Arkadaşlar lutfen Yorum yapin. Yorumlar benim için çok önemli.Vote yapmayı unutmayın.
Multimedyadaki Sena.NAZLI'nın AĞZINDAN
Şeymayı ilk defa bu kadar üzgün görüyordum. Tamam bazı hareketlerinden Furkana olan ilgisini farketmiştim. Ama bu kadar üzüleceğini fark etmedim.
Ben Şeymanın arkasından bakarken yanıma bizim kızlar geldi ve Sıla "Ne dedi?" dedi. Ben kafamı olmusuz yönde sallayarak "Yalnız kalmak istiyormuş" dedim. Hemen ardından Sena koşarak geldi yanımıza "Kızlar ne oldu?" dedi ufak sırıtışının altından.
O kadar sinirliydim ki arkadaş felan dinlemeyip dövücem şimdi kızı. Ben gözlerimi devirerek odamıza doğru yol aldım. Fark ettiğime göre kızlarda hiçbir şey demeden benim arkamdan geldiler. Bizim odamıza girdiğimizde onlarda bizim odaya girdi.
Ben lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Şu giysilerden de kurtulduktan sonra kısa bir duş aldım. Çıktığımda bizim kızlar hala odadaydılar. Hangi ara üstlerini değiştirdilerse artık. Hepsi de çıkarmış giyisilerini.
Bende Beyzanın yanına yatağın üstüne oturduğumda sadece yere bakmakla yetindim. Ortada iğrenç derecede sıkıcı bir sessizlik vardı. Sılayla birlikte bu sessizlik yerini korkuya bıraktı." Biz gelirken yanımızdan geçen Furkan mıydı?"
" Evet oydu" dedi Beyza kesin bir şekilde.Aklıma gelen kuruntulardan dolayı hızla yerimden kalkıp "Kızlar siz bizi bekleyin ben Şeymayı alıp gelicem. Haydin odalarınıza gidin ve uyuyun, zaten yarın eve dönüyoruz." dedim kapıyı kapatırken Furkan Şeymanın yanına gitmiş olamazdı dimi.
FURKAN'nın AĞZINDAN
Mertin o dediklerinden sonra çıkışa doğru koşan bir kız gördüm. Kafası eğikti. Tam tanıyamadım ama giyisilerine bakarsam o Şeymaydı. Ağlıyordu galiba. Yanına gitmeliyim. Berk ve Merti arkamda bıraktığımda koşturmaya başladım. Ona yetişmeliydim. Herşeyi anlatmalıydım. Neden bilmiyorum ama onun üzülmesini istemiyorum. Şeymanın koştuğu tarafa doğru koşarken Senayı gördüm. O da mı onun yanına gidiyordu.
Hızla Senanın yanından geçtim ve giderken beni yeni fark etmiş olmalı ki "Furkan dur" diye bağırarak arkamdan koşturmaya başladı. Hemen olduğum yerde durdum. Onun beni takip etmesini sevmiyordum. Bir senedir onunla uğraşıyordum.
Durduğumda önüme geldi ve gözlerimin içerisine şaşkınlıkla bakmaya başladı. Bense hiç yüz ifademi değiştirmeden arkamı dönüp gittim. Şeyma sahile gitmiş olmalıydı.
Sahile vardığımda kayalıkların arasında oturan Şeymayı gördüğümde sessizce yanına gittim. Yavaşça yanına oturdum. Oysa hiç bana bakmadan denize düşen ay ışığına bakıyordu. "Nazlı yalnız kal..." bana doğru dönerek konuştuğunda, bir an durdu.
Ay ışığının sayesinde yüzünü gördüğümde ağlamadığını fark ettim. Ama yanakları kırmızıydı. Düşündüğüm gibi ağlamıştı. "Furkan" dedi sorgularcasına. Gözlerimi ondan ayırdığımda onun gibi bende denize bakmaya başladım.
Etrafı büyük bir sessizlik bürümüştü. Sadece dalga sesleri geliyordu kulağıma. Biraz sonra o ince, narin ses doldu kulaklarıma "Neden burdasın?"
Derin bir nefes aldıktan sonra "Hayat bazen yolunda giderken bir de bakarsın ki tepetaklak olmuşsun. Çok garip değil mi? Sen ve Ben..."
Ben hala denize bakarken son cümlem bitmeden kafasını hızla bana doğru çevirdiğini fark ettim. Fakat birşey söylemesine izin vermeden devam ettim. "Daha çok küçüktüm. Annem beni doğurduktan bir hafta sonra bizi terk etmiş. Babamsa çok soğukkanlı öyle işine yoğun bir insandı ki. Hatırlıyorum da sanırım hiçbir zaman işine ara verip bir gününü bana ayırmamıştı. Sonra babamın önemli bir ihale nedeniyle Türkiye ye gideceğini öğrendim. Beni halamla bırakacağını bir süre sonra da annemin beni oradan alacağını iddaa ediyordu güya. Ne kadar itiraz etsemde beni umursamıyordu. Belliydi çünkü o da beni istemiyordu. Halamın hiç çocuğu yoktu. Sadece benimle ilgileneceği için bu beni mutlu ediyordu. Sadece benimle ilgileniyor, benim için endişeleniyordu. Tam onu annem gibi hissetmeye başlamışken onun evleneceğini duydum. Bende onlara rahatsızlık vermek istemediğim için Turkiyeye gitmeye karar aldım kendimce. Aslında buraya gelmek istemiyordum. Ama nerden bilebilirdim ki burada hayatımın aşkıyla tanışacağımı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEÇTİM PİKAÇU
RomanceSea.. Gençler... Bu benim ilk kitabım... Çok güzel bir kitap oldu... Kitabımda Şeymanın başına gelen o büyük talihsizlikleri anlatıyoruz... Kişi ve karakterler tamamen hayal ürünüdür. :D Sizi de bekliyoruumm... :D