*6* Korku

49 8 418
                                    

Kanka bak tam,tamı tamına 2000 kilimicik yizdim hikkini vir!Sivilip ipiliyirsin.Geçen bölümün iki katı bahhh!
Adam akıllı okuman dileğiyle!Muck love you!
:))

Kenan abinin şoförü tam gaz yol alırken,bense daha şimdiden sıkılmıştım.

Arabanın için de bi o tarafa bi bu tarafa oflayarak yolun bitmesi için zaman öldürüyordum.Sözde artık olgun biri gibi davranıcaktım (Nnaahhh)
Bu bir gerçektir ki hayatta herşey değişir ama ikra asla değişmezdi!

Oflayıp puflamamı telefonuma gelen mesaj sesi kesti. Çantamdan telefonumu çıkarıp kimden geldiğine baktım!

Özel Numara:
İyi YOLCULUKLAR GÜZEL EĞLENCEM ;)

Aptaaal!Arasana iki lafın belini kırardık ne güzel!Dur..Lan..Oha!Nerden biliyor yolculuk yaptığımı?

Gözlerim istemsizce şoföre kaydı.Töbe töbe!Saçmalama ikra! olamazdı adam hem moruk hemde parmağında yüzük var,peki kim bu?Benim yolculuk saatime kadar bilen?Bizimkiler mi acaba?
Al işte zorla iğrenç küfürlerimi saydiricaklar yaaa..!

Kırkbeş dakikalık yolculuk,arabanın koskoca bir bahçeye girmesiyle son bulmuştu.Şoför arabayı park edip ,hızla gelip kapımı açtı.

Nezaket gereği teşekür edip gözlerimi TBMM gibi olan eve çevirdim.
Asıl şimdi en kalitelisinden Ohaaaaaaaa! Biz de varlıklıydık ama Türkiyenin sayılı zengini Atalar'lar gibi değildik!
Şaşkınlığımı üzerimden atıp cool bir şekilde eve doğru yürümeye başladım.

Şoför zili çalınca kapıyı genç bir çalışan açtı.Kız bana tebessüm edip " Hoş geldiniz efendim,buyrun Kenan beyler de sizi bekliyor"diyip gözleriyle 'Takip et'der gibi baktı ve önümden yürümeye başladı.

Merdivenler varken beni asansöre yönlendirdi.Kendiside kabine girince ikinci katın tuşuna bastı.Gergin gergin ikinci kata çıkınca açılan kapıdan tam karşı odaya girdi.

Ürkek ürkek ağır adımlarla dev bir salona girdiğimi anladım. Salonda sadece Kenan abi ve eşi Nur hanım vardı.Beni görünce hızlı bir şekilde yanıma geldiler ve hosgeldin faslı yaşandı.

Nur hanım biraz soğuk davransada Kenan abi gayet sıcak kanlıydı.Sanırsam bu evde olmamı isteyen sadece Kenan abi olacak!

Kenan abiyle yarım saatlik güzel bir sohpet ediyorduk ki ,kendisi
"Evin! "diye seslendi ve bana dönüp "Seni odana çıkarsınlar biraz dinlen!"dedi.

Salona gelen çalışan,yani bana kapıyı açan genç kızın adı Evin'miş!Fiziği gayet güzel olsa da tam anlamıyla kezoluk akıyordu tipinden.

Geldiğimden beri mesafeli davranan Nur hanıma ve tam zıttı olan Kenan abiye bakıp "İzninizle!"diyip Evin'le bana hazırlanan odaya geçtim.

Eşyalarımı çalışanlar çoktan odama yerleştirmişlerdi.Evin tebessüm edip odadan çıkacakken onu durdurup yanıma çağırdım.

"Merhaba Evin ben ikra!

"Adımı biliyorsunuz zaten efendim"

"Yaşın kaç senin Evin! "Dedim ve yavaşça ittirerek yatağıma oturmasını sağladım.
Çekinerek oturup ve "Oonn..sekiz efendim! "dedi.

Ben kıza kötü kötü bakıp "Hmmm!Biliyormusun bende onsekiz yaşındayım ve eğer bir daha bana efendim dersen...'dedim ve yüzümü yüzüne yavaşça yaklaştırıp gözümü pörtletiyordum.Yüzümde korkunç ifade olunca Evin'de korkudan hafiften hafiften geriye kayıyordu.

"Seni otuziki yerinden boomm!"dedim ve Evin korlu dolu küçük bir 'Hıkh!"sesi çıkardı.

Onun bu korkak haline, ne kadar gülmemek için kendimi tutmaya çalışsamda sonunda kahkahayı patlattım.

Genç İkon İkraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin