*17* Yıldız

54 5 26
                                    

Ne saçmalıyordum.
Uraz'la asla yakın olamazdım.Sadece dört haftalığına burdaydım.Ve acı ama gerçek bir şey vardı ortada.
Kenan beyin teklifi karşılığında ben buradaydım.

Kaşlarımı çatıp"Tamam.Sağol.Artık gidelim.Sırdaşlık saatimiz bitti."deyip onu arkamda bırakıp eve doğru hızla ilerlemeye başladım.Yürümekten çok koşarak odama gidip sırt üstü uzanıp olanları düşündüm.

Hoşlanıyorum dediğim kişiden soğumuş, uyuz olduğum kişiden hoşlanıyor olamam dimi?Urazla sadece acılarımı paylaşmış olmam ona karşı bir şeyler hissetmiş olmamı sağlamaz yani.

Offf!Neler düşünüyorum ben yaa!
Havada çok mu sıcak ne yahu?

Yataktan doğrulup bir anda yeni dünyam olan odaya göz gezdirdim.Sanki..Sanki bu rüyadan her an uyanıcakmışım gibi!

Odamın kapısını çalmadan içeri giren Evin'e sert bakışlar atmaya başladım.

Onun kızarmış gözlerini görünce hemen"Noldu Evin!"diye sordum telaşla.

Yatağıma oturup kafasını omuzuma koyup ağlamaya başladı.

Kollarınıdan tutup kendimden uzaklaştırdım.

Ağlayan suratına bakıp"Noldu anlat sanaa!"dedim korkarak.

"İkra..hık..bak..!"dedi ve telefonunu uzattı.

Telefonuna bakıp olayın ne olduğunu öğrendim.
Bizim salak Onur kumral bir kızla sarmaş dolaş foto çekip nete fotoğraflarını atmışlar.
Pislik!Hayvan!

"Ağlama Evin!Ağlama!Var mısın onu pişman etmeye!"dedim sinsice bakarak.

Göz yaşlarını silip"Nasıl...hık..olucak..o..!"dedi.

"Önce ayağa kalk!"dedim.
Evin korkarak ayağa kalktı.Bende hızla kalkıp onu etrafında döndürüp vucüduna göz gezdirdim.

"Hımm..Fiziğin gayet güzel.Tek gereken şey seni tırtıldan kelebeğe dönüştürmek!"

"Bana kafandaki planın ne olduğunu anlatma zahmetinde bulunacak mısın?"

"Bak şimdi...Senin evrime kafa atmanı sağlayıp.Onur'un sümüklü böcek gibi peşinden koşmasını sağlayacağız.Ne kadar da arkadaşımda olsa,hem cinsim daha öndedir..Bi saniye..Nerden buldun lan sen Onur'u.."

"Senin net hesablarında geziyordum.Tesadüfen yorumlarda görünce profilinde gezindim..İşte o arada gördüm..!"deyip bana sarılan Evini teselli ettim.

Evin'in işleri olduğu için şimdilik kelebek operasyonu ertlenmiş oldu ve yalnızca odamda takılmaya başladım.

Telefonumun sesi odamda doluşunca hızla açtım.

"Alo!"

"Merahaba sevgilim!"

"Yine mi sen lan..Ne var hayvan herif!"

"Şşşt!Sakin..Sakin..Asıl sinirlenmesi gereken kişi benim!"

"Nedenmiş o?"

"Çetin'i es geçtim,Ümit çıktı başıma..şimdi de Uraz'a mı göz diktin İkra!MaşAllah sende her gelene..."

"NE DİYORSUN PİSLİK HERİF.AĞZINI TOPLA YOKSA POLİS TOPLAR AĞZINI"

"Ahahaha!Uraz'ın kazasından bile bulamadılar beni.Senin telefon sapıklığından mı bulacaklar?"

"Nee!Sen..Sen Uraz'ı sakat bırakıp kaçan hayvan mısın?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Genç İkon İkraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin