Başka bir yere gelmiştik. Sonra arbadan indirip eve geçirdiler. Mert yanıma geldi. Beni odaya bırakıp gittiler. Mert yanımda kaldı. Ellerim'i çözüp yanıma oturdu. Birşeyler söylemedi ben niye beni kaçırdınız diye sordum ama cevap vermedi.
Sonra konuşmaya başladı. Ben seni çok sevdim ama sonra ayrıldık ben seni hep sevdim bunu unutma diyip gitti. Bem odada tek başıma kaldım. Sonra uykum geldi yattım. Uyandığımda saat gece 3'tü kalkıp birbardak su içtim annem beni çok merak etmiştir dedim sonra ailemi düşünüp uykuya daldım.
Uyandığım da sabah olmuştu elli mi yüzü mü yıkayıp yatağı topladım sonra kapı açıldı. İçeri giren adam bana kahvaltıya inmemi söylesi ben de indim sonra masa da Mert'i gördüm.
Bna yanıma otur dedi ben de onun yanına oturdum. Sonra ona annem babam ve abimi sordum. Ama bir an önce buradan kaçmayı düşünüyordum. Sonra kahvaltıya devam ettim. Kahvaltımı yapıp odaya çıkacakken beni durdurdu. Ben odaya çıkacagımı söyledim.
Songül Hanım'dan (Asena'nın annesi)
Kızımı arıyorduk ama bulamadık çok merak ettim kızı mı ama polisler hala arıyorlardı. Biz de Asenayı aramaya çıktık. Ama her yere baktık Asenayı bulamadık. Çok merak etmiştim kızı mı ama bulacaktık kızm güçlüdür ona hiçbirşey olmayacak.
Asena 'dan
Odaya çıktım sonra yanıma Mert geldi ve bana birşey söyleyeceğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Korkular
PertualanganOkuldan eve dönüyordum ve kendimi bir anda başka bir yerde buldum