12ο

28 3 0
                                    

2 μήνες αργότερα

Έχοντας στο πλάι της τον Νίκολας, ο οποίος εκτελούσε χρέη φίλου, οδηγού και σωματοφύλακα με δική του θέληση, κοιτούσε μια μια τις κάρτες του βιβλιοπωλείου χωρίς να μπορεί να διαλέξει ποια να πάρει. Τον κοίταξε με το συνηθισμένο αθώο χαμόγελο της και ο ίδιος έτεινε το χέρι του και της έδειξε δύο διαφορετικές κάρτες. Η νεαρή κοπέλα από δίπλα του τις κοίταξε καλά και εν τέλει διάλεξε αυτή με έναν καφέ αρκούδο που κρατούσε μπλε και πράσινα μπαλόνια.

Αφού πλήρωσε στο ταμείο προχώρησαν στο αυτοκίνητο του Νίκολας και ο ίδιος τη βοήθησε να μπει μέσα και να καθήσει όσο πιο αναπαυτικά μπορούσε ενώ αμέσως μετά μπήκε στη θέση του οδηγού. Το κινητό του ήχησε σημαίνοντας πως είχε νέα ειδοποίηση και αφού διάβασε το μήνυμα που του έστειλε ο φίλος του κοίταξε ελαφρώς στεναχωρημένος τη νεαρή φίλη του, η οποία ήταν τόσο χαρούμενη για τα νέα που είχε να πει στον Αλεξάντερ που χαμογελούσε συνεχώς.

"Θέλεις να πάμε για φαγητό;"

"Πρέπει να πάω στο σπίτι για τις ετοιμασίες"

"Γιατί δεν του το λες αύριο;"

"Θέλω σήμερα. Είμαι τόσο χαρούμενη που δεν μπορώ να περιμένω και άλλο. Άσε που αν το αφήσω για αύριο είμαι ικανή να μου ξεφύγει σήμερα" ο Νικόλας ξεφυσησε ελαφρά και κούνησε θετικά το κεφάλι του

"Συμβαίνει κάτι;"

"Ο Αλεξάντερ..."

"Τι με αυτόν;" κοίταξε το χαμόγελο που είχε χαραγμένο στα χείλη της και μετάνιωσε για το ψέμα που θα της έλεγε πριν καν της το πει

"Δεν εγκρίνει τις απόψεις μου για τη συνεργασία μας με έναν άλλο όμιλο"

"Θέλεις να του μιλήσω; Εμένα θα με ακούσει"

"Δεν χρειάζεται... Θα... Θα προσπαθήσω να του αλλάξω γνώμη"

"Θα είναι κερδοφόρα η συνεργασία;"

"Εμ... Ναι! Ναι... Από τη δική μου οπτική φυσικά. Ο Αλεξάντερ επιμένει ότι δεν θα μας βγει σε καλό..."

"Όχι ότι αμφισβητώ τις ικανότητες σου και φυσικά σέβομαι την άποψη σου αλλά μήπως έχει δίκιο; Μελετήσατε καλά τα θετικά και τα αρνητικά της συνεργασίας;"

"Υποθέτω... Θέλεις να τα μελετήσουμε μαζί ξανά για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη;"

"Εγώ; Τι σχέση έχω εγώ με τα οικονομικά; Τέχνη θα σπουδάσω αργότερα"

Κάνε Μια Ευχή - Υπό Διόρθωση Where stories live. Discover now