1ο

52 6 19
                                    

Μόλις είδε τον Αλεξάντερ να μπαίνει στο αυτοκίνητο του όσο μιλούσε στο κινητό αναστεναξε και έκλεισε την κουρτίνα με δύναμη. Δεν είχε περάσει μισή ώρα από τη στιγμή που γύρισε στο σπίτι και έπρεπε για άλλη μια φορά να φύγει «Κάτι προέκυψε στο γραφείο» της απάντησε στην ερώτηση της μα ήξερε πολύ καλά τι ήταν αυτό που 'προεκυψε' και σίγουρα δεν ήταν δουλειά.

Στη σκέψη και μόνο πως η Σοφία του ζήτησε να βρεθούν για οποιοδήποτε λόγο εκτός από τη δουλειά του γραφείου ένιωσε το στομάχι της να ανακατεύεται για άλλη μια φορά και κάθισε στο κρεβάτι κλείνοντας σφιχτά τα μάτια της μέχρι να αισθανθεί καλύτερα.

«Ταξίδι του μέλιτος...» μονολόγησε καθώς η σκέψη της ταξίδεψε στα λόγια του και δυσανασχετησε. Η γιορτινή της διάθεση είχε χαθεί τελείως τις τελευταίες μέρες και παρόλο που τα γενέθλια της βρίσκονταν ολοένα και πιο κοντά μόνο χαρούμενη δεν ήταν. Κάθε χρόνο τέτοιο καιρό η διάθεση της ήταν στα ύψη με τα γενέθλια της και τα Χριστούγεννα να βρίσκονται πίσω από την πόρτα μα φέτος όλα ήταν διαφορετικά. Η συμπεριφορά του απέναντι της ήταν διαφορετική. Ο τρόπος που της μιλούσε, που την κοιτούσε, που αναφερόταν στην ίδια.

Μόλις χθες ήταν που τον άκουσε να λέει στον καλύτερο του φίλο, τον Κρίστιαν, ότι έχει αρχίσει να του γίνεται ανυπόφορη η ύπαρξη της. Μόλις χθες ήταν που της ύψωσε τη φωνή γιατί του 'αντιμίλησε'. Μόλις χθες ήταν που της είπε σχεδόν κατάμουτρα ότι την μισεί. Τα μάτια της βουρκωσαν κατευθείαν στη θύμηση όλων αυτών των στιγμών και ξάπλωσε στο κρεβάτι.

Το θέμα ήταν ότι η Έρικα δεν ήξερε τον λόγο που ο Αλεξάντερ είχε αυτή τη στάση απέναντι της, ήταν λες και του έκανε κάτι κακό και το γελοίο ήταν ότι είχε πείσει τον εαυτό της πως έκανε κάτι η ίδια άθελά της και τον πλήγωσε, μα όσες φορές το σκεφτόταν δεν μπορούσε να βρει τον λόγο. Τηρούσε την συμφωνία τους στο έπακρο: όχι δημόσιες εμφανίσεις με άλλα πρόσωπα εκτός του οικογενειακού περιβάλλοντος για να μην κινήσουν υποψίες ότι ο γάμος τους ήταν ψεύτικος. Ξεφυσηξε αγανακτισμένη με την συμπεριφορά του και σκούπισε τα υγρά της μάτια.

Λίγες ώρες αργότερα ξύπνησε από το χτύπημα στην πόρτα και αφού έτριψε ελαφρώς τα μάτια της και σηκώθηκε από το κρεβάτι για να ανοίξει την πόρτα.

«Κυρια, ο κύριος Αλεξάντερ μου είπε να σας ανακοινώσω πως δε θα παρευρεθει στο δείπνο»

«Για ποιο λόγο;»

«Δεν μου είπε. Θέλετε να στρώσω το τραπέζι ή θα πάρετε το δείπνο στο δωμάτιο σας;»

Κάνε Μια Ευχή - Υπό Διόρθωση Where stories live. Discover now