Temsili pinokyoo...
Bu fotoyu hatırladın mı?
YabanMersinli Kapkekkcim :*
Hadi oku oku acıdımm :DEvin'in bimci sevgilisini görünce beni gülme krizi tuttu.
Baş ağrımı unutup kahkahalara boğuldum...Evin kaşı çatık"Niye gülüyorsun?Komik olan ne ki?"diye sorunca,ellerimi gülmekten ağrıyan karnıma bastırıp,gülmemek için kendimi sıkmaya başladım.
Evin daha da sinirlenip gitmek için ayaklandı.
Bileginden tutup"Dur..Gitme..Onu tanıyorum!"diyip durdurdum.Tekrar karşılıklı oturma pozisyonuna gecince"Nereden taniyorsun onu?"diyen soran arkadaşımı daha da meraklandırmamak için ciddileşip konuşmaya başladım.
"Senin bimci, benim arkadaşım Onur!Demek her pazar bim indirimi için ortaliktan kayboluyordu.."dedigimde tekrar gülme krizi beni tuttu ve zarzor konuşup"Tamda ondan beklenecek bi hareket.."dedim.
Evin söylediklerimi hazmedince"Yani sadece arkadaşsınız..."diye bildi.
"Off!Evin yemin ederim tencere kapaktanda ötesi olursunuz onunla.Diyorum ki benim arkadaşım o.
Eğer sevgilisi varmı diye soruyorsan.. merak etme yok!
Ama yakında seni ayarlayinca olcak"dedim göz kırpıp omuzuna yumruk attım.Evin utanmış olcak ki yanakları kızardı...
Alay ederek "Utandın mı kız? "Diye sordum.
Sorduğum soru bana Ümit'i hatırlattı ve içimden "Yakışıklı pislik nolcak... :)) "diye geçirdim.Evin "Dimi yaa..Çok yakışıklı...!" Diye mırıldanınca sesli düşündüğümü anladım.
Gülerek"Yok canım ben Ümit'i kast ediyorum! "dedim.
"İkra yaa.. sen ve Ümit'in arasında bişeyler var bana söylemiyorsunuz!Demek ki beni arkadaşınız olarak görmüyorsunuz!"
"Saçmalama Evincik,sen bizim nikah şahidimiz olacaksın inşallah.Sadece şuan aramızda... elektirik devriyesi var ama merak etme her an,herşey olabilir. "
"Ayy...İnşallah,İnşallah, aammaa..Ben hala senin Uraz bey varken Ümit'ten hoşlanmana şasıyorum! "
"Uraz mı? O ne alaka kızım? "
"Yalnış anlama..Ümit benim abim gibi,çokta severim onu."
"Yani??"
"Yanisi kıyaslama yapınca..Herkes genelde Uraz beyi daha çekici bulur ve Ümit'i ikinci sıraya koyarlar. "
"Yokk artık!Uraz'ın neresi çekici,daha çok itici..."
"Sakatlığını yok sayarsak bi tık Ümitten önde. "
"Hiçte bile! Ümit,Uraz'a bin basar tamammı! Uraz soğuk,uyuz,gıcık ve tipsiz.
Ama Ümit öylemi...
Tatlı, yakışıklı,sempatik,sıcak kanlı ve sorunsuz. ""Tamam sakin ol canım, bişey de söylettirmiyor Ümit'ine."
"Sakinim zaten,seni kovuyorum ve kendimi yatağıma gömüyorum.Hadi adios canım adios. "Dedim ve Evini ittirip çarşafın içine gömüldüm.
Evin "Tamam"diyip gülerek odadan çıktı.
Gözlerimi saran uykuya teslim olup yumdum.3 Gün sonra..
Urazın odasından çıkıp odama yöneldim.Telefonumuda elime alıp aynadan kendime baktım.
Mor rengindeki şifon kısa kollu bluzumun altına limon sarısı dar paça pantalon giymiştim.Bu aralar pek fazla kıyafetlere hevesim yoktu.Can sıkıntısından bahçeye çıkıp sallancaklı koltuğa oturup sallanmaya başladım.
Uraz kaç gündür tek kelime bile etmiyordu.Bu hali sinir bozucu olmakla beraber Kenan beye iyi gidiyor yalanlarını soylememe de sebeb oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç İkon İkra
RandomBU HİKAYE EĞLENCE İÇİN YAZILIYOR. BÜTÜN BÖLÜMLERİ YABAN MERSİNLİ KAPKEKİME İTHAF ŞEYSİNİ ŞEY EDİYOM ANLADINIZ SİZ :)) ♡♥♡