Adegan sendiri

3.8K 24 0
                                    

MIZI dan KAK LIJAH terus berkucupan menghangat kan tubuh masing masing tanpa memperdulikan penonton yang lain.Kini tangan kiri Adi terus memaut bahu Kak LIjah dan t angan kanan nya mula meraba buah dada Kak Lijah." Tak mahu lah Mizi,nanti orang nampak" ujar kak LIjah sambil menolak tangan Mizi." Tak de siapa yang nampak lah kak ,tengah sedap ni "bisik Mizi " nanti balik kita sambung lah "balas kak Lijah yang mengejutkan Mizi ." Betul ke kak ,kita boleh sambung lagi" soal Mizi lagi ." kalau kau nak ,Akak bagi ,kalau tak nak pun tak apa" balas Kak Lijah.

" Eh mestilah hendak,nak buat kat mana? kat rumah Akak atau hotel"tanya Mizi bagai tak sabar."Kita tak bawa baju pun, balik rumah ajelah,boleh buat sampai pagi"balas Kak LIjah yang sekali lagi mengejutkan Mizi lagi.'biar benar makcik ni,bawa aku tidur ke rumah nya' bisik hati kecil Mizi yang mula terbayang wajah Pak Said  staff dan kawasan baik nya ." Okey ke saya tidur kat rumah Akak,tak takut ke kena tangkap khalwat ?" soal Mizi  lagi.

" Kita smpai rumahpun nanti dah lewat malam,tak ada siapa yang nampak,nanti kamu parking jauh jauh sikit selepas turunkan Akak ,dia orang pun tak tahu Pak said tak de kat rumah "balas Kak Lijah yang telah siap menyusun strategi nya. Bagi Mizi dia masih lagi macam tidak percaya rancangan asal hanya mengajak ka LIjah berjalan mengisi waktu dan menemankan dia yang bersendirian kini akan membawa nya ke ranjang dalam rumah nya.

Sebaik tamat tayangan Mizi dan Kak Lijah segera beredar untuk pulang ke rumah Kak Lijah. Kali ini Mizi pulak yang berdebar sedangkan Kak Lijah nampak lebih tenang dan mereka tidak bercakap sepanjang pemanduan . Setelah penurunkan Kak LIjah di bahagian belakang rumah Mizi membuat satu pusingan untuk masuk semula di kawasan blok perumahan tersebut   dan memakir keretanya agak jauh dan dia memakai topi baretta  dan menyarungkan jaket untuk mengelakan dikenali oleh penduduk di situ.

Oleh kerana rumah kak LIjah berada di tingkat bawah,agak mudah dan cepat untuk Mizi menyelinap masuk ke kawasan yang telah biasa di kunjungi dan pintu rumah itu pun telah di buka sedikit oleh kak Lijah sambil dia menanti Mizi.Sebaik sahaja Mixi menolak daun pintu Kak LIjah telah sedia menanti." Lega kamu dah sampai"ujar Kak Lijah sambil terus memimpin Mizi ke bilik nya. dalam kegelapan dengan hanya samar cahaya dari jalan di luar yang menerangi mereka.

"Sekarang baru lah selesa kan, jom kita mandi sekali , cepat sikit"ujar Kak LIjah yang membuat Mizi terkejut lagi.'lain macam betul makcik ni'bisik hati Mizi. Kali ini Kak Lijah yang nampak tidak sabar sedangkan Mizi kekal tenang atau dia masih risau .Kak Lijah segera menyerah kantuala dan kain pelikat kepada Mizi."jom sayang "ujar nya sambil memegang lengan Mizi dan menariknya ke bilik air.  

Kak Lijah segera membuka pakaian nya dan terus berbogel sambil membuka shower  sementara Mizi dengan perlahan menanggalkan pakaian nya dan teragak agak untuk menyertai Kak Lijah di bilik air."mari cepat akak mandi kan,dah berbogel apa nak di malukan" sergah Kak Lijah bagai mengerti apa yang sedang di fikirkan oleh Mizi. Dia segera menjirus tubuh Mizi dan lantas menggosok tubuh nya dengan cecair mandian dan tiba sahaja je bahagian sulit Mizi,Kak Lijah pun bersuara " Yang ini nak kena cuci lebih,kejap lagi Akak nak kolom dia ni".

Selesai mandi Mizi hanya memakai kain pelikat dan Kak LIjah hanya berkemban dengan kain batik sahaja.Mereka kemudian duduk berdekatan di tepi katil" Mizi macam nervous jer,tadi kat dalam panggung main lagi semangat nya"usik kak Lijah." Mestilah nervous ,Akak kan bini orang,kawan baik saya pulak,nak main pulak kat rumah dia pulak ," balas Mizi.

" jangan fikir macam tu Mizi,ini Akak yang mengajak ,Akak yang hendak,anggap lah ini Mizi jalankan amanah Pak Said untuk jaga Akak dan keluarga,ini kira macam Akak bagi upah kat Mizi lah ya." balas Kak Lijah sambil memeluk Mizi dan mencium nya. " Akak pun memang suka kat Mizi,dari hari pertama kita berjumpa Akak dah berkenan kat Mizi,baik orang nya,hensem,segak dan rasa nya kote pun besar ni" sambung kak Lijah lagi.

"terimakasih kalau Akak cakap macam tu,lega sikit rasanya,kalau tidak risau fikir macam dia ada menenguk kita kat sini,saya okey aje kalau Akak berkenan dan nak main dengan saya, sebagai adik angkat saya sanggup buat untuk Akak apa yang akak perlukan"balas Mizi sambil dia membalas pelukan Kak Lijah.        


B.2 **.Keluarga Pak Said #Where stories live. Discover now