Po poznaniu smaku moich ust już nigdy o mnie nie zapomnisz
Gdy tak siedziała przy nim udając, że coś notuje, a tak naprawdę cały czas zerkając na jego dłonie na klawiaturze postanowiła, że najlepiej będzie się zachowywać tak jakby nic się nie stało. Kiedy więc zajęcia się skończyły, a Patryk zamknął klapkę od komputera i spojrzał na nią, udając, że tego nie zauważa szybko spakowała swoje rzeczy i wstała wychodząc z auli jako jedna z pierwszych.
— Hej, Auri co się stało?— Dopadła ją jednak już po chwili podekscytowana jak zawsze Jasmina.
— Nic — odparła zdawkowo.
— Serio? Chyba mi nie powiesz, że nie byłaś z Patrykiem przez prawie pierwsze pół godziny zajęć!? — wyrzuciła dziewczyna z siebie jakby to było jakieś wielkie WOW!
Auri westchnęła zerkając na przyjaciółkę. Poczuła, że jednak chyba musi się tym z kimś podzielić. Wzięła ją pod rękę i pociągnęła za sobą. Długo przemierzały uczelniane korytarze zanim w końcu wzięła ją na bok gdzie usiadły na krzesłach, nad którymi wisiały tablice wywieszone wieloma medalami, z dala od tłumu przemieszczających się studentów.
— Byłam — przyznała.
— AAAA!!!! Wiedziałam!!!! — zawołała Jasmina podskakując z radości na krześle.
— Ci... Jas, proszę... Nie zwracajmy na siebie uwagi...
— Okej, przepraszam! — Uspokoiła się natychmiast, choć w oczach wciąż miała gorący płomień.
Czy ona już przypadkiem nie wie? - Pomyślała Auri patrząc na nią i przez chwilę się wahając czy o wszystkim jej na pewno mówić.
— No i co robiliście? — nalegała Jasmina.
— Pocałował mnie...
— CO????!!!!!!!!
Tego właśnie Auri chciała uniknąć. Jasminie oczy wyszły na wierzch, skóra zrobiła się czerwona, a policzki płonęły! Wprost cała płonęła!
— Nie mogę w to uwierzyć! Serio? Ojej! Ale super! Pocałował cię! Zrobił to namiętnie? Czy słodko i delikatnie?! — zaczęła zaraz strzelać gorącymi pytaniami.
Auri zarumieniła się przypominając sobie smak ust Patryka. — I tak, i tak... — odparła zawstydzona.
— UUUUUU!!!!! Ale fajnie! Podobało ci się?
— Tak... Znaczy się... — zawahała się, ale Jasmina zdawała się tego w ogóle nie zauważać.
Blondynka westchnęła. Oczywiście, że jej się podobało. A im dłużej o tym myślała i wspominała czułości Patryka tym podobało jej się bardziej. Ale przecież nie powinno tak być. Patryk nie powinien jej całować! Przecież w ogóle go nie zna. To tak jakby rzucił się na nią ktoś obcy!
CZYTASZ
Change of Hearts #1 | cz. I & II (W EDYCJI)
RomanceRozdziały ze względu na nadchodzące zmiany zostały cofnięte :) ZAKOŃCZONA #1 TOM serii "Aurora" cz. I & II Opis cz.I Grupa studentów rozpoczyna swoją przygodę na prestiżowej uczelni Eyelow, gdzie będzie studiować aktorstwo dramatyczne. Uczelni, któr...