15

283 53 16
                                    

1

"Yani"

Yoongi, elini beline yerleştirip odaya baktı. Haftalardır çocuk odası için uğraşan alfanın ve kendisinin ortaya koyduğu işe bakıyordu. Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak göz pınarını kaşıdı.

"Profesyonel yardım almalıymışız"

Eunwoo'nun teklifini kabul etmeyen alfasına açıkçası biraz kızgındı ve pespembe bir kreşe benzeyen odanın içerisinde ağlamakla gülmek arası sesler çıkarıyordu. Son zamanlarda hafif kilo almış olan alfanın kendisini gösteren poğaça yanakları, sarkıttığı dudaklarıyla daha da meydana çıkmıştı.

"Gayette iyi oldu Yoongi"

Ses tonundan kendisine trip attığını anlayan Yoongi kendisini tutamayıp hafifçe gülerken, bağladığı kollarını çözen Taehyung arkasını dönüp beşiklere ilerledi.

"Sanırım kızlarımız olduğu bariz belli oldu"

Yoongi eğlenmeye devam ederken dolaba konacak olan birkaç kıyafeti katlayıp yerleştirmeye başladı. Karnı artık kocamandı ve dört tane hareketli yavru taşımak iki dakikada bir durup, bir yere tutunup beklemekle geçiyordu. Onları içinde barındırmak kolay değildi. Beslemek daha da zordu. Aldığı bunca kiloyu nasıl verecekti?

"İyi misin?"

Alfanın sesiyle kendisine gelen Yoongi dolaba tutunup kaldığını fark etmişti. Kafasını hafifçe sallayıp kendisini toparladıktan sonra onun koluna tutarak gülümsedi. İyi hissediyordu ama biraz yorgundu.

"Doğmak için acele ediyorlar"

Onun yardımıyla emzirme koltuğuna otururken -ki kendisini bunu yapamayacaktı- neşeli bir sesle konuştu. Gerçek hislerinin her birini hisseden alfa ise çektiği acının farkındaydı. Kafasını arkaya yaslarken endişelenmemesi için alfasına gülümseyip elini tuttu.

"Endişelenme iyiyim"

Alfasının deniz kokusu ılık ılık yayılırken dudaklarında sakin bir gülümseme belirdi. Taehyung'un feromonlarına olan bağımlığı hamilelikten sonra da devam edecek gibi duruyordu.

"Üzgünüm"

Alfa kendisine uzanıp başparmağı ile yanağını okşarken konuştu. Yoongi yavaşça onu sakinleştirmesine izin verirken gözlerini kapattı. En az kendisi kadar babalarına aşık dört prenses vardı.

"Bu duruma hazırlıklı olmalıydık"

"Hamile kalmaktan pişman değilim Taehyung"

Yoongi onun eline doğru eğilirken her ne yapıyorsa ona çok iyi geldiğini saklayamayacaktı. Alfanın da bundan gocunduğunu hissetmiyordu. Sessiz evde bir köşede mayışıyorlardı.

"Özellikle senden"

Yoongi bir nefes arasından sonra konuşmasını tamamladığında saçlarının arasında onun öpücüğünü hissetti. Tıraş losyonu ve hafif sigara kokuyordu. Doğum yaklaştıkça Taehyung'un stres seviyesi artmıştı ve diğer alfalardan çaldığı sigaralardan içiyordu, biliyordu.

"Eunwoo'nun bugün olmaması kötü oldu"

Taehyung ne yapacağını bilemediği hali sesinin tonuna yansımıştı. Yoongi gözlerini sakince araladı ve kendisinden uzaklaşıp odanın ortasında dönen alfaya baktı.

"Onun da devam ettirmesi gereken bir ilişkisi var Taehyung, bütün zamanı benimle geçirirse Jungkook ile durumlarını düzeltemezler"

"İyi de çok riskli bir zaman"

Tawny | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin