Pov Brechje
Oh jeetje ik word wakker en kijk in Dioni zijn gezicht. Ik doe de deken omhoog gelukkig heb ik alles nog aan en hij een onderbroek. Ik stap voorzichtig uit bed om Dioni niet wakker te maken. Waar gaat dat mooie kontje naar toe hoor ik hem zeggen. Naar de douche aapje zeg ik. Ik pakt mee bij mijn heupen en duwt me terug. Hoe noemde je me zegt hij nep boos. Aapje lach ik. Niemand noemt mij aapje roept die en geeft me kusjes in mijn nek. Dioni stop kreun ik.Die avond
Pov Marloes
We gaan uit vanavond. Ik doe een strakke witte jeans aan en een zwart buiktopje. Je ziet mijn navelpiersing en een tattoo. Ja ik heb een tattoo het begint bij mijn borst en eindigt bij mijn heup ( zie foto ) ik wist niet dat je een tattoo had zegt Samuel die binnen komt lopen. Schat ik heb er nog twee. Ik heb namelijk een op mijn rechter pols met hope en links believe staan. Samuel heeft een zwarte broek aan met een wit shirt. Laten we beginnen met een spel. Samuel pakt veel drank en zet het op tafel en de rest komt zitten. Iemand zegt zeg maar ik heb nog nooit dat gedaan en dan moet je drinken als je het wel hebt gedaan. Kaj begint. Ik heb nog nooit lekkere seks gehad. Ik drink iedereen drinkt. Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Niemand drinkt maar ik wel want ik zat in een moeilijke tijd. Samuel kijkt me raar aan. Ik heb nog nooit op het politie bureau gezeten. Dana en ik drinken want een lang verhaal maar wij zaten op een politie bureau.We lopen naar de club en ik ben al aardig aangeschoten.
Pov Samuel
Marloes is al aardig aangeschoten. Ik voel me ook wel lichtjes in mijn hoofd. Iedereen danst en Marloes bestelt en bestelt maar door met drank. Even later komt ze tegen me aan dansen. Ik word er een beetje opgewonden van.Pov Marloes
Samuel duwt me tegen de muur en zoent me in mijn nek en gaat langzaam naar mijn mond. Ik hou van je hijgt die.
JE LEEST
Populair not love, but a lot of love (B-Brave)
أدب الهواةEen populair meisje genaamd Marloes heeft met een jongen Justin. Justin is heel knap maar er zijn dus ook veel meisje die met Justin flirten. Als Justin vreemd gaat veranderd alles. Justin word boos op Marloes omdat ze weggaat bij hem. Dan komt Samu...