze we weten het niet ze zijn nog aan het zoeken maar alle jongens zijn al opgepakt zegt Dana stotterend. 

Pov Dana,

Dames een meisje is bewusteloos.. Ze is volledig uitgedroogd en is weer bijgekomen in de ambulance. Ze heet Marloes zei ze klopt dat vraagt een politieman aan ons. Ja dat klopt zegt Edisona, ze heeft geluk gehad dat we er nu waren anders kan het heel anders aflopen voor haar maar ook voor jullie.. 


Populair not love, but a lot of love (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu