3.Bölüm

203 23 8
                                    

Siz: Bende yedim

Siz: Uzman çavuşmuş

Siz: Yok kıçımın kenarı

Siz: Dalga geçme ya

Siz: Uzman çavuşmuş

Angry engel: Terbiyesizleşme evet Uzman çavuş ister inan ister inanma bu benim yaptığım görevi değiştirmez.

Siz: Yok ondan değilde şaşırdım yani.

Angry engel: Neye şaşırdın?

Siz: Yani normalde kime yazsam ya grandfather yada grandmother çıkardı yani senin gibi Uzman çavuşun çıkacağını sanmazdım.

Siz: Seninde onlardan biri olmanı beklerdim yani.

Angry engel: İyi beklemeye devam et.

Angry engel: Uzun yıllar sonra o dediğinden olurum.

Siz: Bence olmazsın.

Siz: Eeee kaç yaşındasın sen?

Angry engel: Sen söyle sonra.

Siz: 26 yaşındayım.

Siz: Şimdi kendinkini söyle.

Angry engel: 29

Siz: Aramızda 3 yaş var

Siz: Birşey olmaz yinede olur.

Angry engel: Ne olur.

Siz: Evlenmemiz.

Siz: Evlenmeyecekmiyiz?

Angry engel: Hayır

Angry engel: Neyse benim işim var gitmem lazım görüşürüz.

Siz: Görüşürüz kocam ay hocam

Siz: Pardon

Angry engel: Önemli değil cnm.

Angry engel: Neyse ben gidiyorum.

Siz: Canım diyen ağzını pardon parmaklarını yerim ya.

Siz: Tamam görüşürüz birşey olduğunda yazarsın.

Angry engel: Tamam yazarım görüşürüz

Siz: Görüşürüz.

En sonunda telefonu elimden indirdim ve kafamı cama çevirdim. Yazlığa ulaşmamıza az kalmıştı. Biraz uyumam lazımdı galiba. Kafamı yan tarafa çevirdiğimde Eda'nın da uyuduğunu gördüm. Tekrar önüme dönüp kafamı cama yasladım ye gözlerimi kapatarak uyumaya koyuldum.

***

"Derya! Kızım uyansana ya!"

Beynimde dönen konuşma sesleriyle gözlerimi yavaşça araladım. Gözlerimi araladığımda karşımda Koray ellerini belinde birleştirmiş tip tip bana bakıyordu.

Gözlerim tam aralandığında arabada olmadığımızı fark ettim. "Ne oldu ya?"diye sordum çatallaşmış sesimle.

Eda, "Eve geldik temizliğe başlayacağız sen yoksun!"diye cırladığında biraz olsun kendime gelmiştim. Anlaşılmıştı yazlığa girdiğimizde ben uyanmadığım için beni buraya biri taşımıştı ve şimdide evi temizlemek için beni uyandırıyorlardı.

Sonunda kendime tam gelip boynumu ovaladım ve ayağa kalktım. Eda'da elindeki bezle mutfağa yönelmişti.

Bende hemen yukarı çıkıp yatağın üstündeki bavuluma yöneldim ve kapağını açıp her yere saçılan kıyafetlerimi umursamadan geniş bir tişört ve siyah bir tayt giydim altımada bir ev terliği geçirdim ve aşağıya girdim odaları sonra temizleyecektik.

Askere Çattık |Yarı Texting...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin