9. Fejezet

210 4 3
                                    


Az első csókjuk nem tartott tovább pár másodpercnél. Sakura húzódott el elsőnek, egyik kezével a férfi combján támaszkodott, míg a másikkal megérintette a meglepetéstől elnyílt ajkait. Rózsaszín tincsei arcába hullottak, eltakarva vörösre gyúlt arcát.

- Sasuke-kun... – suttogta, miközben tekintete a férfi mellkasára meredt. Kerülte a mindent látó szempárt.

- Boldog születésnapot Sakura! – Megemelte az állát, ezzel arra kényszerítette, hogy őt nézze. A Haruno hitetlenkedve fürkészte a másik enyhén kipirult arcát. Az Uchiha szokatlanul védtelen, emberi látványt nyújtott. A vészjósló sharingan teljes kontrasztban állt a szelíd arckifejezéssel. Sasuke tekintete lyukat égetett Sakura koponyájába, megsemmisítette az elméjét, és ezzel a józan törekvést is, hogy szabaduljon a szituációból.

A kunoichi az utóbbi években nem tulajdonított nagyobb jelentőséget a szülinapjának. Ideje sem volt vele foglalkozni, ezért aztán már nem egyszer előfordult, hogy akkor realizálta, hogy születésnapja van, amikor ezt valaki más megjegyezte. Ez esetben Uchiha Sasuke, az első közös csókjuk után. Ez nem lehet igaz.

Valami a belsőjében azt súgta, hogy az egész helyzet túl szürreális ahhoz, hogy igaz legyen. Felbátorodva a gondolaton, hogy valószínűleg csak álmodik, közelebb húzódott és magabiztosan a kapott az Uchiha szája után. Nem volt mit veszítenie és ha már ilyen kellemes álommal lett megjutalmazva, miért ne használná ki? De, ha ez álom, akkor miért érzem, hogy a vér fémes íze szétárad a számban harapása nyomán? Miért lángol a bőröm, ahol az ujjai körbe fonják a csuklóm?

Sasuke először meglepődött, amikor ismét megérezte a nedves ajkakat a sajátján, amik ezúttal úgy tapadtak rá, mintha válaszokat keresnének, és ezek a szájában lapulnának. Neki sem kellett több és éhesen kezdte falni a puha, rózsaszín ajkakat. Ösztönösen cselekedett, finomkodásról szó sem volt. Szívta, majd harapta a nő alsóajkát, aki egy fájdalommal keveredett sóhajjal szakította meg a csókot, de Sasuke csak egy pillanatnyi időt hagyott neki, mielőtt újra lecsapott volna. Érezte a vér fémes ízét, de nem zavarta, sőt.

Sakura egyik keze az Uchiha izmos combján pihent, ezzel tartotta magát előtte, miközben a másikat Sasuke szorosan mellkasához húzta, ezzel még inkább a közelébe vonva a nőt.

A férfi egy pillanatra megszakította a csókot és elengedte a kezét, ekkor a Haruno felegyenesedett. Zavartan nézett végig az előtte ülőn, realizálta, hogy ami történt az nem egy abszurd álom része volt, hanem a valóságé. A sharingan még mindig őt figyelte, a vörös szem sóváran szegeződött rá. A kunoichi pedig esküdni mert volna, hogy a bőre valóban megégett ott, ahol a másik végig siklatta rajta perzselő tekintetét.

Uchiha Sasuke impulzív volt, sokszor váratlanul cselekedett, de általában teljes meggyőződésből tette, amit tett. Ezért hát egy pillanatig sem tétovázott, amikor jobb karjával a nő dereka után kapott, és egy könnyed mozdulattal az ölébe ültette. Sakura tiltakozni szeretett volna, de hang nem hagyta el a torkát, csak egy meglepett sóhaj, amint megérezte milyen forró volt a kidolgozott test alatta. Kezeivel el szerette volna tolni a shinobit, de ujjai ehelyett erőtlenül fonódtak az izmos nyak köré, hogy megszabadítsa az idétlen törölközőtől, ami eddig a hajvágás során "védte".

A fekete hajú újabb csókot kezdeményezett, a medika duzzadt ajkai pedig készségesen nyíltak szét. Sakura sokszor merengett azon, hogy milyen lesz az első csókja. Azt gondolta, hogy akárcsak másoknak, az első kicsit kellemetlenre sikerül. Ugyanakkor reménykedett abban is, hogy partnere, aki fantáziáiban mindig volt csapattársa volt, majd tapintatos, gyengéd és türelmes lesz vele.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 24 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

BörtönTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang