'Hyunjin'den
Lavanta kokulu güzel bahçeye içimi dolduran kötü hisleri atmak için hava almaya çıkmıştım.
Son zamanlarda herşey toplu olarak sanki bana yükleniyormuş gibi hissediyorum ve bu duygularımı herhangi bir omegaya ya da sevebileceğim birine söylememi engelliyor.
Geceleri uyku tutmuyor, sürekli hastalanıyordum.Güneşin hafifçe vurduğu, heryerin lavantalar ile dolu olduğu, etrafta bulunan az ama estetik gözüken papatyalar bu bahçeyi benim için özel yapıyordu.
Kısık kısık gelen ağlama sesleri ile oturduğum çimenlerden kalktım ve biraz ilerlemeye başladım bahçede. Çimenlere uzanmış Yüzbaşı Lee'yi burada görmeyi asla ama asla beklemiyordum.
O da mı benimle aynı duyguları paylaşıyordu bilmiyorum ama kötü bir halde olduğu apaçık ortadaydı. Yanına gidip oturdum ve yüzüne hafiften vuran güneşi umursamadan yüzüne özenle dizilmiş yıldızları saymaya başladım. Kendine özel bir evrene sahipti. Gözyaşlarıyla Islanmış yüzü yıldızlarını parlatıp rahatça görmemi sağlıyordu.
Gözlerim boynuna kaydığında gördüğüm mühür izi ile dehşete düştüm. Aman tanrım bu olmuş olamaz değil mi? Kraliyet ile ilgilenen pek çok görevlinin eşi ile eşleşmesi yasaktı ve eğer bu çiğnenirse kellesi alınırdı. Bunu, Minho'nun mu yoksa benim mi öğrenmem gerektiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Minho ve ben hiçbir şekilde Felix'e dokunulmasına izin vermezdik küçüklüğümüz beraber geçmişti bizim. Felix bir anda boynuna baktığımı fark edince hızla kendini dikleştirip, gözyaşlarını silerek, hıçkıra hıçkıra bir şekilde bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu fakat hıçkırdığı için ne dediği anlaşılmıyordu.
Onu sakinleştirip ne dediğini daha iyi anlamıştım.
"Gerçekten kendi isteğimle olmadı hyung, gece saldırıya uğradım. Kimin yaptığını göremedim ağzımı kapattı sesimi duyuramadım kimseye. Mühür değil merak etme sadece küçük bir yara izi."
Canı yanmış görünüyordu. Kan beynime sıçramıştı fakat ufak bir yara olduğun söylediğin de sırtımdan çok büyük bir yük kalkmış gibi hissettim. Çünkü, Felix'i bildim bileli sadece benim ona bıraktığım mühürü taşısın istiyordum fakat hala duygularımdan emin olamamışken ve ruh eşimi bulamamışken ona tam olarak açılamazdım.
•
Soyle bir hyunlix girisi yapisimiz eksik olur muu
Oy verirseniz sevinirimm 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catharsis • Minsung | Omegaverse
FanfictionJisung, Suikastçı olarak yetiştirilmiş bir omegayken küçük yaşlarda bir saraya getirilmiş ve orada esir alınmıştı. Minho ise, kraliyet ailesinin her şeyinden sorumlu olan bir Sigmaydı.