(Ana karakterin reankarnasyonundan önce)
Buraya nasıl geldiğimi merak ediyorum, çünkü kendini tanrı sanan biri karşımda dogeza* yapıyor.
Flashback
Adım Clara Smith. Bir gün okula yürürken bayıldım. Neyse ki, kalabalık yoldaydım ve insanlar ambulansı aramıştı. Hastanaye geldiyimde hiç kimse bana bir şey söylemesede yakında öleceyimi biliyordum. Hemşireler odaya ne zaman girse bana acıyarak bakıyordu. Kendimi daha iyi his etmemi sağladığınız için teşekkürler!
Kimse bir şey söylemeden önce üzgün değildim. En ufak bir şey için bile. Hayat sadece sıkıcıydı. Endişeleneceğim ne kardeşim vardı ne de arkadaşım. Ayrıca, ebeveylerim hiç bir zaman bana zaman ayırmamıştı. Onları üç sözle tarif ede bilseydim, bunlar olurdu: açgözlü, bencil ve umursamaz. Bir noktada, onların dikkatini çekecek kadar çok çalışmak istedim amma sonu hiç iyi bitmedi.
Ben işe yaramaz bir çocuk değilim! Son derece zekiyim. Zekamla ulusal düzeyde ilk ona girdim. Ben bu dünyadaki dahilerden biriydim. Spor öğrenmek benim için zor değildi. Yemek yapmakta da oldukça iyiydim. Ailem bazen bana yemek vermezdi, çünkü zamanı bütün gece arkadaşlarla parti yapmak için geçirirlerdi. Bu yüzden mutfaktan bir şeyler çalardım ve kendi yemeklerimi yapardım. Benim yemeklerim beş yıldızlı restoranlara rakipdi.
Bütün bunlar yüzünden sorumlu ve bağımsız biriydim. Ama şimdi ölüyorum. Hayatta olsamda olmasamda ailemin umursayacağından şüpheliyim. Ben sadece paralarını boşa harcayan bir şeyim. Zaten hayat çok sıkıcı. Bu yüzden kollarımı açarak ölümü bekleyeceğim.
Burada zaman geçirmek için bir otome oyunu satın aldım. Buna "Aşk, inanılmaz derecede ateşli adamların süper havalı sihir akademisinde aşkı" deniyordu. Feci derecede uzun, aptal ve utanç verici isim olmasının yanı sıra aslında oldukça eğlenceliydi. Tüm oyunu bir haftadan kısa bir sürede oynadım ve tüm gizli karakterlerin kilidini açtım. Oyunu bitirdikten sonra yürüyüşe çıkmaya karar verdim. Zaten bacaklarımı biraz çalıştırmam gerekiyordu. hastanede dolaşırken kamyon-san beni ziyaret etmeye karar verdi. NEDEN! KAMYON-SAN, NASIL OLSA ÖLECEKTİM! YÜRÜDÜĞÜM DUVARA RAHATÇA ÇARPMAK ZORUNDA MIYDIN?!? HALA YAŞAMAK İÇİN BİRKAÇ AYIM KALMIŞTI!!!"Neden...kam..yon...sannnnn....?!" Ölmeden önce son sözlerim oldu.
Şimdi
Şimdi saf beyaz bir boşluktayım. Yirmili yaşlarındaymış gibi görünen bir adam önümde dogeza yapıyor ve sürekli affedilmek için yalvarıyordu.
"Üzgünüm. Üzgünüm. Üzgünüm. Hepsi benim hatam. Beni affet. Üzgünüm. Çok üzgünüm. Lütfen beni affet. Üzgünüm. Ben çok-"
"Dur. Önce nerede olduğumu söyle. Sonra bana kim olduğunu söyle. Son olarak, neden affıma ihtiyacın olduğunu açıkla "dedim ona. Bu adamın yaydığı aura o kadar iç karartıcıydı ki sinirlendim.
"Evet hanımefendi. Ahh.. cennete mi yoksa cehenneme mi gideceğine karar verdiğimiz yargı odasındasın. Ben mahvettiğim kaderinin aptal tanrısıyım ... Tüm kaderini mahvetmiş olabilirim ... "
"Ne demek istiyorsun?"
"Kaderinizin ne olacağını yazarken yanlışlıkla mürekkebimin bir kısmını kağıda döktüm. Yani benim yüzümden hayatın zifiri karanlık oldu. Umm ... başlangıçta, birçok sevimli evcil hayvanı olan mutlu bir ailede doğacaktın ... daha sonra çok tanınmış bir şirketin CEO' su olacaktın ... "
"BEKLE .... NE! ZENGİN mi olmalıydım? ZENGİN Mİ OLMALIYDIM? PARAM NEREDE? IABFGHURBWEUHRB!!!" çığlık attım. Sanırım zavallı adamı korkuttum, ama daha önce gerçekten hayatımdan nefret ediyordum, bu yüzden kötü geçmişimin onun hatası olduğunu öğrenmek beni kızdırdı.
"Üzgünüm. Üzgünüm. Üzgünüm. Hepsi benim hatam. Beni affet. Üzgünüm. Çok üzgünüm. Lütfen beni affet. üzgünüm!" "tanrı" affedilmem için yalvarmaya devam ediyordu, bu daha sinir bozucu hale geliyordu. Bu yüzden, onu susturmak için bana bir iyilik yaparsa onu affetmeye karar verdim.
"Ben oldukça iyi bir insanım, bu yüzden seni affedeceğim!" en güzel gülüşümle söyledim.
" Gerçekten mi!? Teşekkür ederim çok çok te-"
"Ama. Tazminatım nerede?"
"H-ha? Tazminat mı?"
"Evet. Sanırım biraz hak ediyorum. Yani hayatımı mahvettin. Bana borcunu ödemen gerekmiyor mu?" şu anda kulağa oldukça kötü geldiğini biliyorum, ama bu adama patronluk taslamak çok kolaydı. Ayrıca, biraz tazminat alacaktım.
"Evet. Tabii ki. Seni başka bir dünyaya reenkarne edeceğim ...!"
"Başka...?" tehditkar bir şekilde söyledim.
"Ü-üç di-dilek hakkın var." dedi tanrı.
"Tamam. Kabul edeceğim. Teşekkür ederim!"
"G-gerçekten mi! şükürler olsun!" tanrı sevinçle bağırdı. "Peki ne istersin?"
"Hmm ... İlk olarak, geçmiş hayatımla ilgili tüm anılarımı saklamak istiyorum. Ayrıca, eğlenceli bir hayat yaşamak istiyorum. Son olarak ... senin karar vermene izin versem nasıl olur?"
“Gerçekten mi? Tamam o zaman. Dileğini gerçekleştirmek için elimden geleni yapacağım, "dedi bir anlık şoktan sonra yavaş yavaş sakinliğine kavuşan tanrı. Zayıf figüründen dolayı daha önce fark etmemiştim ama olağanüstü güzeldi. Yüzü altın oranlıydı ve uzun, beyaz, ipeksi saçları vardı.
Bütün kızların önünde bayılmasına neden olacak türden bir adamdı. Yüzü sıkılmış ama bilge görünüyordu ama iç görünüşünü daha önce gördüğüm için bu adamın zayıf bir karaktere sahip olduğunu biliyordum.
"Seni göndereceğim dünya benim yetki alanımın dışında. Ama oradaki tanrıya durumunuz hakkında bilgi vereceğim. Size bol şans diliyorum."
"Bekle! Gitmeden önce bana adını söyler misin?"
"Ne? Adım mı?"
"Evet. Sana kader tanrısı demem biraz üzücü. Öyleyse bana gerçek adını söyle!” dedim. Havalı bir ahbap gibi görünüyordu (sinir bozucu bir şekilde iç karartıcı olmasının yanı sıra).
"Ahh ... tabi. Benim adım Shai."
"Reenkarnasyon için teşekkürler Shai. Ayrıca, artık birbirimizi şahsen göremeyeceğimizi düşündüğüm için, üçünden başka bir iyilik isteyebilir miyim?"
"Bu ne olduğuna bağlı."
"Zaman-zaman konuşabilir miyiz? Bahse girerim bazen yalnızsındır. Rüyalarla falan konuşabiliriz."Shai bir an için şok oldu. İfadesi biraz komikti, özellikle ateşli yüzünde.
"Ah ... tabi. Bunu çok isterim."dedi gerçek bir gülümsemeyle. Kyaaaaaa! Arkasında tam anlamıyla çiçekler açıyordu. Kişiliğini bilmeseydim, tamamen bayılırdım ya da burnum kanardı. Bir tanrının güzelliği şaka değildir."T-tamam o zaman! Ben gidiyorum! yakında konuşuruz!" Dedim. Shai'nin yüzünden gelen parlak ışığı bırakmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordum.
"Tamam. Kader senin tarafında olsun, "dedi Shai ışıltılı gülümsemesiyle. agggghhh! Çek beni buradan! Bu ışık... beni arındırıyor! Hayırrrr...
Sonra bildiğim tek şey, karanlık bir yerde olduğum.
💙💙💙💙💙💙
Dogeza*- japonya'da eyilmek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another life, Another me
FantasyGörünüşe göre tanrı bir hata yapmış. Bu hata tüm hayatımı mahv etdi. Öldüğünüzü, tanrı ile tanıştığınızı ve hayatınızın bir hata olduğunu öğrendiğinizi hayal edin. Sıkıcı hayatım için tazminat alsam iyi olur. Daha sonra, başka bir dünyada yeniden do...