-Birbirini Tanıma-

114 9 10
                                    

Emre

Kıyafetleri giymistim cokda sevmistim. Yinede utanc vericiydi biraz. Kendimi zorlaya zorlaya salona atmistim Ömer beni gordugunde gulmustu "Hah sana yakışmış bunlar" demisti "Cok komik demi ama yinede saol tatlı olmusmu bari" "Tabikide, sen gec otur ben birseyler koyayim biraz icelim" dedi. Itiraz etmeden gectim salona kendime bir yer sectim ve oturmustum yayilamazdim tabikide ayip olurdu onun karsisinda.

Çok gecmeden Ömer geldi elinde tepsi vardi. "Ömer ben icmesem olurmu bana dokunuyor" dedim "Sorun yok bende az icip birakirim zaten bide sen secmek istermisin filmi?" "Olur" diyip "Ne tür aciyim? Korku romantik bilim kurgu ne istersin" ondan en nefret ettim seyi duydum "Korku filmi olsun öbürleri sarmiyor" dedi. "Ben korku filmlerinden korkuyorum ama yinede izlerim. Ama hic bir korku filmi bilmiyorum sen sec" diyip kumandayi ustune atmistim" hemencicik bulmustu korku filmini. Film baslanisti ya bir film baslarken bile nasil korkunc olabilir her dakikasinda korkuyordum. Korkumu atismalik yiyerek atmaya calisiyordum ama asla gecmiyordu her sahnede ciglik attigim icin Ömerin dikkatini cekmistim "Istersen yanima gel en azindan korktugunda sarilcak birin olur" demisti zaten bisi diyemezdim o durumda hemen yanina gectim.

Bir insan gecelikleriyle bile nasil bukadar mukenmmel kokabilir. Yanina gectigimde direk bunu demistim. Ama o guzel anı yine igrenc sahne bozmustu. Yine cigligi basmistim basimi onun omzuna gecirdim  "shh korkma ben varim yaninda" dedi "Ya biliyorum ama elimde degil ben boyle gidersem cok yasamam" diyip dudagimi buktum "Biliyormusun cok tatlisin korktugun zaman" okadar guzel gulmustuki birsey diyemedim. Ama demem lazimdi "T-tesekkur ederim ilk defa boyle iltifat aliyorum saol" gulmustum derken. Benimde birsey soylemem lazimdi "Birsey soyleyebilirmiyim?" "Tabi herzaman"  "Sanirsam seni seviyorum" dedigim zaman  ortam sessizlesti "Biliyorum hic zamani degil ama icimde tutmaktan yoruldum dunden beri" dedim . Hala birsey demiyordu bana "En iyis ben gidiyim özür dil-" cunlemi bitrememistim kolumdan tutmustu. "Özür dilerim ilk defa bana biri aciliyor olayin şokundayim, bende seni ilk gordugumden beri seviyordum oyuzden geldim yanina" agzim acilmiyordu. Aklimda ozamana kadar Atakan vardi ama suan..

Suan sadace Ömer vardi kalbim hizlica carpiyor sıcak sıcak terliyordum titriyordum. Ömer devam etmeye baslamisti "Seni seviyorum Emre izin verirsen sarilabilirmiyim sana?" "Suandan itibaren herzaman" diyip ona sıkıca sarılmistim hersey cok hizli gerceklesmisti bu sefer farkli hissediyordum. "Lutfen bugun burda kal istersen ben burda yatayim ama burda kal" diye yalvarir sesle demisti Ömer "Birlikte yatalim bu gece" dedim tabi birsey yasacagimizdan degil sevdigim adamla ayni yatakda yatmak icin. Ama suan filmi bitirmemis lazimdi. "Hadi su filmi izleyelim icimde kaldi"

Yine kalan yarim saat boyunca cigliklarla gecmisti nerzaman korksam ömere dogru gidiyordum sonunda bitmisti. Stresden tuvaletim gelmisti "Benim bi tuvalete gitmem lazim" diyip hizlica kostum tuvalete birden bilmedigim geldi "sey nerede" diye sordum "ilerde solda" cevabini alip hizli adimlarla tuvalete kostum nerdeyse yetisemiyordum.

Sonunda tuvalete varmistim işimi hallederken gecen saatlerde ne yasadigim aklima geliyordu. O cumleyi nezaman dusunsem yanaklarim kizariyordu "cidden dogru kisiyi buldum bu sefer" diyip. Dusuncelere dalmis olmaliyimki kapi caldi "Icinemi dustun Emreee" eyi uzatmisti "Yok yok iyiyim cikiyorum birazdan" diyip toplanmaya basladim elimi yikayip aynada kendime baktim yine cok guzeldim. Tuvetten ciktigimda Ömer beni bekliyormus "Emre gel yatak odasina gotureyim seni" "hadi" diyip gitmistik yatak odasina. Odaya girdigimde cift kisilik yatak vardi Ömerde farkina varmis olmaliki "Rahat yatmayi bi tik seviyorum" gulmustu derken "Belli oluyor" dedim. Gözlerimi odada gezdirmeye basladim solda bir gardilop vardi yataginda yaninda kucuk bir dolap vardi sag tarafta kucuk bir calisma masasi vardı. Cok tatli bir odaydi "Odan cok tatli senin gibi" "Bem dayanamiyorum artik" demisti "ney-"  diyememistim dudaklarımda dudaklarino hissetmistim sıcak nefesler veriyordu bende karsilik vermeye baslamistim. Beni duvara yaslanisti elleri sacimda geziyordu . Ama sırası degildi cok erkendi bunun icin ömeri ittirmeye calisiyordum ama bir gram bile haraket etmiyordu "Ömer suan sırasi degil" demistim zar zor. Oda anlamis olmaliki "Üzgunum kendimi kaybettim" "sorun yok ama yorgunum suan  yatmak istiyorum" dedim "Sen gec ben geliyorum" demisti. Kendimi zar zor yataga atmistim ama bir sorun vardi sadace 2 yastik vardi. Yastiga sarilmadan yapamiyorum oyuzden Ömeri bekledim. Beklerken telefona bakiyordum dalmis olmaliyimki kapi acilma sesini dahil yanima gelen Ömeri bile duymamistim. "Pst güzellik ben geldim neye bakiyorsun oyle" demisti diyemezdim Atakana diye acaba suan napiyordu. Elimden hizlica telefonu aldi "Atakanmi ciddimisin bitmedimi iliskini?" Demisti "Bitti ama yinede merak ediyorum napiyor diye" "Dur senin isini kolaylastiriyim engelliyorum Atakani" "Sen bilirsin en azindan artik bakmam" diyip ustume atlamisti "ahg oldurseydin beni" demistim ustumden cekilip yanima yatti "Sana sarilarak uyuyabilirmiyim?" Dedim sırıtmıstı "Tabiki gel buraya" diyip sarilmistim. O gece okadar guzeldiki yuzune bakarak uyumustum.

Oda Arkadaşı//ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin