Di Kemuncak

3.4K 22 0
                                    

Mereka check in tepat jam 3.30 petang dan memasuki dua bilik yang bersebelahan dan ada pintu di antara nya.Anak Anak arina bukan main seronok dan mereka berehat sebentar kerana anak anak berdua itu tidak sabar untuk menimati permainan 'outdoor' tyang ada termasuk Arina sendiri. Mereka membiarkan anak anakberdua itumemilih permainan yang di mahukan dan memerhati dari jauh sambil berbual .Bila berjaan dari satu permainan ke permainan yang lain Mizi memimpin tangan Arina dan tiada bantahan atau larangan dari nya membuat Mizi makin yakin malam itu dia pasti dapat memiliki Arina.

Bila suasana makin gelap dan kelam di kawsan luar ,mereka pun beralih masuk untuk permainan indoor  dan Mizi mengajak mereka makan malam terlebih dahulu di sebuah makanan segera pilihan kanak kanak berdua itu.Kali ini mereka tidak segan atau kekok untuk berbual dengan memanggil Uncle kepada Mizi dan Arina nampak gembira dengan suasana dan keadaan itu.Ketika makan pun Arina melayan Mizi bagai melayan suami nya termasuk mengesat mulut Mizi yang ada perrcikan makanan.

Olehkerana orang agak ramai mereka hanya memerhati dari dekat anak anak berdua itu sambil berdiri rapat dengan tangan Mizi memaut pinggang Arina dan tanga Arina pula memaut lengan Mizi  dan ianya dapat di lihat oleh kedua dua anak itu.Ketika menaiki esclator ke tingkat atas,mereka berdiri di belakang anak anak itu dan Mizi mengambil peluang mencium dahi Arina yang hanya tersenyum memandang Mizi.

Anak anak Arina benar benar menggunakan peluang yang di beri oleh Uncle Mizi untuk mencuba hampir semua jenis permainan yang boleh mereka sertai tanpa rasa penat dan jemu walau pun beberapa kali di pujuk oleh ibunya .Namun Mizi melarang dan membiarkan mereka terus bermain. Bagi Mizi bila mereka telah benar benar letih merka akan tidur lena dan tida mengganggu 'urusan 'nya dengan Arina. Mizi pun melihat Arina agak letih mengikut dan melayan dua anak nya yang aktif .

Jam 11.30 baru lah mereka menamatkan semua permainan dan pulang k ebilik dengan wajah yang seronok walau pun letih. Mizi terkulat kulat keseorangan di dalam biliknya sambil 'menghitung' tika dan saat  nya untuk 'bersama ' Arina setelah mendapat segala petunjuk dan isyarat bahawa dia tidak bertepuk sebelah tangan.Dia makin teruja dan tidak sabar untuk menyempurnakan 'cabaran menggoda suspect ' yang di beri laluan oleh Pak Said. Dia mahu mnelengkapkan gambar gambar dia dan Arina sebagai 'santapan'untuk Pak Said.

Beberapa minit kemudian ,pintu yangbersambung dengan bilik sebelah,di buka dengan perlahan oleh Arina dan dia menutup nya kembali dengan berhati hati.Mizi yang agak terkejut lantas bangkit mendekati Arina yan memberi isyarat agar Mizi tutup mulut.Mizi segera memimpin Arina duduk di tepi katil yang berjauhan dari pintu tersebut. "Dah tidur ke anak anak u tu?"tanya Mizi. "Si  Adik dah lama lena,si abang baru lelap,sempat lah I cakap kat dia,mama nak berbual dengan Uncle Mizi sekejap" ujar Arena sambi tersenyum.

Mizi segera merangkul Arina dan mencium dahi nya.Arina membalas pelukan Mizi dan mereka terus berkucupan." U tidur dengan I malam ni"bisik Mizi. " Tenguk lah kalau budak budak tu tak mencari ibu nya" balas Arina membiarkan tangan Mizi yang mula mengusap tubuh nya." Macam tak sudi jer"usik Mizi." kalau tak sudi,masakan i datang serah diri macam ni"balas Arina sambil dia pula mengusap tubuh Mizi. " I nak kunci pintu tu,takaut anak u mengigau cari ibu nya"ujar Mizi sambil cuba bangkit ." I dah kunci tadi" balas Arina sambil menarik lengan Mizi untuk baring bersama nya.

