Hoşçakalın...

1 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki uzun zamandır hikayeme devam etmiyorum çünkü okunma sayısı nisan ayından itibaren hep aynı kaldı ve ben de açıkçası hikayemin saçma yerlere gittiğini, konuların birbirinden anlamsız, bağımsız ve kopuk olduğunun farkına varıyorum her geçen gün.

Bu yüzden burada sizlere söylemek isterim ki, çok üzgünüm ama hikayemi bitireceğim.

Sizlerle çok güzel anılarımız oldu, bana destek çıkan çok güzel insanlar oldu. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Hikayeyi kaldırmayacağım. Belki gelip okumak isteyen olur diye.

Ama üzülerek söylüyorum ki ben, Ölüme Sebep Düşmanlık kitabının yazarı, yarım kalarak hikayeyi sonlandırdım.

Hepinize çok teşekkür ederim. Yanımda olduğunuz ve bana güvendiğiniz için.

Umut vermek istemiyorum ama küçük de olsa şu ihtimali sizlere söylemem gerekiyor.

Eğer hikayeyi en baştan yazıp, konunun düzgün, akıcı, birbiriyle bağımlı ve kopuk olmamasını sağlarsam belki Wattpad'e bu hikayeyle tekrardan, ama eskisinden çok daha muhteşem bir şekilde dönebilirim.

Tabii emin değilim. Eğer hikayemin devamını okumak isteyen okurlarım olursa onlara da herkese de üzülerek söylüyorum. Bu sadece ihtimal, hiç gelmeyebilirim de.

Bana çok güzel anlar yaşattınız. Tüm içtenliğimle herkese tekrardan çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Kendinize iyi bakın.

Belki Başka Bir Evrende Yeniden.

Ölüme Sebep Düşmanlık {GERİ GELİYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin