Elizabeth szemszöge: (szeptember 3-4. szombat, vasárnap)
A mai hétvégén lesz Hanna és Nick esküvője. Épp Vikkel készülődünk, és vesszük fel a koszorúslány ruhánkat, ami egy pastel kék színű egyberuha volt. Nagyon tetszett, bár nem állt jól nekem. Ez csak a vékony lányoknak áll jól. Mint például barátnőm. Ő ide-oda ugrált, hogy milyen jól áll neki. Én csak elszörnyedve néztem magam a tükörben. Miért teremtettek engem kövérnek? Na jó itt lett elegem!
- Ugye tudod, hogy gyönyörű vagy? – kérdezte Vik egy szelíd mosoly kíséretében.
- Persze! – forgattam meg szemeimet és léptem el a tükörtől. – Még hajunk is hátra van. A sminkről ne is beszéljünk. Úgyhogy gyerünk!
Elkezdtem kifelé tolni a barátnőmet az ajtón abba a szobába, ahol a menyasszony készülődik. Mikor beléptünk mindketten lesokkolódtunk. Hanna meseszép! Egy hosszú, nagy fehér szoknya, amit csipke borított. A ruha felső része is csipkés volt, de nem az a nagyon giccses.
- Hűha! - jött ki végül a torkomon.
- Azta! - Mondta Vik is.
- Jaj, lányok, azért ne túlozzatok! - mondta zavarában nevetve Hanna.
- Gyönyörű vagy tesó!
- Igen. Csodálatos!
- Ugyan. Gyertek ide csajok. - ölelt meg minket. - Ti is mesésen néztek ki!
- Még hátra van 1-2 dolog, de lassan kész leszünk. - mondta barátnőm.
- Na de akartam mondani, hogy van pár változás! Vik te egyedül mész, mert a gyűrűket hozod. Beth ~így becézi Elizabethet Hanna~ te viszont a ,,pároddal" fogsz bevonulni, aki nem más, mint Aaron. Szóval siessetek, mert mindjárt kezdünk! - ennél a résznél elsápadtam. Hogy mi? Biztos, hogy nem!
- Oké. - mondtam mosolyogva. Elvégre ez nem az én esküvőm, és nekem is szarul esne. Mondjuk a szívem legmélyén örülök ennek. Hogy Én és a Tanci bácsi...Nem! Elizabeth verd ki a fejedből! Nem vagy olyan, mint a többi picsa!
- Na siessünk! Nem akarok elkésni a tesóm esküvőjéről! - siettetett barátnőm mire el is indultunk. Gyorsan megcsináltuk a hajunkat és az egyszerű sminkünket. Kezünkbe fogtuk a csokrainkat és már siettünk is le a lépcsőn. Vik megkapta a gyűrűket, én pedig belekaroltam Mr. Wasebe. Nem mondom, hogy nem volt kínos de hát ez van. A templomba befelé vezető úton Vik mögött haladunk. Én csak mosolyogva néztem előre addig, míg...
- Igazán jól áll önnek ez a ruha Ms. Langora! - súgta a fülembe a tanár úr.
- Hát ezt csak maga látja így.
- Kétlem! – suttogta, majd felegyenesedett. Innentől már piros fejjel sétáltam tovább egészen az oltárig, ahol Nick biccentett egyet Aaronnak és már le is ültünk. Vik ült középen mi Mr. Wassel a két szélén foglaltunk helyet. Maga a szertartás elég unalmas volt... Amikor kimondták az igent és megcsókolták egymást mindenki ujjongott, tapsolt és ordibált.
A friss házaspár fülig érő mosollyal, kézen fogva mentek ki. Utánuk ment Vik és utána mentünk mi a tanár úrral. Most se volt kínos. Kicsit se.
Mr. és Mrs. Wase kint vártak minket a templom előtt. Mindenkivel pusziszkodtak vagy Nick esetében pacsiztak. Nagyon sok haverja itt volt. Elképesztő. Jó mondjuk érthető, mert még azért elég fiatalok. Hanna 24, Nick pedig 26 éves.
A templomból a gerlepár külön autóval ment el. Én Vikkel mentem ugyanis neki már meg van a jogosítványa. Én is tervezem letenni, de majd csak később. Egyébként elég jól vezet. Biztonságosan. A lakodalom helyszínére odaérve láttuk, hogy már jó sokan itt vannak. Az autókat nézve megláttam egy... Az ugye neeem. Csak káprázik a szemem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én így szeretlek!
RomanceElizabeth Katherina Langora egy önbizalomhiányos tinédzser, aki minden érzelmet próbál már csírájában elfojtani magában, és a szíve helyett inkább az eszét használni. De legbelül ő is csak egy törékeny kislány, aki szégyelli, hogy szeretetet táplál...