Emre
Gözlerimi Ömere sarilmis bir sekilde açtım dün yaşadıklarimiz aklima geldi utancimdan Ömere doğru sokuldum en azindan güvenliydi orası "Çok güzel kokuyorsun" dedim fısıldıyarak kokusunu nefesim kesilene kadar çekebilirdim.Ömer haraketlenmeye başlamıştı "Bana dokunan şey ne?" Demisti kafasini asagiya egince "Günaydın balım nolduda beni kokluyorsun sen bakıyım" dedi.
"Senin kokunu çok seviyorum ne yapabilirim" sesim cocuk gibi cikmisti "Demek öyle ha yaklaşsana bi" demisti ona doğru yaklasmaya basladim yüzümün yandığını hissedebiliyordum. Ömer hızlıca atılıp dudağıma yapıştı geri cekilip "Bende bu dudakların tadına bayılıyorum" dedi.
Hızlıca yatakdan kalktim resmen beni uyandirmisti yaptigi "Yemege ne istersin?" Dedim "Sen ne yaparsan onu yerim ben" dedi. Bu cocuk beni oldurcek asiri tatli dedim "Birsey unutmuyormusun?"dedi "Neymis" "Vucudun da fena degilmis" diyip güldü "Soylesene en bastan ya uff" diyip ustume birsey giydim "Sende giyin usutursun hic hastaligini cekemem" diyip odadan ciktim.
Yemek icin birseyler hazirlarken Ömeri düşünüyordum "Acaba evlensek nasıl olurdu bence çok mükemmel olurdu" suratımda dusmeyen bir gulumseme vardi durduramiyordum kendimi. Işime geri odaklanmaya calistim belki 5 dakka gecmeden belimde iki el hissettim korkmustum. Son zamanlarda yasadigim olaydan dolayi korktugu zaman kendime gelemiyorum.
O an vucudumun titredigini hissediyorum Ömere zar zor bakiyordum "Emre iyimisin Emre" bana sesleniyordu ama tepki veremiyorum yere oturmaya calistim bayilcak gibi hissediyordum. Ömer yanima gelip oturdu "Özür dilerim tamamen unuttum bebeğim" beni sakinlestirmeye calisiyordu birazda olsa işe yaramisti.
Kendime gelmeye basliyordum "Ömer bunun acısını senden alıcam ama bir gün" diyip gulmeye calistim tabikide saka yapiyordum ben Ömere zarar vermezdim.
"Ömer Cenanların yanina gidelimmi taburcu olucakmış dörtdümüz yemek yeriz hemde dışarda" dedim "Tabikide balim sen istersen neden olmasin" demisti.
Hemen zıplaya zıplaya odama gidip dişari icin duzgun kiyafetler giymem gerekiyordu herhalde boxerla çıkamazdim. Dolabımı açıp "Acaba Ömer ne sever?" Diye sormustum ona şık ve güzel görünmek istiyordum.
-Ömer-
Uzun zamandır Emreye evlenme teklifi etmeyi düşünüyordum son yaşadiğımız olaydan sonra elimde olsa bugun ederim Cenana yazma fikri geldi aklima.Ömer
Cenan senle birşey konuşabilirmiyim? Veya Arifle geldigimizde konusalim önemli birşey konuşmam lazım senle.Cenan
Tamamdır Ömerim sıkma canını bekliyoruz sizi.Ömer
Teşşekkür ederim Cenan sana bir teklifim var bugun yemekler benden nasılCenan
Süpersin Ömer hemen bunu Arife iletmem lazımÖmer
Görüşürüzzz
(Görüldü)Goruldu biraz uzmustu ama sorun degildi. Telefonla dolasirken dalmistim Emrenin geldigini ruhum bile duymamisti.
"Ömerr sana diyorum nasıl olmuşum?"
Emreyi ilk defa bukadar güzel ve şık görüyordum.
"S-sen mükemmelsin!"
Zar zor cümlemi bitirebilmistim Emre üstüme doğru yürumeye basladı.
"Nekadar mükemmelim?"
Diyip kucagima oturup kollariyla beni sardi okadar seksiydiki kendimi tutamiyordum