Kanka bir önceki bölümün son paragraf kısmını azıcık değiştirdim. Ordan okuyup yb yi oku tam!Seviliyorsun Muck Love you :))
Herkes derse girmiş okul sessizleşmişti.Okuldan kaçmak için ayağa kalktığım sırada telefonum çaldı.
Arayan gizli numaraydı.Meşgule atıp Kabinden çıktım.Israrla çalan telefonumu açıp "Kimsin? "diye cırladım.
Telefonun ucundaki elektronik bir ses " Ben sapık! "diye alay etti.Bu kim şimdi yaa!
Alaycı tavrı yüzünden daha sinirlenip
"Hadi yaa hic anlamadım zaten bay sapık!Yada bayan,sapık o kullandığın cihazı kapatta hangi cinsle konuşuyorum bileyim dimi!""Sakin ol şampiyon, daha çok erken! Önce seninle biraz muhabbet edelim dimi İkracım! "
"Kesin tanıdık birisisin ve benimle eğlenmek için aradıysan çok yanlış zamanla dostum hadi byy!"
"Dur! Dur! Kapatma! Ne zaman konuşmak için müsait olursun bari onu söyle! "dedi ve elektronik bir gülüş sesi geldi.
"Sapıkcılık oynamak için başka kurban seç,yoksa dersten kaçtığım halde senin yüzünden zamanımı burda geçirirsem seni...."
"Biliyorum biliyorum otuz iki parçaya bölersin!"
"Sözümü...."
"Ahh!Pardon İkra hanım sözünün bölünmesinden nefret eder unutmuşum! "
"Evet! Evet sen kesin tanıdık birisin!"
"Ahahaha!Aslında sen beni tam tanımıyorsun ama ben seni çok iyi tanıyorum! "
"Ne kadar iyi??"
"Imm...Limitsiz kredi kartlarına aşık olduğunu bilicek kadar!"
Ayakta durmakta yorulunca kabine girip üzerime tekrar kapıyı kapatıp oturdum.Sapığımın kim olduğunu bulmak eğlenceli olabilir :))
"Yanlış!Onu herkes biliyor! "
"Ahahaha!Ben herkesin bildiği fakat anlayamadığı şeyleri biliyorum! "
"Mesela???"
"Ben seni rahatsız etmek için aramıştım ama sen beni rahatsız ediyorsun!Biliyorum biliyorum İkra Korkmaz korkutur! "diyince kahkaha attım.
"Sapıkcan o elektronik sesle bence sen hiç espiri yapma ikisi bir arada olunca iğrenç oluyor! "
İkimizde kahkahalar eşliğinde sohpet ediyorduk.Resmen sapığımla bütün ders boyunca gülüşüp kanka olmuştum.Okul çıkışı için zil çalınca sapığıma veda ettim.
Telefonumu tam çantama tıkıp çıkacağım sırada tuvalete giren Nazlı " Ezgi sakin ol! "diyince onlar beni burda bulurlarsa atarlanırlar falan hiç çekemem diye düşünüp onlar gidene kadar beklemeye başladım.
"Ne sakin olcam kızım!Hoca sıfırı basmış kağıda!İkra da kaçıncı hoca hıncını bizden çıkardı, sorumsuz kız bilmiyor sanki geometrici sınıfı tam takım görmeyince deliriyor."
"Yemin ederim İkra nın hareketlerinden sıkıldım.Aptal şey! Tek becerisi insanları üzmek.!"diyen Nazlı sayesinde küçük çapta şok geçirdim.
"Hiç sorma kızım o salak geçen alışverişte kızın birini sırf bakımsız diye rencide edip kızın tipiyle uğramıştı.Bi saat onu boşu boşuna bekledim! "diye söylenen Ezgi ' mi??
Ne diyorlar lan bunlar?Resmen arkamdan dedikodumu yapıyorlar hemde hiç arkadaşımsı olmayan bir ses tonuyla!Kendi kendimi zor sakinleştirip konuşulanlara tekrar kulak verdim.
"Ezgi varya birgün İkra nın Çetine ve diger insanlara davranışı yüzünden katil olcam.Kantinde neler söyledi duymadınmı?"
