Yıldızlardan bile daha yakın| B8

378 59 56
                                    

Odaya geldiğimiz de Minho bir hışımla küçük balkona gidip Ay'ı seyretti. Giysilerin olduğu yere ilerleyip üzerime açık pembe bir gecelik giydim. Feromonlarımdan etkilenmişti sanırım ama emin değilim. Yanına yavaşça ilerledi oda çok karanlıktı ama Ay ışığı ile aydınlanıyordu ve bu ortaya hoş, estetik bir görüntü çıkarıyordu.

Minho'nun yanına ilerledim ve tam yanında durup ben de aynı şekilde Ay'ı seyretmeye başladım Minho'nun tam şu an beni izlediğini, bakışlarının üzerimde gezindiğinden emindim.

"Bugün çok güzeldin."

"Teşekkür ederim.. feromon salgıladığım için kızacağını düşünmüştüm. Masadakilerin çoğu alfa değil mi?"

"Feromon salgılasan bile kimse sana dokunmaya cesaret bile edemez. Prens Lee'nin omegası olrak tanıyor herkes seni. Halk bile."

"Ne? Bunu bana söylememiştin. saçmalıyorsun."

"Sen kendini ne sanıyorsun da Veliaht Prens'in karşısında böyle durup ona saçmalıyorsun diyebilme cesaretini nereden alıyorsun?"

"İstesem bu duvarları aşıp seni bu kalede yüz üstü bırakabilirim unuttun mu? Ben bir suikastçıyım ve sen, seni öldürüp hiçbir şey olmamış bir şekilde bu kaleden kaçıp gidebilecek biri ile aynı dairede yaşıyorsun."

Dediklerime karşılık hiçbir şey diyemedi çünkü beni seviyordu ve ben bunu ona karşı koz olarak kullanıyordum. Bunu yapmayı ben de hiç istemesem de duygularıma engel olamayıp kendimi elbet buraya hapsederek kendime hayatımda yapabileceğim en kötü şeyi yaparak cezalandıracaktıp bu sarayı.

Ay ışığının altında belimi bir anda kavramış Minho, kafasını boynuma gömdü ve kokulu içine çekti. anın heyecanı ile dilim tutulmuş ve kalp atışım hızlanmıştı tek dileğim, bu sessizlikte kalp ritmimin sesini duymamasıydı.

Kafasını boynumdan kaldırıp masumiyet ile bakan gözlerime kenetlenmişti. Uzun süre gözlerime bakıp yüzümü Ay ışığı altında inceledi. Yaklaştı ve aramızda kalan son mesafeyi de dudaklarını, dudaklarıma kapattı.

Hareket ettirmiyor, sadece dudaklarını, dudaklarımın üzerinde dinlendiriyordu. Bu kulağa heyecan verici gelse de ne hissettiğimin hala farkında değildim. Minho'ya aşık değilim ya da herhangi bir hoşlantım yok fakat hissedebildiğim duyguları isimlendiremiyorum henüz.

Minho deyince sözler kıyafetsiz kalıyor.. o çok mükemmel ve kusursuz.

Ufak hareketlerle alt dudağımı yavaş ve derin, tutkulu bir şekilde öpmeye başladı. Geri çekildiğinde sakin bir ses çıktı ve alnını alnıma yasladı.

"Dediğin şeyler henüz kavrayamayadığın ve ağır şeyler Jisung.."

"Üzgünüm"

Selam kizlar 😭
Sinav haftasina giriyoruz imdtstatatatattatatatar
Sali gunu matematik sinavi var o yuzden yarin iki bolum bir bolum de bonus gelecek 😭💞🥹💝
Opuldunuz iyi gecwlerrr
AAAAUUUUUUUU🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Catharsis • Minsung | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin