⁴(Do not be afraid of me)

699 59 67
                                    


Başımda o kadar büyük bir sancı vardı ki, öyle bir sancı ile gözümü açmıştım ki. Gözümü açtığımda banyodaydım ve yerdeyim.

Bütün yaşananlar beynime sızarken,
Ayağa kalkmaya çalıştım. Yerlerde hâlâ kan vardı ve yüzümden aşağı sıcak bir şeylerin aktığını hissediyordum.

Kalkıp aynaya baktığımda başımın kanadığını ve elimi başıma attığımda kafamın yarıldığını gördüm. Yere düşmüştüm ve kafam kanamıştı. O musluktan kan gelmesi, başımdan aşağı dökülmesi, hepsi birer kâbus muydu?

Aslında ben banyodan çıkarken ayağım kaymış ve burda düşmüştüm.
Ve bunun sonucunda her yer kan olmuştu. Rüyamda gördüğüm o başımdan aşağı kan gelme olayı aslında kafamın kanamasıydı.

Her yer o yüzden kan doluydu, aslında öyle bir şey yaşanmamıştı.
Yani aklıma gelenler ve gördüklerimle öyleydi.

Ben sadece kafamın yere değmesi ile bir tür kâbus görmüştüm.
Ama bu çok gerçekçi ve korkunçtu.
Aynadan kendime bakmaya son verip, kafamı sarmak için bir şeyler bulamaya çalıştım. Benim daha bir ilk yardım çantam bile yoktu.

Etrafıma bakındım. Elbise sepetimin üstündeki elbiselerimin yanında sargı bezi ve birkaç kutu gördüm.
Onları oraya ben bırakmadığıma emindim. Ve benim kafam yarıldıktan sonra orda olması da değişikti. Başımın acısından fazla düşünmeyerek oraya ilerleyip lazım olanları aldım. Aynanın karşısına geçip, kendime pansuman yapmaya başladım.

Pansuman yaparken acıyla kıvrandığımda, başımın üstüne bir ürperti, bir hava dalgası geçmişti sanki. Hava dalgasından sonra başımdaki ağrı sanki bir güç tarafından çekilip alınmıştı.

elimi başıma attığımda ne bir yara ne de kan görmüştüm. Şok içinde kalakalmkştım.

Ben delirmiş miydim? Evet evet delirmiştim, bunun başka açıklanır yanı olamazdı. Çünkü resmen kafamdaki yara saniyeler içinde yok olmuştu. Bunu Jimin'e anlatsaydım,
Bana 'sen kafayı sıyırmışsın.' Derdi, ama gerçekten de bu olaylar yaşanıyordu.

Ben düşüncelerimle boğuşurken, yine bir el saçımda hissettim.
Hayır, gerçekten de ben kafayı sıyırmıştım. El başımı okşuyor gibi hissetmiştim, ne yerimden kımıldayabiliyor, ne de konuşabiliyordum. Ama daha kötüsü ise okşamanın etkisi ile mayışmıştım!

Korkunç bir histi. Rüyamdaki gibi bir şey yaşıyordum yine. Yine mi rüyadaydım? Tanrım lütfen rüya olsun çünkü çok korkmaya başlamıştım. Eğer bu bir rüyaysa hemen uyanmam lazımdı.

"Benden korkma." Ses! Bir ses.

Kalın hırıltılı ve bir o kadar da çekici bir ses!

Tanrım içine düştüğüm bu durum neydi, bu ev gerçekten de lânetli miydi, o haberler ve söylentiler doğru muydu?

Ah bildiğim tek şey korkudan tir tir titriyor oluşumdu.

"Bir yaprak gibi titriyorsun." Arkamdaki göremediğim kişi ile konuşmam doğru olur muydu?
Biri görse şizofren sanardı.

"Se-sen kimsin?" Dedim titrek bir sesle ciddi manada tir tir titriyordum.

"Öğrenirsen benden korkacaksın." Dedi sesi gerçekten de seksiydi.

"Bana k-kendini göster."

"Bunu istediğine emin misin?" Dedi çok mu korkunçtu. O neydi ki kimdi ve nasıl olağanüstü bir şekilde görünmezdi?

"Çok fazla düşünüyorsun, sus." Dedi.
Ne ne düşündüğümü nerden biliyordu?

"Se-sen nasıl..?" Dedim soluyarak.

"Evet Jeon, aklını okuyabiliyorum." Dedi yüzüm şok ile çarpıldı.

"Sen şey-şeytan mısın?" Dedim korkuyla, korkudan kalbim ağzımda atıyordu.

Bir kahkaha sesi işittim. Sonra ses durdu. "Hmm, yanlış cevap şeytan değilim. Tahmin etmeye devam et." Deli miydi bu adam nasıl tahmin edecektim. Zihnime bir ses tırmandı
Deli değilim Jeon.
Siktir yine aklımı okumuştu. Bu hep böyle aklımı mı okuyacaktı?

Kalçamda el hissettim, kalçamın iki yanağını da sıkmıştı. Elleri daha da beni kontrolü altına alıyordu. Belime, kalça arama, bacaklarıma kadar her yerimi okşuyordu.

"Kim olduğumu söylememi mi istiyorsun?" Dedi. Ben hala kalçamdaki elinin etkisindeydim.

"Şey, eee yani şey evet, evet, evet!" Dedim kendime gelerek.

"Hmm, o zaman yatağına geç ve benim gözümün önünde çıplak bir şekilde kendine mastürbasyon çek."

***
Ağlicam 'hmm' diyen Semelere aşırı yükseliyorum. Ağağğağ

Neysss yorum yapın asklarr istek değil ihtiyaç

NEYSSSSS

ÖPENZİİ💋

THE HOME | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin