~Ayrılık Ve Yeni Kişi~

143 10 13
                                    

Cenan

Yemek yerken birdej emreye soru sorasik geldi "Emre aranizda birsey mi oldu?" Emreden "Yok kanka ya aramiz bi soguk su siralar ilgilenmiyor cok benimle" "ya umarim birsey olmamistir" dedim bende. Birdenbire nolmustu acaba umarim kotu birsey olmamistir.

-Emre-

Hersey dun olmustu ama soyleyemedim Cenana kimseye soyleyemedim. Dun yakinlasmaya baslamistik dudağım dudağına degicekken geri cekilmisti "Emre istemiyorum suan" demisti tabi kalbim kirilmisti bisi demedim ama o zaman. Belki havasinda degildir veya.. dusunmeden edemiyordum ya aldariyorda beni? Yapmaz bana ya demi dunden beri icimi kemiriyordu bu dusunce igrenc hissettiriyordu bana bu. Yinede guclu olmaya calisiyordum ve belli etmemeye cabaliyordum etrafima.

Biraz daha Cenanlarda kaldigimda odama gitme karari aldim sıkılmıştım onlarda hemde biraz dinlenirdim yatarken odama dogru giderken kapidan ses gelmisti Atakanin sesiydi biriyle konusuyordu telefondan.

-Evet geliyorum aksama
-Yok bilmiyor o
-Tamamdir gorusuruz askim

o son lafi duydugumda gozlerim dolmaya kalbim agrimaya baslamisti. Sadace oturup aglamak istiyordum sıcaklamaya baslamistim sıcak sıcak terlemeye ayaklarim tutmamaya baslamisti. Ağzımdan nefes vermeye baslamıstım cok kotuydum.

Kendimi zar zor disariya atmistim en yakin banka oturmustum cok kotuydum gozlerimden yaslar geliyordu "Bunu bana nasil yapabilir" diye durup duruyordum kendimde degildim hangi ses tonumla soyledigimi bilmiyordum. O sirada yanima biri yaklasmisti "iyimisiniz beyfendi?" Sasirmistim ilk defa basima geliyordu "Hayir degilim hic degilim hemde" "Acaba bana anlatmak istermisiniz?" "Siz kimsinizki anlatiyim size tanimiyorum sizi" dedim. "A kusura bakmayin ben ömer menmun oldum" gulerek soylemisti. Samimi bir sekilde soyledigi icin guvenmistim ona "Bende Emre menmun oldum, bide sordugunuz icin teşşekkürler anlatmaya baslayayim" dedim "Benim erkek arkadasim yani erkek arkadasimdi beni aldatti birden bire yapti neden yapti nicin yapti hic bilmiyorum igrenc hissediyorum" "Erkek arkadasmi? Herneyse suan sirasi degil. Cidden uzuldum nezamandie boyleydi peki?" Diye sormustu ah su agzimdan cikanlara dikkat etsem daha iyi olur diye icimden gecirdim "Evet erkek arkadasim bilirsin ya son gunlerde boyle davraniyordu bana belli etmemeye calisiyordum arkadaslarima" "Cok uzuldum senin adina ama herzaman ben yaninda olucağım tabi sende istersen. Sana telefon numarami veriyim birsey olursa yazarsin bana bide suan gitmem lazim isim var ozur dilerek ben gidiyim" "Teşşekkür ederim yazarim sana" demistim hizlica gitmisti yanimdan azda olsa iyi gelmisti bana.

Yurumeye karar verdim dusunuyordum aksama ne yapacagim nereye gidecegim tekrar Cenanlarin yanina gitsem onlara ne dicek bana cidden kotu durumdayim. Atakani nezaman dusunsem yaptigini gozlerim doluyordu tutmaya calissam bile akiyordu gozlerimden. Aniden arkamdan biri tuttu Arifti? "Arif napiyorsun burda?" Dedim "Kankam hic geziyordum da yuzunden dusen bin parca birseymi oldu?" Dedi "Gel yururken anlatiyim sana herseyi ama lutfen kimseye soyleme duyulmasini istemiyorum" "Cenana bilemi?" "Evet Cenana bile soyleme" "Tamamdir söz veriyorum kimseye soylemicem"

Cok zaman gecmeden herseyi anlatmistim "Vay be hic beklemezdim" demisti Arif "Demi birden bire yapmasi hic normal degil." "Bide şu ömer kim nerden cikti bu?" "Bilmiyorumki tek basima otururken geldi basima derdimi dinledi" "Tanisiriz umarim birgun" cumlesini bitirdigi an telefonu calmisti tabiki Cenandi. Konusmaya dalmisti Arif ciddi bir sekilde iliskileri kiskaniyordum bukadar dogal sevgi nasil olabiliyordu anlamiyordum bide benimkilere bak diyip kocaman bir ic cekmistim. Herhalde bagirarak cekmisimki Cenan bile duymustu "Telefonu Emreye versene" demisti Cenan "Kanka Cenan seni istiyor" diyip elime tutusturdu telefonu hizlica kulagima goturup "Efendim Cenan?" "Simdi odamiza gelip ne oldugunu anlatiyorsun oyle bi ic cektinki derdini hissettim burdan beni kirmasin demi" "Kirmam Cenan tamamdir geliyoruz Arifle" diyip kapatmistim telefonu "Bide kimse bilmicekti tutamiyorunki kendimi" diyip yurumeye baslamistim. Arif yanima hizlica kosuo yetisti "Cidden kendini cok uzuyorsun yapma kendine" dedi "Beni dusundugun icin tessekkur ederim ama karisma ya bana duygularimda" "Ozur dilerim" dedi kısık sesle "Arif biraz sinirliyim ve igrenc hissediyorum seni kirdiysam asil ben ozur dilerim gel buraya" diyip sıkıca sarildim "Soru-n yo-k" demisti biraz sıkı sarilmis olabilirim.

Oda Arkadaşı//ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin