-Serefsiz- (Smut)

294 12 16
                                    

Cenan
Ömerle esya kutularını arabanın arkasina atip yola koyulmustuk baya yorucuydu "Sonunda bitti valla rahatladim senin yerine Cenan" demisti Ömer "Tessekkur ederim bide su Atakan isini yarin hallediyoruz bir yere gitmiyorsun" dedim. Kafasini sallayip yola devam etti.

Yol boyunca Arif ile Ömerle konustuk Ömer "Emrenin utangacligini anlamiyorum bunun hakkinda ne yapabilirim onuda bilmiyorum" dedi "Hersey zamanla ama yinede arada bir dene belki karsilik verir" dedim. Bence dedigimde hakliydim ilk baslarda Arif boyleydi ilk adimi karsi taraf atinca karsindakide rahatliyordu. "Sıkma canini Ömerim" diyip koluna vurdum yavasca gulmustu buna.

-Arif-
Yatakda gozlerimi yavasca actim yatak asari rahatdi birsey beni isitiyordu ilk basta fark etmemistim ama Emreydi o.
Emrenin vucudu bana dolanmisti haraket ettirmiydi beni resmen onu uyandirmaktan baska carem yoktu "Emre" dedim hic tepki bile vermedi kolumla ittirdim onasa tepki yoktu "Oldunmu lan" demistim hala tepki yoktu. Kolllarin arasindan sıyrılıp yatakdan kalktim asiri yorulmustum cikarken kollarin arasindan "Emre ölmedin demi lan" demistim hizlica kolunu dahi oynatmiyordu Emreyi düz yatiridim nefesini kontrol ettim aliyordu ama niye uyanmiyordu yuzune tokat attim bu biraz hizli olmaliydi.

"Ahh Arif napiyorsun lan" demisti "NEMK YAPIYORUM OLDUN ZANNETTIM LAN" dedim bagirarak sasirmisti "Sakin olsana benim uykum bu aralar boyle " demisti derin bir nefes verdim "Hadi hazirlan Cenanlarin gelmesine cok kalmamistir" diyip tuvalete kostum.

Hizlica isimi bitirip saclarimi duzelttim kendimi aynada gorunce "Cok guzelim" dedim. Tuvaletten cikip Emrenin yanina gittim "Ayi hala yatiryormusun?" "He" dedi
Cidden uyanmayi bilmiyordu Emre "Sen beklesene ben seni uyandiririm" diyip mutfağa gidip dolaptan bir bardak alip icine su doldurdum suyuda en soguk olucak sekilde Emrenin odasina dogru ilerledim iceri girerken bardagi arkama sakladim "Hazirmisin?" Dedim "Ev-" lafini bitirmesine izin vermeden yuzune suyu dokmustum kahkahalarla odadan kosup ciktim.

Ben daha odadan yeni cikmisken Emrenin bana yetistigini hissettim. Beni hizlica arkamdan ittirmisti yere kapaklanmistim en azindan halı yumusatmisti dususumu kalkmaya calisiyordum ama cok gecti Emre ustumu oturup kolumu arkaya kivirmisti "Özür dile" demisti gulmemi durduramiyordum "Acı bana lütfen" demistim gulerken "Özür dile ondan sonra" dedi.

Tam özür dilicekken kapıdan ses gelmeye basladi ikimizde korkmustuk aniden gelen sesle "Kim la bu" demisti Emre derken ustumden kalkmisti "Salak Cenanlardir" diyip kafasina vurmustum. Emre delikten bakmaya yeltenmisti "A-Arif bu Atakan" demisti titremeye baslamisti "Nerden buldu bizi bu" diyordu Emre sesi titremeye basladi "Sakin ol ben konusurum onla gec otur gozukme sen" diyip kapiya yoneldim Emre kadar bende korkuyordum "umarım Cenan hızlı gelirsin" dedim icimden.

Kapının zincirini takip kapiyi aralamistim "Ne istiyorsun?" Dedim "Emreyi" dedi
"O yok burda napcan Emreyi hem?" "Onu istiyorum sadace kapiyi acarmisin Arif iceriye bakiyim" demisti. Kapıyı bisi demeden kapattim Atakan kapıya vurmaya basladi "EMRE ORDA OLDUGUNU BILIYORUN" diyiyordu. Emreye dondugumde aglamaya baslamisti "Emre aglama simdi Ömere veya Cenana yaz hızlı gelsinler" kafasini sallayabilmisti sadace.

Emre
Ömer hızlı gelin lütfen Atakan geldi kapıya

Ömer
Çoçuk ölümünemi susadı tamam bekleyin geliyoruz.

Emre
Lütfen hizli gelin bekliyoruz

Ömer
Geldik suan arabadan iniyoruz bekleyin

-Emre-
Korkuyordum sadace baska duygu hissedemiyordum "Arif kapidan cekil" diyebildim çok gecmeden kapinin onunden kavga sesleri gelmeye baslamisti onları dinlerken en cok Atakanın sesi geliyordu acı sesleri cikartiyordu. Ömer bagirarak "CENAN DIKKAT ET BICAGI VAR" demisti. Arife baktigiminda stresden parmaklarini yiyecekti "Ben dayanamiyorum Emre cikicam" diyip hizlica kavgaya dahil oldu ben yerimden kipirdicak durumda degildim daha sonra Cenandan bi bagirma sesi dudum "lutfen dusundugum sey olmasin" diyip hizli adimlarla disari ciktim Cenana dogru baktigimda biçak bacagina saplanmisti en azindan olumcul bir yerine degildi.

Oda Arkadaşı//ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin