*Hatırlatma*
Yeji❤️:
- görüşürüzSiz:
- görüşürüz.*Mesajlaşma bitmiştir*
"Evet bu sefer yalan söylemedim... Gerçekten başıma ağrı girmişti.. telefonumu kapatarak sehpanın üzerine indirdim ve ayağa kalktım... Amacım ilaç alıp biraz dinlenmek.. yavaş ama hızlı sayılan adımlarım ile banyoya girdim ve hemen dolabı açarak biraz içine bakındım. Sağlık çantası ikinci raftaydı.. hemen elimi uzatarak sağlık çantasını indirdim ve içinden ağrı kesici çıkararak sağlık çantasını geri rafa yerleştirdim ve ilacı alarak banyodan çıktım..."
"Tekrardan yatağa oturarak sehpanın üzerindeki bir bardak suyu aldım ve ilacı ambalajından çıkararak suyla birlikte yuttum... Bardağı tekrar indirdim ve hemen ilacın üstüne yatmamam lazımdı o yüzden biraz oyalanacak birşeyler lazımdı. Telefonumu tekrar elime aldım.... Demin şarjının bittiğini söyledim ama o konuşmak istemediğim için söylemiştim.. tabiki o da bir yalandı.... Açıp bakındım biraz.. Taehyun'un aramasıyla onayladım ve kulağıma koydum...."
y/n: taehyun
Taehyun: prensesim, nasılsın?
y/n: iyiyim, sen?
"Yalan..."
Taehyun: hmm evde dinleniyordum.
y/n: vayy dediğimi yapıp evde kalıyorsun, ne güzel.
Taehyun: aslında Japonya'ya geldiğimden beri evdeyim. Kendime izin verdim.
y/n: işte böyle ya, biraz kendine de zaman ayır... Kang amca ile konuştun mu?
Taehyun: hayır daha konuşmadım.
y/n: pff.. sakıncası yoksa bir an önce konuş.
Taehyun: konuşacağım... En kısa zamanda bu sefer temelli geleceğim.
y/n: ne zamana kadar sürecek o kısa zaman?
Taehyun: bilmiyorum ama o zamanı prensesim için olabildiğince kısa bir zamana çevireceğim.
y/n: Taehyun
Taehyun: efendim prenses?
y/n: benim biricik lordumsun ve seni çok seviyorum
Taehyun: hm. Sende benim minik prensesimsin ve bende seni daha çok seviyorum
y/n: söyledin mi?
Taehyun: aa... Neyi söyledim mi??
y/n: orda ki arkadaşlarına en çok beni sevdiğini söyledin mi?
Taehyun; haa sen onu diyorsun...
y/n: söyledin mi yoksa söylemedin mi?
"Dedim katı bir ses ile"
Taehyun: aslında unutmuş olabilirim..
y/n: bu seferlik affediyorum lordum ama bir daha olmasın
Taehyun: affettiğiniz için teşekkürler prensesim ama lütfen yerinizi bilin.. lordunuz varken kimsiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Aléatoirebüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...