~Taşınma~

225 18 13
                                    

Bu bolum Emre ile ilgili olucak belki onada birseyler ayarlarim hehehe bie fotoraf koymayi dusunuyorunde ne koyucam hic bir fikrim yok simdiden iyi okumalar!

-Emre-

Yine bir sabah uyandim altimdaki findirmesleri duydum morelim yone bozdu bende isterdim Cenanlada aramiz kotuydu nasil duzeltilirdi bilmiyorum iliskileri cidden kiskaniyordum karisamazdim. Herneyse artik kalkma zamanim gelmisti yatagimi toplamam lazimdi cok severim ben yatagimi toplamayi titizdim bu konuda en az 5 dakka ugrasiridm en sonunda jilet gibi oldu yatak o an arkadamda bi vucut hissettim "Lutfen bakın yatagimi yeni topladim yapmayin rica ediyorum biliyorsunuz nekadar titiz oldgumu" dedim ama kimee dinlemedk bile Cenandan "BOMBALAMAA" sesi yatağım güzel yatağım

"Olsun Cenan birsey demiyorum ama cidden hoş değil" dedim aglamakli sesle umursamadi bile beni ayı herif ya yine isime koyuldum 5dakka pürüzsüz sekilde derin bir nefes aldkm ohh bee artık yüzümü yıkayabilirdim banyoya gecmistim aynaya baktım sakkallarım biraz cikmisti kesmem lazimdi hemen tras oldum zaten kisi surdu . Tuvaletten cıktiğımda gitmislerdi bile en azindan seslenirlerdi ulan 2 yıl birlikte okuduk hicmi degerim yok dedim kendimce.

Tek basıma Yemekhaneye indim bügünün yemekleri pilavla yumurtaydı igrenmedim degildi midem bulandi biraz ama açtim yapacak bisi yok yine tek basima tepsimi aldim tek bir masaya koydum etrafima bakiyordum telefonuda yukarda unutmustum "Benim cidden kimsen yok lan burda" icimi cekerek yemegimi yiyordum masama biri yuruyordu benim hemde.

-Atakan-

Merhaba Emre demi. Konusmak istermisin tek gibisin benimde cok arkadasim yok buralarda bide izinsiz geldim oturabilirmiyim?

Şok olmustum resmen "T-tabi" sorular soruyordu bana ama cok samimiydi cokda rahatti belkk tanisali 5 dk bile olmamistir. Sorular soyleydi "Kac yasindasin hic sevgilin oldumu ailenle konusuyormusun falan" hepsine tek tek cevap verdim "Yasim 23 olmusada 1 veya 2 dir onlarda eskiden ailemle konusmuyorum aramiz bozuk" atakandan "olabilir bozma morelini bende 23 yasindayim en azindan yasit bir arkadasin var" "sende haklisin hangi odadasin?" "Bende bilmiyorum ama istersen birlikte kalabiliriz konusuruz 2miz icin oda olup olmiyacini umarim izin verirler"

-Emre-

Sanirsam Cenanlardan kurtuluyordum mutlu oldum "Tabi tabi istersen yemekten sonra soralim mudure" "olur hadi ye yemegini hizlica" Atakana bakarken icim bir hos oluyordu muhtemelen yeni tanistigimdan yeni kisilere hep boyle hisserdim( yav hehe). "Atakan ben bi ustumu degistirmem lazim mudurun karsisina boyle cikamam" " Bende gelebilirmiyim? Yalniz kalmayi hic sevmiyorum stres oluyorum" demisti "Tabikide gelebeilirmisin" yemeklerimizi bitirdik kalkmistik merdivenleri birlikte cikiyorduk odamiza gelmistik Atakan etrafa bakiyordu Soldaki yataga bakti "sanirim senin yatagin cok iyimis" Bende "surdakide cifte kumrularin iliskileri kiskanmiyorum degil cok romantikler" bisi demedi sanirsam garipsedi "Ustumu degistircemde sorun varmi acaba?" " yok yok niye olsun sende olan bendede var zaten" icimden zaten sorun olan o ya dedim ilk basta dolamindan siyah swet arkasknda mukenmmel cizim vardi altimada bol bi siyah esofman

  "Atakan ben bi ustumu degistirmem lazim mudurun karsisina boyle cikamam" " Bende gelebilirmiyim? Yalniz kalmayi hic sevmiyorum stres oluyorum" demisti "Tabikide gelebeilirmisin" yemeklerimizi bitirdik kalkmistik merdivenleri birlikte cikiyorduk ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anca bunu buldum kusura bakmayin:( )

"Yakisdi sana ha Emre cok tatli gozukuyorsun siyahlari icersinde" "Ha tessekkur ederim" yandigimi hissetmeye basladim birden neden yaniyorumki ben?

"Hadi mudure marş marş" "Tabi beyefendi" sonunda mudure gelmistik"Tek tekmi girelim yoksa ikimiz birden" diye sordum " ikimiz" cevabini aldim ikimizde ayni anda girdik iceriye.

Mudurden"Buyrun gençler bir sorunmu var? Hayirdir" "Hayır ama ben odamı degıstirmek istiyorum,sorun olmaz degistirebilirmiyiz? "Tabide bir sorunmu var arkadaslarinlami anlasamiyorsun?" "Hayir hayir cok severim kendileri ama biraz garipler ve yeni biriyle tanistim oda Atakan daha iyi gelir diye dusundum kendime, olurmu sizede uygunsa" "Tabi evladim bugun gecebilirsin" "Cok tessekkurler iyi gunler size"

Sonunda cikmistik valla gotumden terliyordum Atakan bana sarilmisti "Cok tessekur ederim cidden sana birsey borcluyum yemege gotursem olurmu seni?" "Olur olur tabikide ama sonrakinode ben odicem tamami anlastik ben esylarimi toplamaya gidiyorum istersen yardim et konusmus oluruz o arada" "Sen iste yeter ya geliyorum ben"

Esylarimi tasimaya basladim sonunda Cenandan kurtuluyordum cok zorba bir insansindi veya bana karsi oyledir sanirim Arife birsey yapicagimindan korkuyordu. Ben daha Cenana birsey yapamam onun Arifine nasil bir zarar verebilirimki sonunda ayriliyordum kapiyi acarken yuzume kapinin yaklastigini gordum en son kutuyla birlikte yere bayilmistim

Aradan 10 dakka sonra...

"La cocugu oldurdun Cenan naptin ya" Arif ofla puflaya bekliyordu basimda. "Gunaydim emoş bayildin gibi iyimisin" "Ya cenan siktir git basima gelmeyen kalmadi zaten gidiyordum ben bi ozur diler insan" "Ozur dilerimde nereye emos biz ne guzel seviyorduk seni yanlismizmi oldu?" "Ya cenan dedigine inaniyormusun sen geldigim gunden beri zorbaliyorsun beni hicmi degerim yok lan neyse uzatmicsm gidiyorum ben" zar zor esyalarimi topladim yerden. Dahada kırılmistim Cenana karsi ama o sevgili Arifi dusunuyordu hala odadan cikarken arif kolumdan tuttu kulagima fisildadi "Cenan adina ben ozur dilerim istersen gitme acikcasi ben seni seviyordum istersen kal" "kolunu ittirerek yok istemez iliskinizi bolmek istemiyorum"

Mahcup gozlerle bana bakti Arif. Cenana sordu"Iyimi oldu simdi bi arkadasimiz vardi onuda karcirdin" "giderse gitsin be ama artik kime bulasicam tek bu huyunu seviyordum" dogru tek bu huyunu seviyordu cenan. Cenanin icine sıkkınlık dusmutu "cidden okadar kotumu biriyim? Sence Arif?" Arif birsey diyemedi nefes vererek kafasini salladi "sadace Emre karsiyi.." demisti yanindan giderken.

-Emre-

Atakanın odasına girmistim dagınık gibiydi kiyafetler yerde bardaklar masanin ustunde sanirsam tek yasamanin rahatligiydi bu ama ben varken bu olamazdi " ilk oncee simdi o kiyafetleri temiz kirli olarak ayricaksin sonrada o bardaklari en sonda yatagini toplicaksin sayende annem gibi hissediyorum" "Sende Hosgeldin tamamdir Emre abi hemen"

Atakan toplamaya baslamisti ona bakiyordum arada gozlerimiz birbirine geliyorduk hizlica kaciriyorduk. Kiyafetleri koklarken bazen surati buzuluyordu nekadar kirliyse artik bilemiyorum alisicam sanirim zamanla.

Aradan 1saat gecer...

"Emre bey istedikleriniz bitti baska bi isteginiz varmi?" Seni dememek icin kendimi zor tuttum daha yeni tanistik ama seviyor gibiydim "birlikte yemek yapicaz buzdolabi bostur simdi hic yemek yapar tipin yok" dedim gulerek son kelimeleri "hı sen oyle zannet gor simdi parmaklarini yiyiceksin"

1 saat yemek yapmaklaa gecmisti...

"Cok guzel gozukuyor masa atakan cidden eline saglik" dedi "hadi gel oturalim aciktik bekliyorum masada"

Masaya gecmistim cidden dolu doluydu ben masanin bir kosesine oda tam karsima oturmustu daha bugun tanistigim adamla karsilikli yemek yemek cok garip hissettiyordu aslinda Atakani begenmistimde cok erkendi olmazdi suan icimden" Acaba Cenanlar napiyor" icimden gecirdim onlari yinede olsa severdim dostlarimdi.

-Cenandan-

Yatakda kendimce dusunuyordum acaba emreye karsi cidden bukadarmi kotuydum cidden bir ozur borcluydum nasil affetirebilirimki kendimi? O sirada yanima arif geldi "ne dusunuyorsun boyle tatli tatli?" Kendimi ona cevirdim "Ben nekadar kotuyum arif? Cidden bir insani kendimdenmi bezdiriyorum bunu dusunuyorum sence? "Emreye karsi cidden kotuydun ama olsun hatani gormen buda birsey Cenanim sıkma canını" gulumse birakti bana karsi...

Ne guzel yerde bitirdim hehehe yarin gelir yeni bolum gorusuruz 1030 kelime!! <3

Oda Arkadaşı//ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin