Helüüü dheıfjskdjd. Baktım ki siz kalan o 8 okunmayı tamamlamıyorsunuz, ben de beklemek istemedim daha fazla. Keyifli okumalarrrr (çoksel bi bölüm oldu 😈😈 ha bu arada bilin diye söylüyorum bu bölümden sonraki iki bölüm çoktan hazır. Sizi bekliyor ama yardımınız olmadan yapamam çünkü yayınlama tuşuna birkaç okunma sayısı sıkışmışşş (kapıya para sıkışmış gelin verme hesabı falan işte siz anladınız.))
Bölümü nasıl bulduğunuzu yorumlara yazınnn.
🔥
Yalçın'ın anlatımından.
Lavinya'nın Mevsim'in kulağına neler söylediğinin az çok tahminini yapabiliyordum.
Sanırım bizim inatçı keçileri barıştırmak için yardım istedi. Ve evet, tahmin doğru.
Şimdi, olaya bomba bir giriş yapma vaktiydi. Hehe, başlayalım bakalım.
Yağız'a bakıp tam ağzımı konuşmak için açmıştım ki Lavinya beni görüp sırıtarak hemen olaya atladı.
"Siz iki manyak, tartıştınız diye neden bizim psikolojimizi bozuyorsunuz lan?
Hakkınız yok buna. Öhöm, neyse. Şimdi, Yağız sen ne diye bir kız arkadaşın varken gidip de elalemin kızıyla konuşuyorsun?
Sana ne oğlum diğerlerinden sana ne! Ya gül gibi kız arkadaşın, sevdiğin var.
Ne diye gidiyorsun başkalarına?
Sedef, sen de üzülme artık çünkü bu eşek bir daha birileriyle konuşmayacak sakin ol."
Lavinya az önce ne yaptı? Güldü, alay etti, kızdı, bağırdı ve tekrar güldü.
Ruh halleri değişken olan birisi mi acaba? Yok ya, öyle olsaydı bana söylerdi, değil mi?
Yine de çok seviyorum Kahve Gözlüm'ü.
"Lavinya, kanka bu eşek var ya..." Sedef konuşmaya çalıştıkça hıçkırıklara boğuluyordu.
Ulan yemin ederim şimdi sinirden elimin tersiyle Yağız'ın suratına bir tane çakacaktım.
"Yağız, ne iş?" Dediğimde Yağız bana tuhaf tuhaf baktı.
"Kardeşim valla bir şey yapmadım ben. Hikâye atmıştım o kız da ona cevap vermişti ben de o attığı mesaja kalp emojisi koydum. Abartıyor."
"Ne! Abartıyor muyum? Yağız bak seni öldürürüm yeminle. Yalçın yemin ederim mesajları silmemiş olsaydı hepsini sana gösterirdim.
Hikâye atmış o kısım doğru. Ama nasıl bir hikâye? Yağız kendisini çekip o fotoğrafın üstüne bir tane şarkı koymuştu.
Ve çok yakışıklı çıkmıştı. Kızın bu hikâyeye verdiği yanıt ve Yağız'ın o mesaja verdiği cevap beni çıldırttı.
'Beyefendi sanırım yakışıklılıkta çığır açmış.'
Kız o şekilde söylemişti. Yağız da buna benzer bir şey söyledi.
'Teşekkür ederim hanımefendi sağolun.'
Hee, sonra bu kız ne desin?
'Profildeki sen misin? Çok yakışıklı çıkmışsın. Tanışmak isterim.'
Ya Rabb'im gel de çıldırma!
'Evet benim teşekkür ederim. Ve sen de profilde çok güzel çıkmışsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme Sebep Düşmanlık {GERİ GELİYOR}
Mystery / ThrillerYalçın Ege Karahan, babasının gözde çocuğudur. Fakat, babası onu öldürmek istediği için Yalçın onun gözdesidir. Doğduğu gün kaybolan Yalçın, aslında o gün ölümden de kurtulmuştur. Kendisine son derece tehlikeli düşmanlar edinen Önder, kızını onlarda...