9

528 64 131
                                    

1

Yoongi, salondaki koltuğun üzerinde yumuşak örtüye sarınmış karşıya bakarken televizyondan yansımalarını seyrediyordu. Birkaç dakikadır boşluğa odaklanmış alfası konuşmuyordu. Kurt olarak yavrulamak çok fazla çoğalmak demekti.

"Hepsine nasıl bakacağız?"

Yoongi, içerisinde birden fazla canlıyı aynı anda taşıyor olmanın şokunu yaşıyordu. Onları içerisinde nasıl büyütecekti? O kadar yer var mıydı?

"Bakarız bir şekilde güzelim endişelenme"

Taehyung, sol kolunu kaldırıp onu kucağına çekerken saçlarını okşadı. Yine de dilinin ucuyla söylediği ile dalıp giden gözleri arasında fark vardı. O da bilmiyordu.

"Bunun içinde planın var mı?"

Taehyung, derin bir nefes alıp verdi.

"Sayısı konusunda hatalı olsam da bir bebek sahibi olma konusunda planım vardı elbette"

Yoongi tatmin olmamış olsa da Taehyung'u dinlemek dışında bir seçeneği yoktu. Alfa ona yaklaşıp sıcak ve büyük elini hafif sızlayan karnına koydu. Yoongi, hafif mırıldanıp yüzünü boynuna gömdü. Alfanın sıcaklığı o an çok hoşuna gitmişti.

"Bundan sonra çok dikkatli olmalıyız"

Taehyung telkin edici ses tonuyla konuşurken Yoongi onaylar şekilde mırıldandı. Bir eli saçını bir eli de karnını okşarken alfanın saldığı feromonlarla iyice mayıştı Yoongi. Bacaklarını alfanın diğer tarafına bacakları üzerinden atarak çıplak ayaklarını boşluğa salladı.

"Madem izin günün"

Yoongi ona sarılıp iyice yerleşerek gözlerini kapattı. En son hatırladığı örtünün üzerlerine çekildiğiydi.

2

Yoongi, AVM'nin kafetaryasında oturuyordu. Büyük camlar içeriyi aydınlatıyor böylece ortam daha sıcak oluyordu. Oturduğu sandalyede ayaklarını sallarken dirseklerini masaya yerleştirmiş olan Woosung elindeki ultrason görüntülerine bakıyordu. Şoktan ağzı kapanmıyordu.

"Kurtların fazla yavru sevdiğini biliyorum ama"

Dedi Woosung, her bir bebeğin olduğu görüntüleri incelerken.

"Hepsini tek seferde yapacak kadar ne yaşadığını merak ediyorum doğrusu"

Woosung'un sesindeki alaylı tını Yoongi'nin kulaklarının kızarmasına neden oluyordu. Uzun saçları sayesinde bunu göstermese de öyleydi. Hafifçe kaşlarını çattı.

"Olabilir öyle şeyler! Dayı olduğunu söylüyorum senin söylediğin şeylere bak"

Woosung'un mutlu olduğu gözlerindeki parlaklık ve dudaklarındaki gülümsemeden belli olsa da -ki ilk söylediğinde çığlığı basmıştı- onunla uğraşmadan edemiyordu.

"Nasıl bir yokluktaydın Yoongi?"

"Kes şunu!"

Yoongi, onun koluna vurup görüntüleri alırken gülmesini durduramadı ve pes edip parmaklarını yüzüne kapattı.

"Bunun için fazla fakirim"

Yoongi eline geçirdiği menü ile onun kafasına vururken masaya yatan Woosung ciddili kahkaha atıyordu. Yoongi saçlarını iki yana sallayarak çığlık atarken arkadaşına alay konusu olmuştu.

"Yine de tebrikler! Bay ciddi Min Yoongi!"

Yoongi parmaklarını saçlarına geçirip terli saçlarını arkaya attırdı. Küçük ve beyaz yüzü ortaya çıkmıştı.

Tawny | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin