Verhaal over Mabbie.
POV: MATTHY
"Hey lieverd ik heb er nog een keer over nagedacht en ik wil het wel." Robbie kijkt mij met een blij gezicht aan als ik het word 'ik wil het wel' zeg "Schat echt!" "Ja" Ik begin te blozen "Je maakt mij de gelukkigste man ooit, nou ja papa nu" hij geeft me een lange kus. We zijn onderweg naar de adoptie center, we willen wel alles mee maken en daarom zoeken we een zoom of dochter tussen de 4-6 maanden. "Hallo waar kan ik jullie mee helpen" zegt de aardige mevrouw als we het adoptie center binnen lopen. "Hallo we zijn opzoek naar een dochter of zoon tussen de 4-6 maanden" zegt Robbie vriendelijk "Loop maar mee" we volge de aardige mevrouw, we zien 2 meisjes en 2 jongens tussen de 4-6 maanden.
"Dit is Luca, 5 maanden"
"Dit is Vienna 4 maanden"
"Dit is Olivier, 4 maanden"
"En als laatste Ivy 4 maanden"
"Bedankt ik en mijn vriend gaan even overleggen we komen zo bij u terug" als ik mijn dat heb gezegd komt er een grijs op Robbies gezicht te staan.POV: ROBBIE
"Dus jongen of meisje..." Ik word helemaal hyper "Ik vind ze allemaal heel schattig maar de jongens namen zijn beetje heel bekend en ik wil liever een naam die wij leuk vinden" Ik knik "Wat vind jij" vraagt Mat glimlachend "Ik wil heel graag een meisje, we zijn natuurlijk zelf jongens maar ik had best wel een klik bij Vienna en het is een mooie naam" "Ja vind ik ook" Ik geef hem een knuffel en een kusje "Zijn jullie er uit?" "Zaker, we willen graag Vienna als onze dochter" als ik die zin uitspreekt komen er tranen in mijn ogen te staan, Mat heeft het door en pakt mijn hand vast "Graag dit ondertekenen en dan maak ik haar klaar om te gaan" Ik en Matthy zetten onze handtekeningen daarna krijgen we Vienna in onze handen "Gefeliciteerd" zegt de aardige mevrouw we bedanken haar en gaan dan richting huis Vienna zit achterin met een kinderstoeltje, ik ben aan het rijden en Matthy zit naast Vienna.
POV: MATTHY
"Hoe gaan we het vertellen aan onze familie" Ik word al emotioneel als ik naar Vienna kijk en al helemaal ok te bedenken hoe de andere er op gaan reageren "Foto platsen op insta, morgen langs familie en vrienden?" "Is goed maar wel eerst naar familie en daarna die foto plaatsen" "Isg schatje" Ik begin te blozen bij de worden. Gelukkig is alles al geregeld is de kinder kamer heel mooi en hebben we alles onder controle.
*Thuis*
Ik heb Vienna vast, maar als we in haar kamer staan zet ik haar op de grond "Dit is jou kamer" zegt Robbie blij:*Volgende dag*
POV; ROBBIE
Het is 3 uur. Mijn familie en Matthys familie zijn al gekomen om naar Vienna te kijken alleen Koen, Milo en Raoul weten nog van niks ze kunnen elk moment komen. "Ze zijn er!" Zegt Matthy enthousiast ik leg Vienna in haar bedje terwijl Mat de deur open doet en iedereen begroet. "Waar is Rob" Hoor ik Raoul zeggen ik geef Vienna snel haar speentje en loop dan naar de rest. "Heyy Rob!" Zegt Koen enthousiast "Hey, ik en Mat willen jullie graag iets zeggen" ze kijken ons verward aan "Ogen dicht en loop maar mee" Ik en Matthy begeleiden ze naar de kinder kamer "De maar open" als ze hun ogen open doen roepen Matthy en ik tegelijk "We zijn vader!" Er komen tranen in Raouls ogen te staan en iedereen is in schok "Wat geweldig gefeliciteerd" zegt Milo terwijl hij ons een knuffel geeft "Ze is prachtig" zegt Roel "Wauw wie had dat gedacht" zegt Koen "Ons mooie prinsesje" zeggen Matthy en ik tegelijk met tranen in onze ogen.
-
Ja dit is te cute.
JE LEEST
One shots (Bankzitters)
FantasyHeyy, dit zijn korte verhaaltjes over de bankzitters. Niet alles zou het zelfde zijn dus kijk goed naar de titel of zinnen die schuingedrukt staan! Veel plezier met lezen. *Bankzitters* *Kan sh in komen*