"Jom buka baju "ujar mizi." U buka kan lah baju I"balas Aarina dengan suara manja. Mizi pun akur dengan permintaan Arina dan segera menarik ke atas kepala Arina baju kelawar yang di pakai nya. Arina turut membantu dengan menanggalkan bra dan panty yang dipalainya. Mizi pula turut menanggalkan kemeja t dan boxer yang di pakai dan mereka kini sama sama berbogel.

Kini mereka berdakapan dengan tangan Mizi mula melekap di dada Arina sambil meraba dan meramas kedua dua buah dadanya yang bulat dan bersaiz sederhana. Arina pula memberi tindakbalas dengan tangan nya mengelus kepala kote Mizi sambil mencium dada nya.Tangan mizi terus meraba ke perut dan pusat Arina dan bila tiba di tundun nya Arina menahan tangan mizi" Tak mahu raba kat sini,malu saya semak samun kat situ,lama tak di tebas,tak sangka malam ni ada orang nak tenguk "bisik Arina.  

" i nak hisap tongkat you boleh'tanya Arina sambil merasmas batang punai Mizi yang telah menegang berdiri."sure ,"balas Mizi sambil menyuakan tongkat nya ke muka Arina.Kini giliran nya mengasak Mizi  yang membiarkan Arina mengemudi permainan pemanasan itu.Dia membelek setipa sosok tubuh Arina yang tidak menampakkan sebagai 'janda' yang telah beranak dua dan sedang meningkat remaja.

" Apa kata kita buat 69,cepat sikit,hari dah lewat ni"bisik Mizi memberi cadangan ."Okey " balas Arina sambil memberi isyarat dia mahu berada di posisi atas."Okey cowgirl"ujar Mizi sambil mengambil posisi nya. Arina segera meneruskan asakan kepada tongkat Mizi denga menjilat dan menghisap kepala punai dan batang nya.mizi pula mengusap bulu jembut yang agak lebat sebelum jari nya menguak bibir cipap Arina.

Kini Mizi membuat fingers fucking sambil ibu jari nya mengentel biji klitoris Arina yang membuat dia makin ghairah dan mencapai klimak agak cepat ,'maklumlah telah lama tidak di usik 'kata hati  kecil nya. Selepa berihat sebentar ,kini lidah mizi pula membuat 'tounge fucking' ke cipap Arina membuat dia makin kuat mengerang hingga Mizi memberi isyarat untuk Arina memperlahan kan suara nya. Sekali lagi Arina mendapat klimaks dengan tindakan bibir dan lidah Mizi itu.

Arina mengeluh dan dia membaringkan dirinya bagai kelemasan dek kerana klimak kedua nya dalm jarak waktu yang singkat." Fuck me please Mizi,I dah tak tahan ni"bisik Arina sambil menelentang dan membuka kedua kakinya untuk bersedia menerima serangan tongkat Mizi. Dengan tenang dan perlahan Mizi melekapkan tubuhnya menindih tubuh Arina sambil dia berbisik " Izinkan saya mensetubuhi awak yer Arina " ." Okey ,saya rela Mizi" balas Arina .

Mizi segera mengangkat kedua kaki Arina dan meluruskan tegak ke atas sebelum dia mengangkat punggung Arina ke depan mengadap batang punai lalu di kuak nya kdua punggung Arina yang mempamirkan pintu cipap yang terbuka dan basah berkilat .Agak mudah bagi Mizi meluncurkan torpedo nya kerana laluan cipap Arina telah basah dek klimaks nya sebanyak du akali. Sebaik melepasi takuk dan pintu cipap Arina,Mizi segera melajukan acara sorong tarik dan di sambut dengan goyangan dan kemutan Arina yang masih mahir dan berpengalaman .

Arina agak agresif memberi serangan balas sambil menegrang " Sedap nya Mizi ,laju lagi sayang " membuat Mizi makin teruja dan menggandakan usaha nya. Hampir setengah jam mereka beradu begitu hingga lah Mizi tanpa bertannya terus melepaskan beberpa das pancutan ke dalam cipap Arina. Ketika Arina masih memejam kan mata menikmati momemt indah itu ,Mizi semmpat mengambil gambar dengan pantas beberpa shot termasuk batang punai nya yang masih terendam dalam cipap Arina untuk di tunjukkan pada Pak Said sebagai bukti dia telah sampai di kemuncak nikmat bersama Arina.

TAMAT   


  

    


B.2 **.Keluarga Pak Said #Where stories live. Discover now