39. bölüm Kırgınlık devam ediyor.

557 30 2
                                    

Delal gece olunca azad' ı alıp odaya gittiler delal bu gecede oğlunun odasında kalacaktı hata sadece bu gece değil.borana kızgınlığı gidene kadar burda kalacaktı.delal odada yatağı serdi. Odaya boran girdi ve delali kolundan tutarak kendine doğru yöneltti bedenini .

Ne o delal hanım burdami kalacaksın. Bana bak aptal kadın ben senin tribini çekmem unutma ben seni soyumu çoğaltılman için diye aldım kalkıp iki aşık gibi davranmamızı bekleme ben o aradığın aşk adamı değilim benden romatiklik bilemem gönül alan adam değilim delal böyle yaparak kendine zararın olur bende gider kendimi başka yerlerde avutup aşiret büyüklerine de söylersen söyle bende derim karım karlığinı yerine getirmiyor anladın mı? delal gözleri kıpkırmızı dolmuş bi şekilde boranın gözlerine baktı.

Canımı yakıyorsun bırak kolumu boran karısını dahada kendine çekip birden kolunu bırakıp yere düşmesine sebep olmuştu karısını öylece yerde bırakıp kapıyı sertçe kapatıp konaktan gitti delal kalçasının üstüne düşmesiyle ağlaması bir oldu . Kocasının sözleri hançer gibi saplanıp duruyordu. Delal başını tutarak derin bir çığlık attı göz yaşları aka aka su olmuş gibiydi kocasının konaktan çıktığını duymuştu aklı daha da sorulara boğulan delal napacagini bilmiyordu doğrumu yapıyordu yanlış mı bilmiyordu. Kendini yerden kaldırıp sıcak suyun altına attı kendini her su değdi yer sanki içine islercesine acı çekiyordu delal morararan kolunu bakarak bunun bedelide olacak biran ağa sen bekle ben sana karilik neymiş gosterecem.

Delal duştan çıktıktan sonra kendini yatağa attı çünkü aşırı yorgundu ve kocasını düşünecek halde değildi. Uyandığımda Sabah olmuştu delal herkesin uyuduğunu fark edince yerdeki yatağı kaldırdı odasına gidip bir kaç birşeyler alacaktı odaya girdiğinde kocası yatıyordu delal dolaba yönelim mor fistani alıp Beyaz türbentini de aldı. Odadan çıkmadan orda soyunma odasında giyinip odasındaki makyaj masasına oturup biraz makyaj yapıp o güzel bahar kokusunu üstüne sıkıp odadan çıkarken boranın sesini Duydu . Ne o benim icinmi hazırlandın karıcığım?

Delal cevap verip vermemek arasında kalmışken boranın küstah gülüşünü duyduktan sonra birden. Yok ben Sivan ve azad güzel bir gezmeyi düşünüyoruz onun için hazırlandım. Boranın birden yataktan sinirle kalktığını gören delal hafif gülümsedi boran karısını kapıya doğru yaslayıp.sen hayırdır Şivan la bu kadar samimi olup geziyorsun ne sıfatla birde benim oğlumda geliyor hı.

Ne sıfatı iki hakkerili gezeceğiz hem bunda ne sakınca olacak hem sen dün gece bana demedinmi benden romantik kocalık bekleme bende beklemiyorum hemşerimle bir tür atacaz.

Ben sana romantiklik bekleme dedim kalk elin adamıyla orda burda gez demedim tabi hiçbir yere gitmiyorsunuz burası Diyarbakır kızım herkes senin benim karım olduğunu biliyor sen kalkıp şivanla gezersen sonunu düşünmüyorsun herhalde.

Millet ne düşünmüş umrumda değil  ben artık mutlu olmak istiyorum hem Şivan benim çocukluk arkasındaşim n'olacak bundan

Boran sinirle karşına dahada yaklaşıp o soğuk nefesini suratına tokat ataracasanina hızlı hızlı artıp duruyordu. Delal sana o şivanla gitmeyeceksin dedim bunu o beynine sok bide kalkmış benim yanımda sıktığı parfümü adımın eli için sıkmış o parfüm sadece benim yanimdayken sıkabilirsin.

Delal kocasının sözlerine pek aldırış etmeden odadan çıktı azadi alıp mutfağa indi mutfakta sivanda vardı kadınları yardım edecercesine birşeyler yapıyordu. Delal şivanla gülerek o tatlı tatli  sohbet eden kadınların ve çalışanların arasına girip sohpete müdahale oldu.

DELAL GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin