-Taşınma-

111 11 3
                                    

Cenan
Uykumdan uyanmaya baslamistim ama yanimsa Arif yoktu canım sıkılmıştı. Odada kendisini ariyordum ama yoktu belki asagiya inmistie diyede cokda aramadim kendimi rahatlatmaya calisiyordum. Birden Aklima yeni ev buldum diye cok mutlu olmustum. Arife soylemeyi cok istiyordum nede olsa onun icin bulmustum onun guvenligi herseyden onemli. O gunden sonra Arifde bir tik olusmustu veya korku ansizin dokundugumuzda  korkuyordu cok uzuluyordum bu davranisina.

Arif dışarıdan  gelmisti hemen bana "Nasilsin" demisti "Asil sen nasilsin iyimisin" demistim. Gulmustu dedigimde "Sana iyi bir haberim var"dedim merakli gozlerle bana bakiyordu cok tatliydi "Yeni bir ev buldum ikimiz eve cikiyoruz hemde Emrelere yakın" dedigimde Arifin yuzunde cicekler acmisti "Cenan seni varya çoook seviyorum gel buraya" diyip opmustu beni utandirmisti "Hersey senin icin Arifim sen rahat ol yeter simdi eve bakmaya gidiyoruz hazirlan sen yemegide disarda yeriz" dedim. Arif mutluluktan sekerek giyinmeye baslamisti cocuk gibiydi okadar guzel renkler giyinmistiki sanat eseriydi sanki "Okadar guzelsinki seni opesim var" demistim. Arif yavasca yanima yaklasti dizlerime oturdu "Öp beni" demisti sasirmistim ilk defa boyle yapiyordu. Dudaklarina dudaklarimi deydirdim cok beklemeden nefesimiz kesilene kadar opmustuk birbirimizi "Durmamiz gerek isimiz var Arifim" dedim somurtarak kapiya yoneldi "Tamammm hadi gidelim" demisti sesi kırık geliyordu "Noldu simdi neye uzuldun birdenbire" dedim "Ne guzel opuyordun beni noldu birden" dedi "Ya canım isimiz olmasa biliyorsun yani bende istiyorum seni ama suan olmaz" demistim sıkıca sarıldim ona "Affettinmi" dedim kulagina fisildiyarak "Evet" diyip yanigimdan opmustu.

Sonunda asagiya inmistik bakacagimiz ev uzakta oldugu icin Ömeri aramayi dusunduk en azindan taksiye para  vermezdik. Telefonu cebimden cikardim Ömeri aradim.

Cenan
Ömer selamm rica etsem bizi alabilirmisin sizin orda bir ev bulduk oraya bakicagiz

Ömer
Bekleyin geliyorum sen istersinde ben gelmezmiyim

D

emisti gorusruz dedikten sonra telefonu kapatmistim Arife dondugumde telefonuna bakiyordu bakarkende guluyordu "Neye guluyorsun Arif banasa gostersene" dedim "Hıcc oylesine bakiyorum" dedi morelim dusmustu herzaman gosterirdi bana. Bunu dusunurken ömer geldi.

"Atlayin hadi biriniz yanima gelsin sıkılıyorum onde tek basima" demisti Arif hemen atladi "BEN BINERIIMM" demisti bagirarak "Gec one ben binerim arkaya" diyip oturmustum. Dusunmeye baslamistim yakın zamanda 1.yilimiz olucakti Arifle supriz planliyordum nasil kutlicaz nerde olucak diye dusunuyordum. Arif kafasini arkaya dondurdu "Ne dusunuyorsun oyle?" Dedi "Hıc bos seyleri dusunuyorum" dedim. Ömer lafa atlamisti "Kesin seni dusunuyor Arif degerini bil" dedi gulerek. "Biliyorum tabikide beni dusunur Aşkım" demisti Arif. Bir saniye Aşkımmi? Bunu ilk defa soyluyordu bana kızarmaya baslamistim umarim fark etmiyorlardir diyip dua ediyordum.

Sonunda varmistik bakacagimiz eve cidden cok guzeldi "Ohaa eve bak be" demisti Arif. "Dedim ya senin icin 'Aşkım' "
Bana donmustu "Birdaha desene" "Aşk-"
Yolun ortasinda beni opmeye baslamisti ömer arkasini donmustu hemen. Arif geri cekilirken ben hala o anin etkisindeydim "Her aşkım dediginde bunu yapabilirim sen yeterki de" demisti Arif. "Ha-hadi bakalim su eve disari bi sicakmi?" Dedim ikiside gulmustu.

Iceri girdigimiz an ben buyulenmistim resmen simdiden hayal edebiliyordum surda televizyon orda bir L koltuk iksinin arasinda bir masa. Sağ taraftada bir mutfak yeri vardi tam hayalimdeki bir mutfakdi ordan ilerleyince 2 oda vardi. Biz muhtemelen ayni odada kalcaktik diger odada misafir odasi olurdu bunlarin hayalini kurarken Arif "Ben bu evi cok sevdim nezaman tasinabiliriz?" Demisti bana "Istersen yarın" dedim.

Daireyi gezdiren kisiye "Bu evi tutuyoruz" dedim "2 3 tane imza atmaniz gereken yer var ondan sonra sizindir artik" demisti.
Arifle Ömeri yanyana birakip adami takip etmeye baslamistim. Bana 2 tane kagit uzatti cokda dikkat etmeden okudum hemen izladiktan sonra "Tessekkurler yarın tasinabiliriz demi?" Demistim "Tabikide simdiden hayirli olsun" diyip gitmisti yanimdan. Bende Arifle Ömerin yanina gitme karari aldim. Yanlarina vardigimda igrenc bir manzarayla karsilastim Ömer Arifin yuzune dogru yaklasmisti opuyormuydu onu goremiyordum "A-Arif siz ne yapiyorsunuz?" Dedim "Cenan dudagimin yaninda bisi kalmis Ömerde aliyordu" demisti.

Oda Arkadaşı//ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin