2

5.3K 344 26
                                    

Kan verdikten sonra hastaneden ayrıldım. Konuşmak için hastaneye gittiğimde yıllar öncesinde olan bir karışıklıktan bahsetmişlerdi.

Doğduğum gün benimle aynı anda doğan bir kız çocuğu varmış. O an nasıl dalgınlıklarına geldiyse isimlerimizi yanlış yazmış ve karışıklık orada başlamış. Kızın ailesi onu istemediğinden ben yetimhaneye giderken, diğer kızı benim ailem almış.

Kim olduklarını bilmiyordum eğer test pozitif çıkarsa öğrenecektim. Geldiğim şirkete bakıp arabadan indim.

Bu holdingin CEOsuydum. Oldukça iyi bir üniversitede tam burslu okuduktan sonra kapılar birer birer açılmış ve imkanlarım çoğalmıştı. İşimde başarılıydım. Bunun farkındaydım. Aldığım ödüller de bunun kanıtıydı.

Arabamı park ettikten sonra içeri girip asansöre yöneldim. Yukarı çıktıktan sonra odama yöneldim. Halletmem gereken işler vardı. Bugün bir tık daha yoğundum.

Telefonum çaldığında gördüğüm isim gözlerimi devirmemi sağladı. "Ne var Gökalp?"

"Sana da günaydın Yağmur. Ayaz için aramıştım." İlgisizliğine karşı güldüm. "Ayaz şu an okulda. Muhtemelen bilmediğinden şimdi aradın."

"Sürekli laf sokmak zorunda mısın?" Bıkkın sesini duydum. Hem suçlu hem güçlüydü. "Evet." Dedim yalnızca.

"Çocukların fotoğraflarını at. Özledim." Bu dediği ile içimden kahkaha atarak gülmek gelmişti açıkçası. Ama yalnızca sessizce gülmekle yetinmiştim.

"Özledin öyle mi? Özlesen arada gelip görürdün Gökalp. Ayaz ne kadar kötü hissediyor biliyor musun? Sürekli ağlıyor." Sitemle konuşmuştum. Benimde sabrımın bir sınırı vardı. Oğlumu böyle görmek beni de çok yıpratıyordu.

"Özlüyorum Yağmur. Yoğunum sadece, sen de biliyorsun." Onunla uğraşıp laf dalaşına girmek istemediğimden fotoğrafı atacağımı söyleyip telefonu kapattım.

Bu adama zamanında nasıl aşık olmuştum bilmiyordum ama bildiğim bir şey varsa o da şu an ondan nefret bile etmediğimdi.

Mesaj kısmına girerek sabah çektiğim fotoğrafı attım.

Yağmur

GökalpGittikçe bana benziyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gökalp
Gittikçe bana benziyorlar

Yağmur
Huyları benzemesin

Gökalp
Ayaz çok huysuz duruyor

Yağmur
Okula gitmek istemiyor

Gökalp
Çok severdi normalde
Neden istemiyor

Yağmur
Vay bazı şeyleri hatırlıyorsun
Şaşırttın beni

Neler oluyor hayattaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin