6. Bölüm

100 10 3
                                    

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama sonunda eve ulaşmıştık. Arabadan iner inmez annem kapıyı açıp boynuma sarılmıştı bende karşılık vermiştim.

Beynimin bir tarafını ise şu Ömer denen Uzman Çavuş meşgul ediyoru. O muydu bilmiyorum ama içinden bir ses bana bu ihtimalin yüksek olduğunu söylüyordu. Offff sanki dünyada sadece bir Ömer Uzman Çavuş var. Hem ne var benim arkadaşımda ismi Ömer...

Yanlız ben bunu yeni fark ediyorum ama gerçektende öyleydi ama ben hiç fark etmemiştim. Sanki heyecandan bu aklıma gelecekti.

Aradan ne kadar geçmişti bilmiyorum ama güneş doğmuştu. Ben ise elimdeki fincan ile izliyorum gün doğumunu. Telefonumdan gelen mesaj sesiyle irkildim ve elimdeki fincandan kahve üstüme döküldü. Allah'tan sıcak değildi de yanmamıştım.

Fincani masaya bırakıp Hemen üstümdeki tişörtü çıkardım ve altımda sadece bir cropla kaldım. Tişörtü odanın köşesindeki kirli sepetine fırlatıp yatağıma girdim ve yastığımın altından telefonumu çıkartıp açtım.

Ekranda gördüklerimle şok oldum...

ÖMER

BANA

MESAJ

ATMIŞTI...

Evet atmıştı. Ben ise şok olmuş bir ifade ile ekrana bakıyordum.

Koza: Selam

Koza: Naber

Koza: Uyuyorsun galiba

Siz: Hayır uyumuyorum

Koza: Anladım

Koza: Ben seninle bir mesele konuşacaktım

Koza: Tabii müsaitsen

Siz: Dinliyorum

Koza: Neden bu kadar soğuksun?

Koza: Hiç alışık değilim

Koza: eski haline dön

Siz: Bu muydu konuşacaklarımız?

Siz: Soğuk olmamı mı soruyorsun?

Siz: Sence neden olabilir?

Siz: Durduk yere trip atıp engelleyen sensin sonuçta.

Koza: Trip mi?

Koza: Herşeyin bir nedeni var.

Siz: Hayır yok🖕🖕🖕

Koza kişisini engellediniz...

Telefonu kenara bırakıp kafamı yastığa bastırdım. Düşünceler beynimi kemiriyordu ama keşke o sondaki orta parmağı atmasaydım ya. Ama çoktan görmüştü.

Biz gibi kişilerin beyni tam olarak böyle çalışır. Evet böyle...

Odamın kapısı tıklatılınca 'gel' diyerek davet ettim. Annem gelmişti.
"Uyumuyordun değil mi?" Annemin sorusu ile histerik bir şekilde güldüm. Nasıl uyuyabilirim ki? Dün akşam olduğumuz yazlığın hemen yanındaki ormanda onlarca belki de binlerce terörist geçmişti ve biz bunu gece ansızın bizi arayan askerlerden öğrenmiştik...

"Uyumuyordum. Neden geldin birşey mi var?"dedim soğuk bir sesle. Annem bu halime karşı kaşlarını çatıp yatağıma oturdu "Birşey mi oldu güzel kızım neden bu kadar soğuk davranıyorsun?" Annemin sözleri ile aklıma Ömer'in sözleri geldi.

Askere Çattık |Yarı Texting...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin