Berivan delalin dediklerini sinmeye çalışırken delal berivanin haberi olmadığını anladı.
_Nasıl ya bu Mizgin nasıl hala abime yazıyor ve konuşuyor
_ bende bilmiyorum berivan anlamıyorum mizgini suç sadece onda değil borandada suç var oda bana ihanet etti.
_ ne desen haklısın delal ben bu lafı bilmiyordum kim olsa çok sinirlendi demek sen Mizgin'e bu yüzden gıcık alıyorsun çok haklısın valahi ne desem bilemiyorum delal
_ inan birşey demen gerekmiyor Berivan o abinde mizginde bana ihanet etmek neymiş görecekler ve abin Mizgini bana kuma getirmeyi düşünüyor.
_ nee Ne asla olmaz bu buna izin vermem delal ben elimden geldiği kadar sana yardım ederim gerekirse o mizginle konuşurum anlamasa Yusuf'a anlatırım öldürürde vermez.
Delal ve Berivan sohpetleriden sonra vedalaşıp Berivan kendi evine gitti delalde akşam yemeği için mutfağa gidip yemek için hazırlık yaptı yemeği yaptıktan sonra odasına gidip duş almak için kıyafet çıkartıp duşa girdi boran bugünde eve geç gelecekti delalde duştan bornozla çıktı boranın odada olduğunu bilmiyordu boranda Delalin duşta olduğunu biliyordu delal banyodan çıktı karşısında boranı görünce şaşırdı kıyafetlirini yataktan aldı hızlı adımlarla duşa yöneldi tam duşa gireceken biran delalin önüne geçip onu durdurdu.
_Nerye böyle delal hanım
_ boran çekil önümden üstümü giyinmeye gidecem
_ ne o hala kusmuyuz delal yetmezmi 3 hafta konuşmadin yüzünü bile adam akılı göremiyorum ya gerçekten yeter anladım senin değerini özür dilerim sana o gece tokat atığım için keşke elim kirilaydi burnumda getirdin gerçekten yeter bu özleme son verelim
_boran lütfen cekil önümden üstümü giyinmeye gidecem işim gücüm var
_ delal ben seni gerçekten özledim seni azatı
_ özledinmi boran sen bizi sevseydin bize ihanet etmezdin o kadın için bana vurmazdin ve beni geç oğlunu düşünürdün ama ben kime anlatıyorum sen degilmiydin bana seni soyumu çoğaltmak için aldım bana trip atma diyen adam noldu boran hani sadece beni neslin için aldın niye onemsiyorsun beni boran.
_ önemsiyorum çünkü seviyorum seni delal sen benim karimsin sana değer veriyorum bende yerin farklı delal bunu sende biliyorsun evet ilk başta sana duygum yoktu ama şimdi bambaşka delal sana vuruldum sen olmayınca hayat neşem Yok.
_ neden ihanet ettin o zaman boran sen beni değil soyun için seviyorsun
Delal boranın önünden çekilip duşa girdi kıyafetlerini giyindikten sonra odaya girince boran yoktu odada azatı alıp aşağıya indi akşam olmuştu indiğinde sadece yade vardı yade sofrada oturmuş delalde yanına gidip oturdu borani görmemişti yemek yediler delal çay içtikten sonra boran neden inmedi diye sordu yadede boranın çoktan çıktığını söyledi delal duşa girdikten sonra biranda gitmişti delalde korkmaya başladı acaba cokmu kızdırdı diye
Ama umrunda değildi o delale neler yapmıştı delalde çay içtikten sonra odasına çekildi pencereye oturdu azatı uyumuştu delal strese girdi acaba cokmu kırıldı diye yada cokmu kızdırdım diye Kendi kendine konuşyrken saat gecenin yarısı olmuştu boran hala yoktu
Aman ben kendi kendinimi iyorum saat 2 boran hala yok kesin o aşkı Mizgin'e giti neyse ya banane birde üzülüyorum aptal gibi o bana neler çektirdi neyse ben artık dayanmam uyucam oda artık hangi kadindaysa orda kalsın delal yatağa geçti tam uzanıp gözlerini kapatacaktiki yadenin bağrısini duydu.
Delal gözlerini açıp hızla yatağından fırlayıp yadenin yanına gitti yade telefonu kapatmıştı. Delal noldugunu anlamaya çalışırken Yade arabayı hazirlamalarini söyledi delal yadeye soru sorup duyuruyordu yade noldu gözünü sevim bu saatte nereye gidiyorsun.
_Nereye gidecem kızım hastaneye
_ neden ne hastanesi yade noldu bu satte
_ boran kızım kaza yapmış durumu ağır diyorlar arabası pert olmuş tırın altında kalmış yasarmi bilmiyoruz.
Delal duyduğu laflarla kulağı birden çınladı başı donmeye başladı bir an dünya durmuştu sanki başına kaynar su dokmuslerdi delal kendine gelince.
_ ne ne tırı ne kazası yade bekle bende geliyorum.
_ tm kizm hadi yürü gidelim delal azati battaniyeye sarıp kucağına alıp hızla arabaya ilerlerdi
Arabaya bindiler hızla hastaneye vardılar delal koşar adımlarla kocasının yoğun bakımında olduğunu öğrendi hemen yoğum bakımın oraya koştu azatıda fatma anaya verdi Fatma anada gelmişti hastaneye boran onlar için çok kıymetliydi delal ağlamaktan helak olmuştu kendini suçlayıp duruyordu.
Gelmelerine yarım saat olsa bile kimse içerden çıkıp bilgi vermiyordu delal kapının önünde oturmuş ağlamaktan helak olmuştu berivan ve Yusuf'ta hastaneye geldiler Berivan ağlamış koşarak yadeye gelip sarıldı yade ve berivan agliyorlardi Yusuf'ta gelip karısını teseli edip sakinlestiriyordu yerde oturan delal yıpranmış şekildeydi Yusuf delale su uzati delal başını kaldırdı Yusuf'a bakıp teşekkür edecekken gözyaşları dahada akti suyu alıp içti berivan delali yerden kaldırıp sarıldı birilkte koltuklarla oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL GELİN
ChickLitboran bu yaşına göre kalbini kimseye açmamış sürekli işiyle uğraşan bir ağa küçük yaşta annesiyle babasıni toprağa veriyor ve 7 yaşından beli yade nenesiyle kalıyor ve küçük yaşta biran ağa oluyor gözünü hep intikamla bürümüş küçük yaşta Diyarbakıri...