2. Bölüm

236 28 10
                                    

"Anne benim dün aldığım pantolon nerde!"diye bağırarak bavuluma gerekli gereksiz herşeyi doldurmaya devam ettim.

"Al burada da kızım taşınıyormusun ne diye bu kadar eşya götürüyorsun?"dedi dehşet bir ifadeyle Annem.

Annemin bu ifadesine sırıtırken elindeki yenilik kokan pantolonumu kaptığım gibi hemen katlayıp bavula rastgele koydum.

İş bavulu kapatmaya gelince halen dehşet içinde beni izleyen anneme dönüp tekrar bavula döndüm ve bavulun kapağını zor bela kapatıp az önce bavulun kapağını kapatırkenki gücün bin katını uygulayarak fermuarı kapattım.

"Annişim hadi benim gitmem gerek."dedim annemin yanağına ıslak bir öpücük bırakarak.

Annem bu halime gülerken bende gülüp bavulumu yatağın üzerinden aldım ve odanın kapısına doğru sürüklemeye başladım.

İş merdivenlerden indirmeye gelince durup ardımdan kalan anneme baktım. Annemde odadan çıkmış beni izliyordu.

Sonunda benim aşağıya indiremeyecegimi anlayıp bana yardım etmeye yeltendi fakat buna izin vermedim. Annemin belinde sorun vardı ve birkaç ay önce ameliyat olmuştu yinede birşey olabilir korkusuyla birşey yaptıramıyordum.

Sonunda annemlerin odasından abim çıkınca abimi yanıma çağırdım. Abim yanımıza gelince merak dolu bakışlarını bana gönderirken masum kız bakışlarımı attım.

Abim yanıma gelirken bende gülüp kenara çekildim kimin abisi yaa?!

Abim sonunda bavulumu aşağıya indirdiğinde hemen ayakkabılarımı ayağıma geçirip kapıyı açtım kapıyı açınca bahçenin önünde siyah Porsche durmuştu.

Miran arabadan inip hemen yanıma gelince bende bavulumu almasını bekledim ama kapının önünde mal mal bana bakıyordu. "Ne oldu alsana bavulu!"diye cırlayarak bavulu işaret ettiğimde şaşkınlıkla bana döndü," Lan bende siz taşınıyorsunuz zannetmiştim." Bunu söyleyince ona pis pis baktım hep annemle aynı şeyi düşünüyorlardı ve bu benim için iki kat sorun demekti kapının önünden ayrıldım ve Miran'a yer açtım.

Miran derin bir nefes verip bavula yöneldi ve tek seferde bavulu eline aldı. Eeee o kasları boşunamı yapmış? Bir işe yarasın anca kızları etkilemekle meşgul beyefendi.

Sonunda siyah Porsche'nin önüne geldiğimizde arka koltuğa çöküp cebimdeki telefonu çıkardım.

Yanımda Eda ve Koray vardı Ömer de ön koltukta oturmuştu. Neredeki gidiyorduk? Bizim eski yazlığa gidecektik ve tüm yazı orada geçirecektik aslında annelerde gelecekti fakat işlerden dolayı gelemiyorlardi maalesef. Fark ettiyseniz çok üzüldüm!!! Ahhhh vahhhh canım anammmm.

Tamam itiraf edeyim buna biraz sevindim tamam birazdan fazla sevindim offff tamam çok sevindim hatta öyle çok sevindim ki yoldan geçen bir grandfather'a röportaj yapıyormuş gibi yediğim pamuk şekerin çubuğunu ağzına doğru uzatıp sanki karşımızda bir kamera varmış gibi sokak kenarına baktım ve şu soruyu sordum; " Granfather biz hangi yıldayız ve neden bundan beş sene önceki yılın Ekim ayının en soğuk geçen gününün altıncı saatinde değiliz?" Evet bu soruyu sormuştum ve yanındaki teyzede bana bakıp, "Vah vah gencecik kız akli dengesi yerinde değil galiba hasteneden kaçmış kesin!"diyerek kocası olduğunu düşündüğüm adamın koluna girmiş ve bana acıyan bakışlarını atarak yanımdan uzaklaşmıştı.

Yazlığa gidecek ve tüm yaz boyunca bizimkilerle çok güzel zaman geçirip oradan oraya cirit atacaktık. Ama ondan önce yazlığa gittiğimiz gibi temizliğe girişecektik ki temiz olsun.

Telefonum elimde telefona bakarken şu mesaj attığım kişiyi düşündüm. Angry engel kişisi vicdansizin teki gibi gidip beni engellemişti. Gıcık herif.

Telefonda gezerken en son wattshapa girip Angry engel mesaj yerine girdin ve bir şok dalgası titretti bedenimi. Angry engel, engeli kaldırmıştı!

Hemen yazmaya koyuldum.

Siz: Engeli kaldırmışsın?

Siz:  Ne oldu?

Siz: Öldün mü?

Siz: Nerdesinnnn

Siz: Lan bana bakkkk

Siz: İyi gidiyom

Siz:  Baksana yaaaa

Angry engel: Ne oldu?

Siz: Neden engeli kaldırdın

Siz: Ve niye cevap vermiyon

Angry engel: Engeli kaldırmam için bir sebebe gerek yok bence.

Siz: Nasıl yok

Siz: Yoksa bana aşık mısın?

Siz: Tamam tarih alalım o zaman.

Siz: Düğün ne zaman

Angry engel: Susup saçma sorular sormasan?

Siz: Yok benim yapım bu.

Siz: Eeee,

Siz: Düğün ne zaman yaaaa.

Angry engel: Offff çok sıktın.

Siz: Banane ya banane. Sen neden engeli kaldırdığını söyle.

Siz: Bu arada kızmısın erkekmi?

Siz: Eğer bir kızla cilveleşiyorsam kendimi öldürmeyi planlıyorum.

Angry engel: Kız olsam senin gibi vıcım vıcık konuşurdum. Erkeğim tabii.

Siz: Güzel o zman

Angry engel: Ne güzel?

Siz: Hiiiiç hadi konumuza geri dönelim.

Angry engel: Dönelim bakalım.

Angry engel: Bir konu vardı onun için numaramı nasıl bulduğunu merak ettim.

Siz: Konu ne yardımcı olabilirim istersen.

Siz: Ama sakın kız mevzusuyla gelme bana haaa

Angry engel: Konunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.

Siz: Nasıl yaaa

Siz: Sen benimle konuşuyorsan bilmem gerekir.

Angry engel: İyi o zaman ben seni tekrar engelleyeyim öylece bilmen gerekmez ha?

Siz: Yok ya her şeyi bilmem gerekmez.

Angry engel: Ha şöyle

Siz: Anlatmayacaksın yani?

Siz: Hayır anlatmak istersen ben buradaydım.

Siz: Unutma buradayım.

Angry engel: Tamam oradasın anladım.

Angry engel: Anlatmak isteyeceğini sanmıyorum.

Angry engel: Ve kız mevzusu değil.

Siz: Hah şöyle

Siz: Eeeeee

Siz: Yaz boyunca ne yapmayı planlıyorsun?

Siz: Eğer bir yazlıkta geçirmek istiyorsan bize katılabilirsin.

Angry engel: Yok kalsın ben görevimi yapacağım.

Angry engel: Görevim var benim

Siz: Görevin ne senin ya

Siz: Görende diyecek devlet memuru.

Angry engel: Devlet memuru sayılırım bence. Yani Uzman Çavuş olduğuma göre.

What dedin gülüm?

_________________________

Hkjjjhjjjjhkjkhkhkjkn evet UZMAN ÇAVUŞ!!!!

Bu kitabın beğenileceğini hiç sanmıyordum ama 61 okunma şaşırttı.

Neyse iyi günler dilerim...

📚📚📚

Askere Çattık |Yarı Texting...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin