*8* Merak

40 7 19
                                    

Multi uraz..
Kanka iki bölüm birden paylastim bak sirf geç dönuş yaptığım icin kıymetimi bil :D
Hatalari kusurlari affedicen artık yapcak bişey yok :D
Muck love you! :*

Evin'e sabırsızca tekrar"O kız kim,olay ne, konuşsana yaa"diyerek homurdandım.

Evin yatağıma oturup"O kızz...yani..Esra,Uraz beyin eski sevgilisi!"dedi.
Demek kızın adı Esra...

Alay ederek"Tebrik ederim Evin seni, çok güzel anlattın.Zaten biz anlamadık ki öyle bişeyin var olduğunu"dedim.

Evin suratını asınca özür dileyip tekrar anlatması için ısrar ettim.
Bende çene yapmaya yer arıyorum arkadaş!

"Olay tam olarak şöyle; Uraz bey sakat kalınca kız bildiğin tekmeyi bastı.Bu yüzden Uraz bey,fizik tedevasi iyiye gittiği halde yarım bırakıp kara kutusuna çekildi..Özet, hayatla bağlantısını kopardı.."

Duyduklarım gözlerimin iri iri açılmasına sebeb olmuştu.
Şaşkınlıktan donup kalmıştım.

Bu kız ne kadar da vicdansızmış, ben bile düşene tekme atmam.Zaten düşmüş der üşengeçliğimi belli ederim.
Şu sıralar devrelerim de sorun var sanırsam...Neyse konuya dönelim..

Evin tekrar konuşmaya devam etti."İlk zamanlarda kimseyle konuşmuyor,yemek ve su dahil yiyip içmiyordu.Tabi ailesi, en özel doktorlara kadar gettirti.Hepsi sadece şunu söyledi."

Yanına oturup "Ne..dediler?Bir daha yürüyemiyecek falan mı?"diye üzgün sesimle lafını kestim.

Evin"Yok!Doktorlar Uraz bey isterse koşabilir dediler.Ama kendisi,yediği tekmeyle yere düşmüş kalkmak istemiyormuş.Yani pisikolojikmen yürüyemiyormuş.Oysa yukardaki spor odasında tedavisi için her türlü alet var.Tek sorun kendisi!"dedi.

Hayıflanarak"Ben diyorum mal bu çocuk!Aptal bi kız için değermi be hayatını karartmaya!"dedim.

Evin kaşlarını çatıp "Öyle deme!Kız çok iyi biriydi,nasıl böyle bir şey yaptı ben bile anlamıyorum."dedi.

Gözlerimi kısıp "Kesin öyledir canım neyse.."dedim ve "Peki Uraz, neden Ümite bize davrandığı gibi davranmıyor?"diye de ekledim.

Evin:"Ümit'e acıdığı içindir!"

Ben"Ümitin nesine acıyor ki hiç bişi anlamadım."

Evin:"Ümit..Yetimhanede büyümüş..Kenan bey onu sevdiği için Uraz'a yakın olsun diye para teklifinde bulunmuş ama kendisi 'onunla para için arkadaşlık etmem,istediğim için yaparım'demiş.Sık sık ziyarete gelip Uraz beyle dertleşip, hayatında olanları anlatarak arkadaş oldular.Artık Ümit o kadar çok samimi konuşmuş ki ,Uraz beyde Ümitten başkasının onunla ilgilenmesine izin vermez."

Ben ikinci bir şok geçirip ve ağzım açık halde Evin'e bakıyordum.Evin Ümitin anne ve babasının patlayan arabada can vermesi olayınıda anlatınca kalbim durcak gibi oldu.

Ümit ne kadar acılar çekmiş...Oysa Uraz aptalı bir kız onu terk etmiş diye nasıl davranıyor...
Hayat gerçekten de çok adaletsizz..

Evin tekrar konuşmak için ağzını aralıyacakken elimle ağzını kapatıp"Lütfen sus..Önce anlattıklarını bir hazmedeyim sonra devam edersin"dedim.

Evin,ağzını kapattığım elimi yalayınca huylanıp çemkirircesine"İğrençsin kızım yaa!"diyip yalanmış elimi üzerinde silmeye çalıştım.

Evin kahkaha atıp"Teveccühünüz efendim"dedi.

Bende dayanamayıp güldüm ve"Bana Onur'u hatırlatıyorsun."dedim.

Genç İkon İkraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin