1
"Yoongi güzelim sakin olur musun?"
Eunwoo kapıyı açar açmaz hızla geriye gitmek zorunda kalmış ve atışan ikilinin yanında kalakalmıştı. Yoongi hızla yatak odasına ilerlemiş ve kapıyı suratına kapatmıştı. Taehyung kapının diğer tarafında beklerken istese çok rahat açabileceği kapının diğer tarafından betası ile konuşmayı tercih ediyordu.
"HİÇ MUTLU OLMADIN"
Yoongi neredeyse bağırırken boğazını acıttığına emin olunacak şekilde alfaya karşılık vermişti. Alfa yüzünü sıvazlayıp saçlarını geriye attırdı. Sabrı tükeniyordu.
"Onlar benim de yavrularım Yoongi nasıl olur da mutlu olmam?"
Yoongi yatağa oturmuş ağlarken elindeki yastığı kapıya fırlatmıştı. Kız olduklarını öğrendiğindeki şaşkınlığı ve akabinde onun kadar heyecanlı olmayışı kalbini kırmıştı işte.
"Erkek istiyordun! ERKEK İSTİYORSUN"
Eunwoo yavaşça kapıyı kapatıp oraya doğru adımladı. Yoongi gerçekten oldukça üzgün bir şekilde hıçkırıklarla ağlıyordu.
"Çocuklarımı da alır giderim!"
"Saçmalama Yoongi!"
Bu kez alfa sesiyle onu uyaran Taehyung ile kapının arkasından, sanki onu görebilir gibi bakan Yoongi daha da titreyen alt dudağı ile ağlamaya devam etmişti. Gidecek bir evi bile yoktu. Karnına ellerini sararken kızlarını çok sevdiğini düşünmeye çalışıyordu.
"Gerekiyorsa ben giderim! Hem sen biraz kendini toparla tamam mı?"
Taehyung bir süre daha durduktan sonra nefesini verip bir şeyler fısıldamış ve evden ayrılmıştı. Kapı kilitli bile değildi ama Taehyung hiç zorlamamıştı. Elleri yüzünde hiç durmadan ağlayan Yoongi dizinde bir el hissedince irkilip ellerini indirmiş ve Eunwoo'yu görmüştü.
"Sakinleş Yoongi, çocukların için bu kadar üzülmen doğru değil. Sana bir şeyler hazırlamamı ister misin?"
Yoongi ağlamaktan şişen gözleriyle kafa sallamıştı. Birlikte mutfağa gittiklerinde Yoongi kendisini koltuğa bırakmış üzgün bir şekilde sadece parmaklarıyla oynamaya devam etmişti. Bu sırada onun için bir şeyler yapan Eunwoo'nun sesi evdeki tek sesti.
"Alfalar bizim duygularımızı hissettikleri için onlara çok şey ifade etmek zorunda değiliz, zaten konuşmadan da anlıyorlar. Aslında biz de onlar kadar bir şeyleri ifade edemiyoruz baktığında. Yani Alfa Taehyung'un ifade edemese bile senin düşündüğün gibi düşünmediğine eminiz değil mi? Bu yüzden ona mutluluğunu gösterebilmesi için azıcık zaman vermelisin"
"O hep erkek istiyor"
Eunwoo'nun haklı olduğunu bilse de dudaklarını bükerek konuştu Yoongi. Onun oğlu ile olacak olan anıları anlatırken ki gözleri gözünün önüne geliyor daha çok ağlamak istiyordu. Kızlarıyla birlikte neler yapabileceğini hiç düşünmemişti.
"Bu olmayacak diye bir şey yok. İleride tekrar çocuk sahibi olabilirsiniz. Ayrıca herkesin çok istediği bir şeyler vardır, senin yok mu?"
Yoongi ıslak kirpiklerini ona doğru götürdüğünde tabakları masaya yerleştiren bedeni izledi. Burnunu çektikten sonra ayaklandı ve ada sandalyesine ilerleyip oturdu. İstemsiz akan yaşlarına rağmen kafasını salladı. Bunlar hep hormonlar yüzünden olmalıydı! Yoksa Yoongi en mantıklı insandı.
"Bu arada alfa aşağıda arabada herhangi bir yere gittiği yok"
Yoongi, galiba doğru kişiyle evlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tawny | TaeGi
FanficYoongi, Taehyung'un kızgınlıklarını geçirmesinde yardımcı olan sıradan bir betaydı. Ta ki Taehyung'un kızgınlığı ve sarhoşluğu aynı geceye denk gelene kadar.