"Oo ff!Çetin gibi biri nasıl böyle bir kızla çıkmaya çalışır hiç anlamıyorum"
"Sus sus zaten o konuya inersek bütün gün tuvalette kalırız.Hadi gidelim daha fazla burda durmak istemiyorum"
Açılan kapının kapanmasıyla elime pimi çekilmiş bir bomba atıp giden dost sandığım insanlar yüzünden gözlerim dolmaya başladı.
Ben herkesle tartışır kavga ederim.Ezgi ve Nazlıylada aramızda bir sorun olsada takmaz silip geçerdim, olmayan kardeşim bilmiştim onları oysa!Şimdi nasıl da bu konuşulanları yoksayıp onlarla muhattap olacaktımki!
Kabinden çıkıp elimi yüzümü yıkadım.Gittiklerini tahmin edip tuvaletten çıktım ve zarzor olsada evime gitmek için yola koyuldum.
***
Kendimi okuldan gelip iki saattir odama kapatmıştım.Yere oturup sırtımı yatağıma dayamıştım.Gözlerim sadece düz duvara odaklanmıştı.Hayattan soğumuştum.Duyduklarım hala kulağıma uğultu gibi yankılanıyorken üstünüze tıklatın kapının sesi eklendi.Hiçbir tepki vermeyince "İkra kızım açarmısın kapıyı!.... İkra yarım saattir seni bekliyorum lütfen kapıyı aç!....Bak konuşmamız gereken önemli bir konu var ve ben geçen her dakika dahada sinirleniyorum!..."Tekrar tekrar tıklatılan kapımı gidip açtım.Babamın sinirli yüzünü görünce ortamı yumuşatmak , birazda rahatlamak için boynuna sarıldım.Babamda karşılık verdikten sonra "Neyin var İkra hiç iyi gözükmüyorsun! "
"Herzamanki ben baba! Bir sorun yok, önemli olan konu nedir? "diye yapmacıklı bir gülüşle sordum.Babam gerginleşen yüz ifadesini belli etmemek için odama girip yatağımın ucuna oturup, benide yanına çağırdı.
Yanına oturunca bana gülerek bakıp kocaman elleriyle yüzümü avuçladı.
"Babasının kızı babasını kurtarabilicekmi bakalım?"
"Anlamadım?"diyince babam ellerini çekip başka şeylere bakıp " Bak İkra Kenan beyi hatırlıyorsun dimi?"diye sorunca olumlu şekilde kafamı salladım.
"O bize bir teklifte bulundu.Bu aralar Şirketimiz durumu hiç iyi değil ve Kenan bey batmakta olan şirketimize ortaklık teklif eden tek kişi."
B..bab..Babam batıyoruz mu dedi????
Kesin ben yanlış duydum.Şaşırarak "Bi..bii saniye baba, anlamadım bizim şirkete ne olmuş dedin""İflas etme aşamasındayız.Aylardır kendimizi kurtarmak için her yolu denedim ama maalesef ki çöp kutumuza kadar alacaklar!"
'O don olacaktı baba'derdimde bugün yeterince ortamlar şaka yapılmicak derece de vahim.
"Ne yani limitsiz kredi kartı ve senin el koyduğun arabamda mı gidicek!"
"Keşke gidecek olan tek şeyler bunlar olsa! "
"Hayatta olmaz baba! Asla vermen kartımı da arabamıda!"
"Ozaman tek seçenek Kenan beyin teklifini kabul etmek olucak!"
"Ne teklifi?"
(Yabanmersinlikapkek)
Kankaaaa meraktan çatla ulaann kınne bey ne teklif etti diye ahahahahahaaaaaaaa ":D yeminle konunun gidişatı pır değişti bee !
Sana yorumlar vote dememe gerek duymuyor çünki zaten yapacaksın yoksa başına bela olur duvarına yazarım :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç İkon İkra
RandomBU HİKAYE EĞLENCE İÇİN YAZILIYOR. BÜTÜN BÖLÜMLERİ YABAN MERSİNLİ KAPKEKİME İTHAF ŞEYSİNİ ŞEY EDİYOM ANLADINIZ SİZ :)) ♡♥♡