3ο

34 5 11
                                    

Μισή ώρα αργότερα ένιωσε το στομάχι της να διαμαρτύρεται και αφήνοντας έναν αναστεναγμό ενόχλησης κοίταξε τον Αλεξάντερ που ακόμη δούλευε. Το ρολόι έγραφε πλέον 3 το μεσημέρι και ο ίδιος φαινόταν να μην έχει σκοπό να σταματήσει τη δουλειά. Άφησε το βιβλίο στην άκρη και τον πλησίασε. Κάθισε στην καρέκλα δίπλα του και στήριξε το κεφάλι της στο χέρι της παρατηρώντας τον Αλεξάντερ. Ο ίδιος σήκωσε το χέρι του και πατησε ένα από τα κουμπιά του τηλεφώνου του.

«Ναι κύριε Μίλλερ;»

«Ενημερωσε τον κύριο Στίβεν πως χρειάζομαι τα χαρτιά με τις πωλήσεις του Νοεμβρίου και να μου τα στείλει στο email μου»

«Μαλιστα κύριε Μίλλερ» έκλεισε το τηλέφωνο και κοίταξε την Έρικα

«Ειπες ότι μου έφερες φαγητό;»

«Ναι! Το αγαπημένο σου. Έφερα και για εμένα για να φάμε μαζί»

«Ωραια» η Έρικα του έδωσε το ένα τάπερ με το φαγητό και το άλλο το άφησε μπροστά της

«Δε θα έπρεπε να ετοιμάζεσαι για το πάρτυ;»

«Σεκφτηκα να ετοιμαζόμασταν μαζί»

«Είναι κάτι άλλο που θέλεις να αγοράσεις;»

«Όχι»

«Αν είναι τρώμε και μπορούμε να φύγουμε»

«Ενταξει»

«Γιατι πρέπει να προλάβεις να κάνεις μπάνιο, να ταιριάξεις τα μαλλιά σου, να κάνεις το μακιγιάζ σου...»

«Δε θα αργήσω τόσο πολύ. Σε δύο ώρες θα είμαι έτοιμη»

«Εντάξει τότε»

Η ώρα είχε πάει 8 το βράδυ και οι πρώτοι καλεσμένοι μόλις είχαν φτάσει στην έπαυλη. Ο Αλεξάντερ βρισκόταν στο σαλόνι όπου γινόταν η δεξίωση για να τους καλωσορίσει όσο η Έρικα τελείωνε με κάποιες πινελιές στο σύνολο της. Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη και προσπάθησε να χαμογελάσει. Τα λόγια του την πείραξαν περισσότερο από όσο έδειξε, περισσότερο από ότι πίστευε και περισσότερο από όσο φαντάστηκε ο ίδιος. Τοποθετώντας το κόκκινο κραγιόν της το μυαλό της ανετρεξε στον καυγά τους νωρίτερα.

«Συγγνωμη αν σου ζητάω πολλά. Το μόνο που θέλω είναι να με αγαπήσεις όπως σε αγαπάω εγώ» του είπε μπαίνοντας στο δωμάτιο τους. Ο Αλεξάντερ ξεφύσησε και έβγαλε το σακάκι του

«Δεν ζητάς πολλά. Αλλά νευριάζω όταν τα θέλεις όλα με τον τρόπο που τα θες. Σου είπα ότι θα προσπαθήσω να σε αγαπήσω. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να με πιέζεις. Αν μπορούσες να μοιάζεις λίγο στην Σοφία... όλα θα ήταν διαφορετικά»

Κάνε Μια Ευχή - Υπό Διόρθωση Where stories live. Discover now