1
Yoongi, şişmiş karnıyla nasıl başa çıkacağı konusunda endişeleri vardı. Bir elini beline koyarak mutfağa ilerlerken bir kara deliğe dönüşen iştahı onu delirtmek üzereydi. Yediklerinin nereye gittiğini anladığı söylenemezdi. Mutfak tezgahına dolaptan aldıklarını koyarken kapının açıldığını duyduğunda adımlarını oraya doğru yönlendirdi.
"Taehyung? Bugün erkencisin?"
Alfa ayakkabılarını çıkardı ve kapıyı geriye doğru ittirip içeri birini davet ederken Yoongi'nin kaşları havalanmıştı. Alfa arkadaşları bile onu anca kapıdan görebildiği bir süreçte kimi eve aldığını merak etmişti. Biraz sonra içeriye biri girmişti.
"Sana daha önce bahsetmiştim ya hayatım. Yardımcı geleceğine dair"
Yoongi onun lafta kaldığını düşünse de cidden öyle olmamıştı. Gri bir hoodienin üzerine kırmızı kolej ceketi ve kot pantolonu olan bir genç ama bir o kadar sevimli yüz hatlarıyla önünde duruyordu.
"Merhaba"
Çok hafif peltek duran konuşması dolgun dudaklarının eseri olabilir miydi emin değildi. Siyah saçlarının arasındaki gözleri kendisinin ona yaptığı gibi kendisini süzerken elindeki gümüş yüzüğün parıltısı ve mührünün şekli çok güzel duruyordu.
"Merhaba"
Yoongi şaşkınca konuşup alelacele onu içeri davet ederken Taehyung kapıyı kapatıyordu.
"Jeon Eun Woo, kendisi bahsettiğim yardımcı tatlım. Bugün detaylı bir şekilde konuştuk ve seninle de danışmak için gelmeye karar verdik"
"Bunu öylesine söyledin sanıyordum?"
Yoongi ikilin arkasından mutfağa girdiğinde ada sandalyesine oturan Eun Woo'yu ve diğerine geçen eşini izlerken önlerine doğru gelmişti. Oldukça genç ve yakışıklı olan birinin bakıcılık yapması gerçeğe aykırı gibiydi. Kocaman tombul haliyle önlerine gelirken yüzü asılmıştı.
"Eunwoo gayet yetenekli ve bize yardımı oldukça dokunacak. Birden fazla çocuğa tek başına bakamazsın en azından onlar laftan anlayana kadar"
"Alfan buna izin verecek mi?"
"Jungkook oldukça nazik bir alfadır"
Alfasından bahsaderken göz bebekleri parlayan omegayı Yoongi kıskanmıştı. Onun gibi bir omega olabilseydi eşine daha güzel kokular sunabilir daha iyi bağlanabilirdi.
"Kendi çocuklarına bakman gerekmeyecek mi?"
Yoongi'nin sözü ile Taehyung kaşlarını indirip kaldırmıştı. Bunun ardından Yoongi hadsizce yaptığı bu şey ile kendisinden utanmış ve huysuzluğunu kenara bırakması gerektiğine karar vermişti. Bir an için sadece bir an için annesine benzediğini düşünmüştü.
"Beni hemen bırakırsan başına musallat olurum çünkü dört çocuk baya çok çünkü"
Yoongi utanç havuzunda yüzerken durumu kurtarmaya çalışmıştı. Göz kenarları gülerken kırışan Eunwoo kafasını iki yana salladı. O da sanırım bu konuyu bu şekilde es geçme niyetindeydi.
"Cinsiyetleri belli mi?"
"Henüz değil. Birkaç gün sonra randevumuz var o zaman öğreneceğiz"
Eunwoo kafasını sallarken Taehyung'un ayaklanması ile ikisinin bakışları kendisine döndü. Taehyung saatine bakarken dışarı doğru yürümeye başlamıştı.
"Siz ayrıntıları konuşun daha sonra anlaştığınız şekilde sana bir sözleşme hazırlatacağım Eunwoo, şimdi işe gitmem lazım. Seni bırakması için taksi göndersem çok mu nazeketsiz olur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tawny | TaeGi
FanficYoongi, Taehyung'un kızgınlıklarını geçirmesinde yardımcı olan sıradan bir betaydı. Ta ki Taehyung'un kızgınlığı ve sarhoşluğu aynı geceye denk gelene kadar.