Silahı abimin kafasına tutuyordu. Bu kadar yakından ateş ederse abimin kafasını dağıtırdı.Kafamdan bu düşünceler geçerken, babam kendini abimin önüne attı. "Ne olur sarp bey oğlumu öldürmeyin beni öldürün ama ona dokunmayın. Ne isterseniz yaparım. Gerekirse canımı veririm. " Peki ben bu durumda olsaydım aynı fedakarlığı göstericek miydi? Kesinlikle hayır. O abimin beni öldüresiye dövdüğü günler bile bir kez olaun dur dememişti. Bir yabancıdan mı koruycaktı hemde suçlu olduğum halde.
Babamın az önce sarp bey dediği adam bu sefer silahı bana doğrulttu. Gözlerimin içine bakıyordu. " Peki küçük kızını oğlun için fedaedebilicek misin" duyduğum cümleyle olduğum yere çivilendim. Sanki hareket etsam ya da konuşsam bi kıyamet kopucaktı. Ben hiçbirşey yapamadım.
Babam beni kolumdan tutup yabancı adamın yanına itti. Dengemi kaybettm tam düşecekken beni belimden tutup dengede kalmamı sağladı.
Al senin olsun...
Babam olucak adamın söylediği cümle beynimde yankılandı. Nasıl böyle birşey yapabilirdi. Yanımdaki yabancı, adam babamın yaptıkları yüzünden resmen burnundan soluyordu. Hala tuttuğu bileğimi sıktığının farkında değildi. Bileğimi çekmeye çalıştım ama çekemedim. O da bileğimi tuttuğunu farkedip bıraktı.Babam olucak adamın üzerine yürüyüp bi şeyler söyledi ama ne söylediğini duymadım. Geri dönüp bana baktı. Hala çok sinirliydi. "Gidiyoruz" tam ağzımı açmıştımki. Beni susturan o sözleri söyledi. "Sakın. Zaten birkaç saat sonra bitecek hayatını daha fazla kısaltma" sertçe yutkundum. Beni bileğimden tutup siyah spor bir arabanın önüne götürdü.
Ne kadardır arabadaydım bilmiyorum ama o hâla sinirliydi ve ben konuşmaya korkuyordum. Bütün cesaretimi toplayıp derin bir nefes aldım."Beni öldürücek misin?"
"Eğer öldürmek isteseydim orda öldürürdüm"
Sağol ya şu an çok rahatladım.yani hâla tehlikedeyim.Bana ne yapacağını bilmediğim bir piskopatla aynı arabadaydım. Bir soru daha sormak için ona doğru dönmüştüm ki "seni arabadan atmamı istemiyorsan sus ." Hava kararmıştı ve biz bir ornan yoluna giriyorduk. Hayır kesinlikle arabadan atılmak istemiyorum.Yüksek duvarlarla çevrili bir evin önüne gelmiştik.ev tamamen siyahtı. Dürüst olmak gerekirse çok güzeldi. Önündeki havuz ve bahçesindeki çiçekler göz kamaştırıcıydı. Aynı anda kapılarımız korumalar tarafından açıldı. "Hoşgeldiniz sarp bey istediğiniz herşey hazırlandı."Bu koca malikanede kaybolmamak için yarım saattir önümdeki adamı takip ediyorum. Kötü olansa nereye gittiğimizi bilmiyorum.Belki de beni öldürmek için bir mahsene götürüyor.
Büyük bir salona girdik kocama bir yemek masası ve üzerinde servis tabakları vardı. O masanın başına yerleşirken bana yanındaki sandalyeyi işaret etti. Biraz şaşırsamda işaret ettiği yere oturdum.
Sonunda aklımdaki soruları sorabilicektim."Neden burdayım?"
"Nedeni belli değil mi baban abinin canı karşılığında seni kurban etti."
"Peki. Abimin canı karşılığında neden beni istedin?"
"Öğreniceksin ama şimdi değil.2 Gün önce...
Sarp'tan
Korumalardan babamın geldiğini öğrenince şaşırmıştım. Genelde gelmez beni ayağına çağırırdı. Eve girer girmez adımlarımı çalışma odama yönlendirdim. İçeriye girince koltuğumda oturmuş babamı gördüm. Oldukça düşünceli gözüküyordu.Babamla kısa bir selamlaşmadan sonra neden bu kadar acil bir şekilde beni buraya çağırdığını sordum. Derin bir nefes verdi."Bak oğlum yıllar önce kanser hastası bir kadın geldi yanıma çalışanlarımızdan biriydi. Benim ona çok büyük bir can borcum vardı. Ölmeden önce benim ofisime geldi. Az kalmıştı ölmesine doktorlar elinden geleni yapıyordu ama elden ne gelir. Oda farkındaydı durumun gelip benden bir ricada bulundu ilk defa o öldükten sonra kızına sahip çıkıcaktım. yapamadım neden bilmiyorum ama kadın bir süre sonra adresini değiştirdi. Çok aradım ama bulamadım. Buraya senden o kızı bulmanı istemek için geldim."
Babam benden ilk defa birşey istiyordu. Tabikide isteğini yerine getiricektim ama nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
Ficção GeralBabasının vicdanını rahatlatmak için kücük bir kızı arayan sarp yılmaz.Yaşadığı yalan hayattan kurtulmak için sürekli çalışan gecenin karanlığına aldanmadan yıldızları kendine tutunacak umut olarak gören rüya asena yıldız .... Vazgeçmesi gereken kiş...