Gençler Şeymanın söyliceği şarkıda bir değişiklik oldu. Şarkı BANG BANG
Multimedyada Şeymanın ve diğer kızların partide giydikleri elbise var. Soldaki Şeymanın, sağdaki diğer kızların giysileri.
Yorumlarınızı ve votelernizi bekliyorum. Unutmayıın ne kadar çok yorum o kadar erken bölüm.
Öpüldünüz. Iyi Okumalar.. :D
Sabah uyandığımda içimde tarif edemediğim bir heyecan vardı. Ama bu heycanla karışık anlatamadığım bir burukluk vardı. Zaten anlatamadım da neyse.
Bu gün tatil köyüne yola çıkıcaz.
Kısa bir duş aldıktan sonra siyah mini şort ve tek omzu düşük tişörtümü giydim ve ela gözlerimi ortaya çıkarıcak bir eyeliner çektim. Bu kadar yeterdi. Ben hazırım.
Minik bavulumu kaptığım gibi aşağıya indirmeye çalıştım. Çalıştım diyorum yani başaramadım.
Minik olduğuna bakmayın, elime geçeni bavulun içine tıktım.Bavulu boşverip kahvaltıya indim. Hızla birşeyler atıştırıp annemin şoförü olan Emin Amca'nın yanına gittim. O çoktan bavulumu odadan indirip arabaya yerleştirmiş, beni bekliyordu.
Ben de hemen arabaya bindim. Sıla'ya mesaj atmak için elime telefonu aldığımda saati gördüm ve çok şaşırdım. Çok geç kalmıştım.
Bizi götürecek olan otobüs okulun önüne geldiğinde ben hemen bavulumu otobüse koymak için ayrı bir güç sarfettim. Neden otobüsle gidiyoruz, herkes kendi arabasıyla gitse olmazmıydı?
Zaten Sena hanımın keyfine diyecek yok. O, Esra ve Okan hocayla özel bir arabayla gelecek. Biz zaten kimiz ki sürünelim. Hah kimin umrunda.
Ben bavula ve hocalara söverken arkamda bir kıpırdanma vardı.
Korkuyla arkamı döndüğümde büyük kahverengi gözlerle karşılaşmıştım. Ben ne yapacağımı şaşırmışken bir anda hırlayınca yavaş yavaş arkama doğru giderken köpeği sakinleştirmeye çalışıyordum. "Cici köpek, tatlı köpek, sakin ol ne var hırlayacak"
Ben bunları söylerken köpek havlamaya başlamıştı bile. Çığlığı basarak arkama bakmadan kaçarken köpek beni kovalıyordu.
Köşeden dönerken hızımı alamayıp bir bedene çarptım. Korkuyla bir kere daha çığlık atıp birden tokadı yapıştırıp ters istikamete karşı koşmaya başladım. Bir el kolumdan tutup hızlıca beni kendine döndürdü.
Şaşırmış ve öfkeli bir çift kahverengi gözle karşılaştım. "Kızım sen nerdesin? Herkes seni arıyor. Otobüs kalkmak üzere sen burda napıyosun ve o tokat ne içindi? "
"Iıı. Şey boşver, pardon. Hadi gidelim. "
"Allahım sen akıl fikir ver bu kıza."
Otobüsün oraya gittiğimizde etrafıma bakındım ama bavulumu göremedim.
Sıla koşarak yanıma geldi ve yüzüme bakarak "Bu tip ne lan, deli mi sikti seni" Sıla'nın dediği şeye büyük bur kahkahayla gülerken "Yok ne sikmesi"
"Çabuk hadi gel otobüs kalkıcak" diyerek otobüse doğru yürümeye başladı.
"Heey bavulum yok"
"Mert koydu bizim bavulları hadi yer kalmıcak"
**
Tüh bee yer yok. Nereye oturcam ben şimdi. Tabii Sıla hanım hemen sevdiceğinin yanına oturmuş. Yok ki bizim bir sevdiceğimiz yer tutsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEÇTİM PİKAÇU
RomantizmSea.. Gençler... Bu benim ilk kitabım... Çok güzel bir kitap oldu... Kitabımda Şeymanın başına gelen o büyük talihsizlikleri anlatıyoruz... Kişi ve karakterler tamamen hayal ürünüdür. :D Sizi de bekliyoruumm... :D