4ο

35 4 0
                                    

Ο οδηγός τους άφησε μπροστά στην είσοδο του αεροδρομίου και κατέβασε τις αποσκευές τους τις όποιες πήρε ο Αλεξάντερ εκτός από δύο μικρές βαλίτσες τις οποίες κουβαλούσε η Έρικα. Όταν ανακοίνωσαν πως το αεροπλάνο για τη Βέρνη θα αναχωρούσε σε 15 λεπτά προχώρησαν προς την πύλη που έπρεπε. Μόλις βρήκαν τις θέσεις τους η Έρικα κάθισε από τη μεριά του παραθύρου ενώ ο Αλεξάντερ δίπλα της και αφού ξεκίνησε το ταξίδι τους ο ίδιος ξάπλωσε στον ώμο της και έκλεισε τα μάτια του για να κοιμηθεί.

Μόλις το αεροπλάνο έφτασε στη Βέρνη και βγήκαν έξω από το αεροδρόμιο με τις αποσκευές τους, η Έρικα στάθηκε και θαύμασε το τοπίο γύρω της. Όλα ήταν χιονισμένα και οι δρόμοι ήταν στολισμένοι με χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ο Αλεξάντερ την τράβηξε ελαφρώς προς το σημείο όπου θα τους περίμενε το αυτοκίνητο που νοίκιασε.

«Πειναω» άκουσε τη φωνή της Έρικα όσο τοποθετούσε τα πράγματά τους στο αμάξι

«Θα πάμε κάπου να φάμε και μετά θα φύγουμε για το χωριό»

«Ωραια» ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη της και πρώτη μπήκε στη θέση της.

~•~

«Αντε ρε Έρικα θα παγώσεις!»

«Άλλη μια και έρχομαι!» του φώναξε βγάζοντας μια τελευταία φωτογραφία τα χιονισμένα βουνά και τρέχοντας μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο.

«Επιτελους»

«Λιγες φωτογραφίες έβγαλα μόνο. Πως κάνεις έτσι;»

«Έχουμε κάνει 3 στάσεις για να βγάλεις φωτογραφίες και άλλες τόσες γιατί πεινούσες»

«Και εγώ τι φταίω;»

«Μην αρπαζεσαι βρε αγάπη μου. Απλά έχει νυχτώσει και ο δρόμος είναι γεμάτος χιόνι. Η οδήγηση είναι πιο δυσκολη έτσι. Άσε που θα μπορούσαμε οχτώ και μισή να είμαστε στο σπίτι και έχουμε άλλη μισή ώρα για το χωριό»

«Καλυτερα που νύχτωσε. Να σε φάνε οι λύκοι και να ησυχάσω» ο Αλεξάντερ απλά γέλασε και συνέχισε να οδηγάει.

Λιγη ώρα αργότερα φάνηκε από τα φώτα του αυτοκινήτου η πινακίδα στην οποία ήταν γραμμένο «Καλως ήρθατε στο Braunwald». Το βλ'εμμα της Έρικα ήταν καρφωμένο στο τζάμι και παρατηρπύσε λάθε γραφικό σπίτι που έβλεπε. Αφού πέρασαν τον κεντρικό δρόμο του χωριού, πήραν τη δεξιά στροφή ώστε να ανέβουν στον λόφο όπου βρισκόταν το σπίτι.

«Θα πρέπει να σε προειδοποιήσω. Η γιαγιά μου δεν ήθελε να αλλάξουμε τίποτα στο σπίτι»

Κάνε Μια Ευχή - Υπό Διόρθωση Where stories live. Discover now