Aradan zamanlar gecer bir gece şule'nin çığlıklarıyla uyanan konak halkı kendilerine gelmeye çalışırken şule'nin çığlıkları peşi peşine devam ediyordu herkes Şule'nin yanına koşarken diclenin tavanda bağladı iple kendini aşmış olduğunu görünce kadınlar çığlık atıp ağlamaya başladı boran hemen dicelenin belinden tutup dicleyi o ipten çıkartır ama diclenin nabzı ve kalbi atmiyordu delal dicleye ne kadar seslensede fayda yoktu boran dicleyi alıp direk en yakın hastaneye götürdü herkes hastanede beklerken doktorun geldiğini gören yade doktora seslenir
_doktor yalvarırım birşeyi yok de iyileşecek de nolursun evladım
_sakin olun hanım efendi şuan hayat riksi çok yüksek herşeye rağmen hazırlıklı olun hanım efendi.
Diclenin ağzından;
Her zamanki gibi çarşı pazarına gittim her pazar ne aliyorsam onu alıp gidecektim bir dezgahtaki adamın bakışlarından rahatsız olup hızlı bir şekilde alışverişimi yaptım konağa gitmek için yola koyuldum arkamdan bir ele ağzımı kapatıp kendimi birden arabada buldum neye uğradığımi şaşırdım o dezgahta duran adamdı kapıları kitleyip bana yaklaşmaya çalıştı ne kadar üstümden çeksem de itiraz etsemde üstüme geliyordu bana iğrenç iğrenç şeyler yapmak istedi telefonu çaldığında durdu kapati telefondaki kişi annesiydi ard arda aradı oğlunu o Telefonla uğraşın' ca bende kendimi dışarıya atmak istedim ama fayda yoktu ne kadar cebelensemde sonunda o iğrenç adam bana dokunmuş'tu namusumu şerefimi iki paralık yaptı işi bittikten sonra kapıları açmıştı ben ise neye uğradığımı bilmiyordum kapının açıldığını görünce kendimi dışarıya atım aldığım herşey dağılmıştı poşetler yırtılmışti oturdum o dağılan malzemeleri topladım aklımda sadece ölmek vardı o an kendimi ölü hissetim "bedenim yaşıyor ama ruhum çoktan vefat etmişti, " bende konağa gitti. Kendimi ne kadar yikasamda boştu kirlenmiştim bedenimi ovalamaktan vücudum yara olmuştu önce kimseye gozukmedim herkes uyumasını bekledim herkes yatarken Ben ise odalara dünya'ya sigamadim ,Bu dünyada herkese sığacak yer vardı bir ben sığmadim ,Bu dünya 'ya şerefim'le oynamışlardır halsiyetimle namusmla oynadı o şerefsiz adam haykırmak istiyorum heryerde çığlık atıp içimdeki yangını hafifletmek istiyorum kadinligimdan soğudum beni yok etmişti bu adam nasıl'da nefsi için benim hayatımı karartı odada duramadım gittim balkonda asılacak yere ipi astım boynuma dolayıp atladım Ve birdaha uyanmak istemedim.
Şulenin ağzından;
Gece su içmek için mutfağa gidiyordum balkonda ışığın açık olduğunu görünce bu satte kim var diye bakmaya gittim uyku gözle dicleyi öyle görünce şaşırdım kendimi rüyada hissediyorum zannetim baktimki Dicle gerçekten intihar etmişti biz dicleyle birlikte büyüdük Dicle benden birşey saklamaz nolduda intihar etti Dicle benim kızkardeşim ona birşey olursa ben yapamam Dicle benim bu hayata tek arkadaşım Allah'ım nolursun yardımcı ol bize diclenin canını kim yaktiysa bende onun canını yakacam
Herkes hastanede beklerken delal başını boranın omzunda ağlıyordu delal karnından rahat oturmuyordu delal ağlamaktan kendini beter etmişti boran ise karısını sakinlestiriyordu onun iyligini istiyordu boran çıldırmak üzereydi neden Dicle intihar etmişti nolduda Dicle birden canına kıymaya çalıştı herkes dicleyi bekliyordu sabah olmuştu ağlamıştı kadınlar perişan olmuştu boran delali eve yolamak isteyen boran delali ne kadar ikna etsede fayda yoktu delal gitmemek için inat etmişti boran daha fazla üstüne gelemeyip beklemeye başladılar bir gece geçti hala cevap yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL GELİN
Chick-Litboran bu yaşına göre kalbini kimseye açmamış sürekli işiyle uğraşan bir ağa küçük yaşta annesiyle babasıni toprağa veriyor ve 7 yaşından beli yade nenesiyle kalıyor ve küçük yaşta biran ağa oluyor gözünü hep intikamla bürümüş küçük yaşta Diyarbakıri...