Boranda aşağıya inip kahvaltı etmek için sofraya oturdu delale şivanin gülüşünü duyduktan sonra kaşları çattı bu ne cüret ti. Nasıl bu Şivan denen adam karısıyla bu kadar samimiydi. Yade erken saatte bir akrabasının cenazesine katılmış boran delal ve Şivan birlikte kahvaltı ettiler boran işe gitmek için kapıya yöneldi.
Delal gel beni kapıya kadar uğurlada senle konuşacaklarim var.
Azat ağlıyor boran gelmem.
Delal sana geleblirmisin demiyorum gel diyorum.
Delal kocasının emrine uymak zorunda kaldığını bildiği için kocasının arkasına koyuldu boran hemen söze atıldı.
Delal ben şimdi işe gidiyorum konakta kimse yok sende hiçbir yere gitmiyorsun haberin olsun hele şivanla asla gittiğini bir duyim bak bakalım ben sana neler yapiyorum kendini kapının önünde görürsün.
Delal kocasının sözlerini dinledikten sonra arabaya binmek üzere olan kocasına seslendi" Boran Hazeroglu senden nefret ediyorum sana geldiğim güne nalet olsun " boran karısına bakıp arabaya bindi.Delal konağa geri dönüp çocuğu kucağına alıp emzirirken oğlunun başınida okşuyordu oğlu uyunca delal terasa çıktı temiz hava almak için Şivan da terasa gelip delali korkutu.
Delal korkmuş bir şekilde şivana dönüp ay Şivan Allah canıni almasın kokrkutun beni. Şivan gülümseyerek bu büyük bi başarı küçük mafya delal ilk defa korkmuştu. Delal gülümseyerek Şivan bak vala hiç havamda değilim.
Noldu kiz sana delal yengecim.
Birşey olmadı öyle. Hayat işte
Yok sende birşeyler var ya delal ben senden aslında akıl almak için geldim buraya bana akıl vermen lazım yardımına ihtiyacım var hemde çok.
Delal birden neşesi yerine geldi gülümseyerek, aaa ne işi bakalım dökül Şivan bey hemen.
Ya delal sizin bu hizmetci çalışan Şilan varya.
Eee nolmus şilana. Şivan
İşte ben o kıza galiba aşk oldum ama kız hayatan kopmuş gibi hoc gülmüyor sohpete katılmıyor kolay kolay konuşmuyor yarası var gibi ben o yarayı sarmak istiyorum.
Şilan aslında çok iyi kızda sen nasıl birden aşık oldun ya Şilan dicleden sonra topalanamadi şaşırtın beni şilana aşık olmanı beklemiyordum hani sen İstanbul beyfendisi'sin ya orda kim bilir nasıl kızlar vardır . Hayret İstanbul beyfendisi Diyarbakır kizinami aşık olmuş.
Hemde nasıl delal tutuldum ben bu kıza tutuldum ya ee canım benim nasıl kızlar olursa olsun Kürt kızları kadar güzel olamazlar.
Delal şivana gülerek tamam der ama aklı hala borandadir kocasını onu aldattığını kabullenemiyor ve kendine yediremiyor delal aşağıya inip odasında düşünmeye başlar kocasını pişman etmeliydi onu perişan olmasını istiyor. Delal akşam yemeğini boran gelmedwn yedi ve hemen odasındaki ona ait olan bi kaç parça şeyleri alıp azadin odasına yerlestiriyor kocası geldiğinde oğluyla birlikte hiç odadan çıkmıyor eve gelen biran karısını etrafta goremiyince direk yadeye sordu .
Yadede delalin az önce yemek yediğini soyledi Şivan sofradaki sesizligi bozdu bir kaç günlüğüne boranın çiftlik evinde kalmak istediğini söyler. Boran teyze oğlu eğer senin için sıkıntı olmazsa ben senin bu çiftlik evinde kalabilirmiyim iş için sesizlik bir yer lazım sizede böyle yük oluyorum bide emri vaki yapmış oluyorum umarım kusuruma bakmış olmazsın.
Boran şivanin omzuna dokunup ne kusuru sivancim sen benim teyzemin oğlusun annemin akrabaları bana yük olmaz hem çok iyi olur senin için çiftlik havası stresini alır sen ne zaman istersen gidebilirsin söylemen yeterli evi ona göre hazirlatayim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL GELİN
ChickLitboran bu yaşına göre kalbini kimseye açmamış sürekli işiyle uğraşan bir ağa küçük yaşta annesiyle babasıni toprağa veriyor ve 7 yaşından beli yade nenesiyle kalıyor ve küçük yaşta biran ağa oluyor gözünü hep intikamla bürümüş küçük yaşta Diyarbakıri...