41. bölüm Özlemm

574 29 2
                                    

Delal sinirle işine giden adamı görünce bi an içi biraz rahatlamıştı çünkü boranın yaptıkları daha kötüydü boran nasıl delale acimadiysa delalde borana acimayacakti delal yade ile çarşıya gitti Azat için alışveriş yapacaktı delal ve yade hazırlanıp çarşıya gittiler delal en yakınında olan bir bebek mağazasına girdi.

Çalışan bayan delale ilgilenirken yadede azatı oynatiyordu. Uzun süreden sonra mağazaya boranın ablası ve Mizgin girdi. Kafasını dönen delal Mizgini görünce o an herkesin içinde Mizgini dövüp âleme ibret yapacaktiki kendini zor tutu.

_Yade torununun yanına yaklaşıp kecamin hosgelmissin de hayırdır senin kızına büyük bunlar

_Yok yade kızım için gelmedim zaten madem sizide burda gördük ben size müjdeyi verim ben hamileyim

_Ne ! Ne zamandır hamilesin de bizden saklıyorsun.

Ne saklaması yade  mizginle az önce hastaneden geldik 3 haftalık hamileymisim benimde yeni haberim oldu mizginde tuturdu yenge şimdiden bakalaim Bebek kıyafetlerine diye geldik göz gezdirdi dedik  daha konaktakiler bile bilmiyorum.

_Hayırlı olsun kecamin hayırlısı diyelim Allah analı babalı sağlıklı büyütsün.

_Sağol yade. Delal sen nasılsın azat nasil?

_İkimizde çok iyiz berivancim sen nasılsın hayırlı olsun bu arada

_ bende iyim delalcim

Berivan azata yaklaşıp öpüp kokladı kucağında oynatirken delal daha fazla Mizgini görmek istemiyordu . Yade benim işim bitti gidebiliriz.

_kizim ne seçtin daha

_ delal Mizgin'e bakarak ben seçeceğimi çoktan seçtim yade hadi gidelim boran aradı eve gelmiş bizi göremeyince korkmuş bizi bekliyormuş özlüyor işte kocam beni dayanamıyor bana ondandır

Yade gülerek tamam keçe gidelim ayağa kalkan yade berivani öpüp kapıdan dışarı çıktı. Delal tam çıkacakken arkasını dönüp berivana seslendi.

_Berivancim yarın seni bi kahve içmeye davet ederim  ama tek gel gelin görümce dedikodu yapalım.

Berivan şaşkınca kafasını onaylayarak aşağıya yukarıya hafif saldı.

Delal Mizgin'e resmen nisvet yapıp gelmemesi için yüzüne Tokat gibi laf atmıştı.mizgin yüsuz değilse gitmezdi herhalde delal ve yade arabaya binip gittiler yoldayken sesizligi Yade bozdu.

_Delal kecamin sen bilerek dedin dimi o sözleri.

_ neyi yade anlamadım

_ yade gülerek ah benim zeki kecem boran eve gelmişte sizi özlemiş dahada neler neler sabah boran çıkınca gece geç geleceğini söyledi bana

_ yok delal erken gelecekti.delal gülerek evet yade yalan söyledim seninde gözünden birşey kaçmıyor.

_eee kızım bizde bu yollardan geçtik ben seni anladım aferin böyle dik dur herşeye karşı kocanla aran kötümü sen herkese hata ev ehalisine bile beli etirme kim dost kim düşman bilemesin unutma kendinden başkan kimse yok.

Delal yadenin sözlerine hak verip yola bakmaya başladı konağa vardıklarında delal azatin eşyalarını yerleştirip havluya geçti yade ile oturp karşılıklı kahve içiyorlardı.

Sabah sinirli şirkete giriş yapan boran ağa gün boyu toplantılardan yorulmuş ve bezmisti ama eve erken donemezdi işleri vardı bugün mesaiye kalacaktı asisatni Arzuyu çağırdı odasına .arzu bugün herkes mesaiye kalacak herkese söyle kimse eve gitmiyor bugün.

_ peki boran bey siz nasıl isterseniz kahve yolamami istermisiniz iyi gozukmuyorsunuz.

_ evet arzu yollasan çok iyi olur

Kahvesi gelen boran ağa kahveyi içip masasının önündeki birikmiş dosyaları gözden geçirip imzalanması gerekenleri imzalayıp hafifleti gece olmuştu boran ve çalışanlar yıpranmış ti resmen boran tüm işleri biriktirmiş işlerini bittirip hata yarinki işleri bile halletmisti hemen hemen saat 2 olunca boran çalışanların gitmesi için izin verdi herkes çıktıktan sonra boranda çıkıp konağa gitti herkes uyuyordu boran sessiz sessiz odasının kapısını önüne gelince yan odada olan karısına bakmak için odaya sessizce girdi girdiğinde delal uzanmış o güzel uzun kumral saçları yüzünün yarısını kapatiyor su kucağındaki azatin annesin saçını elleriyle tutmuştu boran yaklaşıp oğluna bir öpücük kondurup karısının saçlarını yüzünden çekip boynuna bir öpücük kondurup baş ucunda oturmuştu karısının yüzünü inceliyordu.

Boran karısını çok özlemişti karsinin yanına uzanıp ince belinden tutarak kendine doğru çekti delal uykulu gözlerle borana bakıp uyudu çünkü çok yorulmuştu ve uykusuda vardi boranda yorgunluktan uyup kaldı sabah olduğunda borani yanında sarılmış hale gören delal ani bir sekilde yanından kalktı.

Boran o kadar yorgunki yanından kalkan kadını aldırış etmeden uykusuna devam etti aşağıya inen delal kahvaltı edip odaya gittiğinde kocası orda değildi kendi odalarına gidip duşa girmiş delal yerdeki yatağı kaldırıp odayı topladı kocasının yorgun olduğu beliydi normelde Boran asla takım ile asla yatmaz hoşlanmazdi ama dün geçe öküz gibi uyumuştu.
 

Boran aşağıya inip kahvaltı etti kimseyle konuşmayın evden çıkıp gitti berivanda öğlen gibi geldi delal ile havluda oturup sohpete başladılar.

_ evet delalcim sen beni durduk yere çağırmasın nolduda beni çağırdın sen.

_ birşey olmasimi gerek görümcemle sohpet edemezmiyim .

_ et ette dün sadece tek gelmemle iyi bi vurgun yaptinda merak ettim.

_yok öyle kadın danışmanlığı ihtiyacım vardı aklıma sen geldin berivan beni sevmiyor olabilirsin ama benim ve yeğenin iyligi için bana yardım edeceğini biliyorum.

_ ne yardımı delal dahada meraklandim anlat şu olayı

_ sakin ol Berivan bak şimdi ben mizgininle boranı yakaladim

_ ne yakalaması delal cildiracam

_ bak Berivan biz gece uzanırken Mizgin aradı bende seni özledim aşkım filan dedi ve biz yanyanyken düşün Berivan sen olsan naparsin abin .izgin için bana Tokat attı

Şaşkınca yengesini dinleyen Berivan duydyklarina inanamadi bir kadın olarak bu durum çok kötü ve asaligiyci bir durumdu Berivan mizginden soğumuştu nasıl olurda evli adamla konuşur onu defalarca uyarmasina rağmen.

DELAL GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin