Yoongi güzelce giyinmişti. Eşinin kendisine aldığı kıyafetleri üzerine geçirirken bu kadar becerikli olmasına hala alışabilmiş değildi. Kemirmekten çatlamış dudaklarına dudak kremini sürdükten sonra arkasını döndüğünde kapı pervazına yaslanmış kendisini izleyen alfa ile irkilmişti.
"Korkuttun"
Taehyung saçlarına parmaklarını geçirip dağıttıktan sonra kendi haline bıraktı. Bu sırada içeri yürüyüp yatağın ayak ucuna oturmuştu.
"Fark ettin sanıyordum"
Yoongi kafasını iki yana sallarken odanın ortasına doğru yürümüş ve alfanın önüne geçmişti. Ondan önce eve gelen Taehyung hazırdı ve onu bekliyordu. Bu yüzden Yoongi ona küçük çaplı bir şov yaparak önünde döndü bu alfanın yüzünde bir gülümsemeye neden olmuştu.
"Çok güzel olmuşsun"
"Aldığın her şeyi giydim"
"Her şeyi mi?"
Yoongi hınzır parıltılarla kendisine bu soruyu soran alfaya onun gibi sinir bozucu şekilde gülerek cevaplamıştı. Bu alfanın bütün gece merak etmesine neden olacağına emindi. Ama Yoongi o şeyleri elbette giymemişti.
"Bu ne demek şimdi? Yoongi!"
"Hazırım gidelim demek"
Yoongi, kapıya ulaştığında yatak odasının kapısında homurdanan alfasına gülmüştü. Biraz sonra ikisi de önce binadan ardından siteden çıkmışlardı. Yoongi heyecanlıydı.
"Arkadaşlarının hepsi alfa mı?"
"Evet öyleler ama çekinme gayet sevecen insanlardır. Tamam, benden bile iri olabilirler ama iyi insanlar"
"Arkadaş grubunun en küçüğünü mü aldım yani? Bunu şimdi öğrenmek biraz üzdü"
"Ya Kim Yoongi"
Yoongi, alfasının soyadını alacağını biliyordu ama bunu ilk onun dudakları arasından duymak çok tuhaf hissettirmişti. İçerisinde bir dalgalanma oluşturmuş ardından dudaklarını bükmesine neden olmuştu.
"Kim Yoongi? Onu tanımıyorum Min Yoongi diyorsan o burada!"
Betalarda herhangi bir değişiklik olmaz bu tamamen çiftin isteğine bırakılırdı. Bu yüzden rahat bir şekilde konuşup onun uğraşmaktan hoşlanıyordu. Bu sırada ellerine bakıyor ve parmaklarının boş olduğunu gösteriyordu.
"O yüzüğü parmağına taktığında da aynı şeyi diyebilecek misin bakalım! Alfana karşı gelebilecek misin?"
Yoongi koltukta esnerken onu hiç ciddiye almıyordu. Bu durum alfanın iyice homurdanmasına neden olurken Yoongi koltukta kaybolup mayışmış ve günün yorgunluğu ile ağırlaşan göz kapaklarını kapatmıştı.
"Yoongi, tatlım uyan geldik"
Yoongi, iç çekerek uyandığında sıcak arabanın içerisinde içinin geçtiğini gördü. Kısa kestirmeler onun olayı olduğu için bunun doğal olduğunu düşünüyordu.
"Uyumuşum pardon"
Yoongi, yerinden inerken konuştu. Kendine has ağır tonu uyku sonrası havaya yayıldığında Taehyung dönüp ona baktı ve saçlarını düzeltmesinde yardımcı oldu.
"Önemli değil, alışkınım"
Taehyung, saçlarının arasına bir öpücük kondurduktan sonra elini tutmuş ve onu yönlendirmişti. Biraz sonra el ele bir şekilde eve giden merdivenleri çıkmış ve soğuk olmasına rağmen dışarıda ızgara yapmayı tercih eden alfalar görüş açısına girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tawny | TaeGi
FanfictionYoongi, Taehyung'un kızgınlıklarını geçirmesinde yardımcı olan sıradan bir betaydı. Ta ki Taehyung'un kızgınlığı ve sarhoşluğu aynı geceye denk gelene kadar.